Værsgo - spis mit livret chicken_biryani
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: en eneste hjælp jeg har fået er at nogen ville sælge mig et eller andet - altså at de prøver at hjælpe sig selv, og ikke mig.
Nu har du da fået noget support her, og jeg har da også set andre synes at det du kommer med er spændende. Det jo en god hjælp.
At du måske ikke har fået så meget praktisk hjælp, er måske fordi dine spørgsmål ikke er praktiske, men mere idebaseret.
Spørg og du vil få hjælp.
Undskyld igen Biriyani mand fordi tråden bliver brugt til noget andet. Måske du også kan bruge snakken her til noget .
Nu jeg 100 % ude af den tråd :-)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 13. Apr 10
Biryani
Skrevet
15-04-2010 kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er helt fint du......Biryani manden tager det med et stor SMIL..:)
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 13. Apr 10
Biryani
Skrevet
16-04-2010 kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg synes der er lidt forvirring om begreberne færdigretter og frossen retter.. Hvordan definerer i færdigretter og frossen retter ? Og hvad fortrækker i mest ?
Kender i nogle steder på nettet hvor man kan læse om hvad der skal til lave færdigretter...Alså lovgivning, og hvad skal der stå og hvordan søger man for maden holdbarmed og ar maden smager godt også efter en genopvarmning!
Svar