Så har jeg for tredje gang åbnet en host, og denne gang skulle det hele gerne holde langt langt ud i fremtiden. |
Ingen der har lyst til lige at tage et kig på den og bedømme? :)
Så har jeg for tredje gang åbnet en host, og denne gang skulle det hele gerne holde langt langt ud i fremtiden. |
Ingen der har lyst til lige at tage et kig på den og bedømme? :) |
Hej Jonas. Det ser flot ud, synes dog at logoet burde ha´ noget farve som skarp kontrast til alt det grå. Stjernen ville jeg måske ha´ lavet i den blå farve, som flere steder går igen. Sådan som det er nu, falder det for meget ind i resten af siden, istedet for at blive fremhævet, som jeg synes at det burde. Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Rss – feed virker ikke i bloggen , så man kan ikke abonner på jeres nyheder i bloggen opdaget fejl ved vitrual private server står øverste priser starter fra 174 kr. og i prislisten nedenunder er billigste pris 229 kr. ? Jeg ville desuden lave en kontaktside med kontaktformular ,CVR nummer og med telefon nummer på siden |
Jeg savner Windows VPS :) ? Hvorfor skal man vælge dig frem for de andre allerede etablerede selskaber? Nu siger du selv det er tredje gang du starter, hvad hvis du stopper endnu engang? Hvor står jeg så? |
Rune Gjersvik, vil lige tage et kig på det med farverne en ekstra gang da der er andre som også har sagt noget af det samme. Grunden til man skulle vælge Starhost skulle være hvis man ønsker hurtige, kraftige, stabile og billige servere med god teknisk support, og en masse fordele, som gratis webhosting kontrolpanel, gode placeringer og meget andet. |
Din side er meget meget grå. Jeg savner noget mere farve. Det ser også ud til, at teksten flere steder er presset lidt for meget sammen, det virker tungt og som om at der er rigtig meget tekst. Virkeligheden er måske, at der ikke er så forbandet meget tekst - men det virker sådan, specielt ude i venstre side ved forklaringerne af specs. Brug noget mere plads, luft. Der er ingen der tager skade af at scrolle. Du skal med det øverste fange folk så de scroller med ned. Et godt eksempel på dét jeg snakker om, er 1902 Software, se f.eks.: http://www.1902software.dk/kompetencer/grafisk_design/ man skal scrolle enormt meget, men læg mærke til hvor dejligt og let det er at fordøje det materiale. Sidst, men bestemt vigtigst! Der er _alt_ for mange fejl i teksten. Du bør få læst korrektur på det hele. Dine endelserne på dine ord er mange steder forkerte eller der mangler ord. F.eks. "Opret ubegrænset e-mail adresser" - der burde stå "Opret ubegrænset antal e-mail adresser". Du har nok tænkt "Opret ubegrænsede e-mail adresser", men det giver ingen mening, for det er jo antallet der er ubegrænset. En anden ting er: Hvorfor skriver du "Egne Navneservere" efterfulgt af en beskrivelse af e-mail? Sørg for en gennemgående konsistens i dine informationer. Få nogle andre til at kigge det hele igennem, betal dig evt. fra det - jeg er overbevist om, at det er en god investering. I min lille verden, så gør det et stort (negativt) indtryk hvis man ikke har styr på sine tekster. Det er essentielt for mig, når jeg skal vælge min leverandør. Jeg siger ikke, at alle e-mails bør værre korrekturlæst, for selvfølgelig er der forskel på hvor dygtig man er skriftligt. Men hjemmesiden, som skal give folk deres førstehåndsindtryk - den skal spille max! |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Kan man selv vælge placering af VPS'en? Du viser en række lande..... Det er én af de ting der tiltaler mig. Derimod bryder jeg mig ikke om at man SKAL have et domænenavn for at få en maskine. IP adressen burde være nok. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Frands, tak for dit svar. |
Hej Niels, ja man vælger selv placering af sin VPS når man bestiller, og beklager men man skal have et domænenavn for at bestille en VPS her fra. |