Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af ny / tredje webhost Starhost.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas1045:

Hej Niels, ja man vælger selv placering af sin VPS når man bestiller, og beklager men man skal have et domænenavn for at bestille en VPS her fra.

Hvorfor?

Køb ren argan olie her

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:24
Det er slår mig mest umiddelbart, er også at man ikke kan se nogen oplysninger om hvem man handler med eller hvordan man kommer i kontakt med jer, det vil jeg i hvert fald mene er en vigtig ting at få på for at skabe tillid. F.eks. slog det mig at der i betingelserne står "Vilkår for Service og forholdet mellem dig og Starhost er underlagt lovgivningen i staten Minnesota", hvilket undrer mig når der er tale om en dansk side og der står at priserne er med dansk moms?

Når man så går videre i indkøbskurven så står der "Dansk moms @ 25.00%: 0,00 kr", selvom man har en ydelse til X kr. i kurven. Der ud over står der i bunden at bestillingen foregår over en krypteret SSL forbindelse, men det over en helt almindelig http forbindelse hos mig.

Hvad angår det relativt begrænsede farvevalg synes jeg nu ikke nødvendigvis det er negativt, designet virker meget simpelt og lige til at bruge.
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:48

Lagersalg123, godt spørgsmål. Det er faktisk en af de ting jeg ikke lige har tænkt over, tror det er fordi det er standard at man har domæne når man bestiller VPS, og kan også være jeg åbner op for senere at man kan bestille uden domæne.

Sune Christesen, også tak til dig for dit svar

Jeg er i fuld gang med at opdatere siden, så der skulle meget gerne senere i dag være både kontakte side og om os side, så de besøgende kan finde flere informationer om os og se hvem vi er inden de køber.

Grunden til at vi er underlagt loven i Minnesota er fordi at det datacenter der faktisk står bag Starhost har hovedkvarter der, vi er faktisk en mindre del af et større datacenter/firma. Firmaet bag tilbyder ikke servere, men kun colocation, og derfor oprettede jeg Starhost hvor jeg har fået en rigtig god aftale med dem og de er så med til en smule af driften. Håber det var svar nok, og ikke for kringlet :)

Har først i går bestilt den SSL forbindelse, så nåede ikke videre med opsætningen, men hele kunde området skulle gerne været beskyttet med kryptering via SSL senere i dag også.

Dejligt at høre du synes om designet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:49

jonas1045:
man vælger selv placering af sin VPS når man bestiller,

Nice

jonas1045:
man skal have et domænenavn for at bestille en VPS her fra.

Øv :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:00
jonas1045:

Grunden til at vi er underlagt loven i Minnesota er fordi at det datacenter der faktisk står bag Starhost har hovedkvarter der, vi er faktisk en mindre del af et større datacenter/firma. Firmaet bag tilbyder ikke servere, men kun colocation, og derfor oprettede jeg Starhost hvor jeg har fået en rigtig god aftale med dem og de er så med til en smule af driften. Håber det var svar nok, og ikke for kringlet :)

Jeg blev nu bare mere forvirret af det :) for så vidt jeg kan se på siden er de dedikerede servere i Tyskland mens de virtuelle er i en masse andre byer, hvoraf ingen af byerne ligger i Minnesota? Under alle omstændigheder tror jeg det vil øge tilliden fra potentielle kunder at de indgår en aftale efter dansk lovgivning, hvis det da er danske kunder der satses på.
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 22:02

Kommer en større update af sitet i aften, med ny forside samt flere virtuelle servere og en masse rettelser forskellige steder.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 23:34

Kommer en større update af sitet i aften, med ny forside samt flere virtuelle servere og en masse rettelser forskellige steder.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 22:52

Så er der blevet opdateret med nye servere, kunde området er blevet SSL krypteret, priserne på alle VPS er sænket meget og der er kommet en ny placering af VPS Expert. Ja og så har jeg fået smidt server type på alle sammen.
Hvad synes i om de nye opdateringer?

Niels nu kan du bestille uden domæne, men når du bestiller så skriver du bare noget i feltet domæne, det skal bruges da der skal oprettes et hostname. Håber det giver lidt interesse i at købe igen så :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:05

jonas1045:
Niels nu kan du bestille uden domæne, men når du bestiller så skriver du bare noget i feltet domæne, det skal bruges da der skal oprettes et hostname. Håber det giver lidt interesse i at købe igen så :)

Jo tak :) Jeg har bookmarket din side.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

mit råd er hold jer væk..

efter en positiv start har jeg kun haft problemer her på det sidste..

langsomme forbindelser hvis man da overhovedet kan komme på og de vil ikke udbetale det man tjener på at henvise andre til deres side...

efter min mening rigtig dårlig side, brug i stedet andre vpn alternativer

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)