du skal ikke sælge til pensionister der får sin mad kørt ud. tag en snak med just eat! eller åben en bar/ cafe, men koncentrer dig på at den har et tema så det ikke ender ligesom alle de der (undskyl ordne) "indvandre bikser" så sælger du kun den slags mad og flot indrettet noget drikke og noget specielt the og ting og sager det tiltrækker folk.
Jeg syntes at der mangler noget bestik. Det får mig til at tænke på om det er sådan noget man skal spise i hånden, sådan gør man vist nok i mange af de fremmede kulturer.
Kan man ikke bygge det ind i et hotdog-brød, pitabrød, eller på en pizza. Jeg syntes at alle delene lyder spændende i stedet for det man er vant til.
Min livret er biksemad - når jeg skal have biksemad i hånden køber jeg en samosa.
Undskyld hvis jeg lyder dum, men jeg brainstormer altså bare på dit spørgsmål, jeg skal nok diske op med nogen bedre forslag senere - det er bare min egen måde at lave sige "jeg følger lige med i tråden på".
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvis alle restauranter/cafeer tænkte som dig og lavede én ret, så ville markedet for spis-ude steder boome helt vildt. Det du kan gøre, som en pizzamand eller restaurant ikke kan, er at lave én ret så godt, at det er den bedste version af retten i verden.
Når jeg køber en ret skal det være den bedste i verden af den ret, ellers bliver jeg skuffet. Den lange ende, det siger jeg dig!