Hvorfor? |
Bedømmelse af ny / tredje webhost Starhost.dk
Køb ren argan olie her
Når man så går videre i indkøbskurven så står der "Dansk moms @ 25.00%: 0,00 kr", selvom man har en ydelse til X kr. i kurven. Der ud over står der i bunden at bestillingen foregår over en krypteret SSL forbindelse, men det over en helt almindelig http forbindelse hos mig. Hvad angår det relativt begrænsede farvevalg synes jeg nu ikke nødvendigvis det er negativt, designet virker meget simpelt og lige til at bruge. |
Lagersalg123, godt spørgsmål. Det er faktisk en af de ting jeg ikke lige har tænkt over, tror det er fordi det er standard at man har domæne når man bestiller VPS, og kan også være jeg åbner op for senere at man kan bestille uden domæne. Sune Christesen, også tak til dig for dit svar Har først i går bestilt den SSL forbindelse, så nåede ikke videre med opsætningen, men hele kunde området skulle gerne været beskyttet med kryptering via SSL senere i dag også. Dejligt at høre du synes om designet. |
Nice
Øv :( |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg blev nu bare mere forvirret af det :) for så vidt jeg kan se på siden er de dedikerede servere i Tyskland mens de virtuelle er i en masse andre byer, hvoraf ingen af byerne ligger i Minnesota? Under alle omstændigheder tror jeg det vil øge tilliden fra potentielle kunder at de indgår en aftale efter dansk lovgivning, hvis det da er danske kunder der satses på. |
Kommer en større update af sitet i aften, med ny forside samt flere virtuelle servere og en masse rettelser forskellige steder. |
Kommer en større update af sitet i aften, med ny forside samt flere virtuelle servere og en masse rettelser forskellige steder. |
Så er der blevet opdateret med nye servere, kunde området er blevet SSL krypteret, priserne på alle VPS er sænket meget og der er kommet en ny placering af VPS Expert. Ja og så har jeg fået smidt server type på alle sammen. Niels nu kan du bestille uden domæne, men når du bestiller så skriver du bare noget i feltet domæne, det skal bruges da der skal oprettes et hostname. Håber det giver lidt interesse i at købe igen så :) |
Jo tak :) Jeg har bookmarket din side. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
mit råd er hold jer væk..
efter en positiv start har jeg kun haft problemer her på det sidste..
langsomme forbindelser hvis man da overhovedet kan komme på og de vil ikke udbetale det man tjener på at henvise andre til deres side... efter min mening rigtig dårlig side, brug i stedet andre vpn alternativer
|