Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af ny / tredje webhost Starhost.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg for tredje gang åbnet en host, og denne gang skulle det hele gerne holde langt langt ud i fremtiden.
Jeg har lyttet til alle jeres råd fra sidst og håber det er blevet bedre denne gang :)

Lægger ud med at sælge vitrual private servers, dedicated server og virtual private network forbindelser, og så kommer der om nogle måneder også domæner, webhotel, reseller af domæner og webhotel samt bncs og andet.

Hvad synes i om design, funktionalitet, brugervenlighed osv. ?
Og er siden troværdig?

http://starhost.dk/

Skriv også gerne hvis i ser nogle fejl, evt. stavefejl..

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 22:49

Ingen der har lyst til lige at tage et kig på den og bedømme? :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:03

jonas1045:

Ingen der har lyst til lige at tage et kig på den og bedømme? :)

Hej Jonas.

Det ser flot ud, synes dog at logoet burde ha´ noget farve som skarp kontrast til alt det grå. Stjernen ville jeg måske ha´ lavet i den blå farve, som flere steder går igen.

Sådan som det er nu, falder det for meget ind i resten af siden, istedet for at blive fremhævet, som jeg synes at det burde.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21

Rss – feed virker ikke i bloggen , så man kan ikke abonner på jeres nyheder i bloggen

opdaget fejl ved vitrual private server står øverste priser starter fra 174 kr. og i prislisten nedenunder er billigste pris 229 kr. ?

Jeg ville desuden lave en kontaktside med kontaktformular ,CVR nummer og med telefon nummer på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:07

Jeg savner Windows VPS :) ?

Hvorfor skal man vælge dig frem for de andre allerede etablerede selskaber? Nu siger du selv det er tredje gang du starter, hvad hvis du stopper endnu engang? Hvor står jeg så?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 08:24

Rune Gjersvik, vil lige tage et kig på det med farverne en ekstra gang da der er andre som også har sagt noget af det samme.

Mikael christiansen, får lige ordnet det med rss feeds, det smuttede. Grunden til at der står billigste 174kr, det er fordi det er hvis man bestiller for 12 måneder af gangen, og der var nogle på et andet forum som synes det var forvirrende at der stod priser pr. md fra på siden og så ændrede jeg det til prisen man betaler hvis man betaler fra måned til måned. Kontakt siden den kommer.

gweb, der kommer Windows VPS, markedet for det er nemlig lidt mindre end linux, så der går lige nogel måneder endnu. Det er tredje gang fordi der ikke var kunder nok sidst, men det er der intet at sige til da det var dårlige webhoteller, og kun webhoteller jeg solgte. Men nu har jeg invisteret mange penge i ordentlige servere samt kontrolpanel, og fået en del kunder allerede, så Starhost kommer til at leve i rigtig mange år frem, og vil blive udvidet inden længe med mange nye produkter.

Grunden til man skulle vælge Starhost skulle være hvis man ønsker hurtige, kraftige, stabile og billige servere med god teknisk support, og en masse fordele, som gratis webhosting kontrolpanel, gode placeringer og meget andet.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 08:33

Din side er meget meget grå. Jeg savner noget mere farve. 

Det ser også ud til, at teksten flere steder er presset lidt for meget sammen, det virker tungt og som om at der er rigtig meget tekst. Virkeligheden er måske, at der ikke er så forbandet meget tekst - men det virker sådan, specielt ude i venstre side ved forklaringerne af specs. 

Brug noget mere plads, luft. Der er ingen der tager skade af at scrolle. Du skal med det øverste fange folk så de scroller med ned. 

Et godt eksempel på dét jeg snakker om, er 1902 Software, se f.eks.: http://www.1902software.dk/kompetencer/grafisk_design/  man skal scrolle enormt meget, men læg mærke til hvor dejligt og let det er at fordøje det materiale. 

Sidst, men bestemt vigtigst! 

Der er _alt_ for mange fejl i teksten. Du bør få læst korrektur på det hele. Dine endelserne på dine ord er mange steder forkerte eller der mangler ord. 

F.eks.  "Opret ubegrænset e-mail adresser" - der burde stå "Opret ubegrænset antal e-mail adresser". Du har nok tænkt "Opret ubegrænsede e-mail adresser", men det giver ingen mening, for det er jo antallet der er ubegrænset.

En anden ting er: Hvorfor skriver du "Egne Navneservere" efterfulgt af en beskrivelse af e-mail? 

Sørg for en gennemgående konsistens i dine informationer. Få nogle andre til at kigge det hele igennem, betal dig evt. fra det - jeg er overbevist om, at det er en god investering

I min lille verden, så gør det et stort (negativt) indtryk hvis man ikke har styr på sine tekster. Det er essentielt for mig, når jeg skal vælge min leverandør.

Jeg siger ikke, at alle e-mails bør værre korrekturlæst, for selvfølgelig er der forskel på hvor dygtig man er skriftligt. Men hjemmesiden, som skal give folk deres førstehåndsindtryk - den skal spille max!

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:41

Kan man selv vælge placering af VPS'en? Du viser en række lande..... Det er én af de ting der tiltaler mig. Derimod bryder jeg mig ikke om at man SKAL have et domænenavn for at få en maskine. IP adressen burde være nok.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 08:51

Hej Frands, tak for dit svar.
Skal vist lige have kigget mine tekster igennem en ekstra gang kan jeg se. Har lavet lidt mere luft mellem teksten i siderne på produkt siderne, og der bliver nok ikke rettet mere på det i denne omgang. Det med navneserverne er rettet det var en fejl.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 08:56

Hej Niels, ja man vælger selv placering af sin VPS når man bestiller, og beklager men man skal have et domænenavn for at bestille en VPS her fra.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)