Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værsgo - spis mit livret chicken_biryani

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har længe tænkt over om jeg ikke kunne få flere til spise mit livret, Nemlig Biryani..:)

Jeg har tænkt noget med sælge varm biryani til cafeer osv--

Jeg ved bar eikke hvordan jeg skal tag det fat. Hvad synes i jeg skal gøre ?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:33

Du gør mig kraftedeme sulten :D 

Kan du levere til østerbro skal jeg bede om en :D 

God aften !

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:36

Hvor sjovt...jeg befinder mig netop på Østerbro..:)

Men jeg overvejer have fast aftaler. Faste kunder. - Ja noget i retning af de firmaer som køre mad til pensionister.

Men overvejer sælge til cafee, men ved ikek lige hvordan jeg skal gøre det..

Hvem kunne man ellers sælge dte til..

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:43

du skal ikke sælge til pensionister der får sin mad kørt ud. tag en snak med just eat! eller åben en bar/ cafe, men koncentrer dig på at den har et tema så det ikke ender ligesom alle de der (undskyl ordne) "indvandre bikser" så sælger du kun den slags mad og flot indrettet noget drikke og noget specielt the og ting og sager det tiltrækker folk. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:48

Jeg syntes at der mangler noget bestik. Det får mig til at tænke på om det er sådan noget man skal spise i hånden, sådan gør man vist nok i mange af de fremmede kulturer.

Kan man ikke bygge det ind i et hotdog-brød, pitabrød, eller på en pizza. Jeg syntes at alle delene lyder spændende i stedet for det man er vant til.

Min livret er biksemad - når jeg skal have biksemad i hånden køber jeg en samosa.

Undskyld hvis jeg lyder dum, men jeg brainstormer altså bare på dit spørgsmål, jeg skal nok diske op med nogen bedre forslag senere - det er bare min egen måde at lave sige "jeg følger lige med i tråden på".

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:30
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:57

Du har fat i den lange ende Biryani.

Hvis alle restauranter/cafeer tænkte som dig og lavede én ret, så ville markedet for spis-ude steder boome helt vildt. Det du kan gøre, som en pizzamand eller restaurant ikke kan, er at lave én ret så godt, at det er den bedste version af retten i verden.

Når jeg køber en ret skal det være den bedste i verden af den ret, ellers bliver jeg skuffet. Den lange ende, det siger jeg dig!

Og det er nok til at du kan åbne en biks.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser mega godt ud!

Hva med at lave en take away restaurent? Med lidt flere nye og spændende retter, så burde det nemt kunne blive en succes ;D

MVH
Mercedes Solbriller

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakub Slusarek:
men koncentrer dig på at den har et tema så det ikke ender ligesom alle de der (undskyl ordne) "indvandre bikser"

Hmm .. ved du hvor chicken biryani er fra?

I øvrigt er det et udsalgssted der mangler på Østerbro (altså det pakistanske/indiske).

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:08

Lagersalg123 - JEN:

Jakub Slusarek:
men koncentrer dig på at den har et tema så det ikke ender ligesom alle de der (undskyl ordne) "indvandre bikser"

Hmm .. ved du hvor chicken biryani er fra?

I øvrigt er det et udsalgssted der mangler på Østerbro (altså det pakistanske/indiske).

Tænkte det samme ;D

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)