Jeg søger nogle der kan lave t-shrits/jakker/ med firma logo/slogan, og ligge som man nede i et supermarked sætter prislabel på deres vare, ville jeg gerne have lavet sådan en rulle med runde label med firma logo/slogan, så jeg bare trykker en gang så sidder er det mærke på mine vare, men findes det overhoved?. og så til papir/visitkort/flyers kan nogen give et godt råd med på vejen eller tilbyde nogle tilbud?
evt. kan nogen give et slogan til underholdning både inden foran fjernsynet og computeren?, så må i meget gerne skrive
det jeg mener er klistermærker med logo/slogan, lige som www.lasertryk.dk, har under klistermærker- digitaltrykketlabel, og man kan få dem et andet sted som en rulle man kan sætte i en slags meto klister maskine, lige som dem man fx bruger i et supermarked til at sætte priser på varen...
jeg det med firmalogo/slogan på t-shirt/bluser/jakker, der mener jeg fx købe nogle jakker fra fx "the north face", og så få sit firmanavn, tlf, hjemmeside med mere enten på stimplet eller indgraveret i jakken
og så måske få et samlet bud på hvad det ville koste for fx 25-50 jakker/tshirts/vinterbluser, med brevpapir 500-5000 stk, vistikort 250-1000, mindre flyers til at sætte på billers vindusviskker 5000-25000 stk., evt. nogle folie reklamme til biler/scooter????
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig i MediaMouse omkring tryksagerne (brevpapir, visitkort m.m.) og klistermærkerne/streamerne. Det er ihvertfald noget vi laver en hel del af .
Du kan fange mig på emailen jesper snabelA mediamouse.dk eller mit direkte nummer 22 72 66 72.
Du er mere end velkommen til at kontakte mig. Kommunikation er mit udgangspunkt - herunder finder du fire forretningsområder som jeg arbejder indenfor: tryksager til bedste pris/kvalitet, strategi på afsætningsområdet, Kundetilfredsheds- og markedsanalyser, samt salg af reklameartikler og ”profiltøj”.
evt. kan nogen give et slogan til underholdning både inden foran fjernsynet og computeren?, så må i meget gerne skrive
Sebastian, hvis du kan løfte sløret lidt mere for konceptet og hvad planer du har for det i fremtiden, så kan jeg godt hjælpe med at få sat noget sjovt og sigende sammen og mon ikke der ryger et par idéer af til kreativ markedsføring også. Er det fortroligt pt, så skriv mig en mail/PM/ring og jeg skal behandle det med diskretion.