Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har udsolgt, hvordan får vi mere trafik?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller også kunne i ændre antallet af forum indlæg pr side fra 10 til 9... Det ville vel give omkring 10 % flere side visninger...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:27

Hej,

Det må man sige er godt salgsarbejde. Ros til Nicolai og de andre Yes

Som jeg også har forslået før, så kunne det være en god idé med målrettede annoncer - og så et auktions annoncør system. Som Open AdExchange, Google og Facebook - metoden kender vi jo alle, og den er effektiv.

IdéIdea:

Amino brugere bliver løbende (en gang om ugen ca.) blev spurgt om noget, eksempel

•  Kunne få finde på at købe en AdWords kampagne indenfor 3 måneder og booste dit salg?
•  Kunne du finde på at købe et webdesign, hvis du kunne få et godt tilbud?
•  Vil du være interesseret i at købe SEO-hjælp? 

Og udfra folk besvarelse blev markedsføringen så målrettet Smile

Så når folk lige har sagt de mangler et nyt design til deres shop kommer der reklamer fra freelancere:

"Søger du et nyt webdeisgn? - Kontakt mig i dag og få 30% Amino rabat"

Der vil være en yderst høj click through rate på disse annoncer, og kliks kan sælges til 7 - 20 kr. stykket.

__

Det måske lidt omfattende at få gang i, men når det kører kræver det ikke så meget igen.. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:27

Forslag frit fra leveren:

1) hvis der er udsolgt og folk stå i kø for at købe - så sæt prisen op

2) få nye målgrupper med - altså nye kategorier.

3) fjerne al reklame for Amino plus - hvorfor reklamrer for noget man allerede har og ikke kan købe dobbelt af - og sæt andre reklamer ind (altså for plus aminoer)

4) jeg foreslog en gang at I skulle gøre Jubii lokal. Gør Amino lokal. Få en lokal version i alle de "store" byer i DK. "First we take Manhatten, then we take Vejle".

5) Bedre GUI. Jeg har selv kun brugt Amino i kort tid - og syntes at GUI var mega kaos da jeg begyndte. Syntes stadigvæk det er rodet. Lav nogle videoer for begyndere så de kan lære at bruge siden.

Vil dog lige sige at grænsen for items på siderne som er nu, har nok nået sit max. Og hvis paging siderne bliver sat ned til 9 eller 5, bliver det godt nok træls at bruge siden.

PS/ er dog ikke meget for reklamerne - men møllen skal jo dreje rundt...

:-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:28

Robert:

Eller er det ikke sidevisninger ved at gøre det mere besværligt for de eksisterende brugere, men derimod at skabe mere trafik ude fra, altså folk der endnu ikke er brugere, der er tale om?

Jeg er jo ikke så meget online mand men jeg vil også mene at Amino skal finde flere reelle visninger.
Det vil vel også devaluere reklameværdien bare at skabe flere visninger med den samme brugermasse?

Amnio har stor nok værdi til at skabe meget mere trafik. Faktisk kan man jo næsten ikke søge noget på google uden at der er en Amino link blandt resultaterne :-D

Eller er der bare noget jeg har misforstået?

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:32

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48

Tak for jeres rigtigt gode forslag.
Jeg går i et møde og kommenterer når jeg kommer ud :-)

Dbh Martin

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:04

Jeg synes egentligt at der tit er godt med plads i højre side når man læser de forskellige indlæg i en tråd.

Det skal da bruges, det er spild at det bare står der uden noget. :-)

Det ville i hvertfald ikke gøre mig noget.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:18

Vi har både brug for flere visninger men også flere besøgende på Amino.dk  - Hvad kan vi gøre for at udbrede kendskabet til Amino mest effektivt. Amino besøges i dag af 100.000 iværksættere, freelancere og selvstændige erhvervsdrivende hver måned. Potentialet er minimum det dobbelte på den korte bane, så mange bruger fx et site som www.virk.dk hver måned.

Hvilke segmenter er interessant at udvide til. Håndværkerområdet er i pipelinen. Er det segmentet vi skal fokusere på nu eller er det Industri eller Transport. Hvilken retning ser I gerne vi udvider med?

Vi er pt. i gang med at lægge sidste hånd på en ny kalenderservice på Amino, desuden kommer Bestyrelsesbørsen snart med helt nyt design. Hvad er det næste projekt I gerne så os gå i krig med.

I har som brugere på Amino vist at I er meget handlingsorienteret. Vi forsøger at finde annoncører som er super relevante for jer, så I kan bruge det konkret i fht. jeres virksomhed. Og den opbakning I giver ved at købe varer og tjenester hos vores annoncører og partnere er det som gør hele forskellen. Tak for det.

Nicolai

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:24

Fantastisk - Tillykke med det flotte salg.

En ting som ville få mit forbrug af amino op ville være en bedre intern søgemaskine. Jeg er efterhånden blevet så træt af den, at jeg nu kun bruger google til at lave site: searchs på Amino.dk

Hvis man har et spørgsmål her og nu, så søger man - Finder man ikke det man vil have, så opretter man enten en tråd eller smutter. Sådan er mit mønster i hvert fald og mange andre må have det på samme måde.

Så en bedre søgemaskine og nogle interne henvisninger til lignende tråde, det må kunne hente nogle sidevisninger.

Mvh.

Janus

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:27

Hej Søren, du har helt ret. Vi skal ikke bare ud og finde nye visninger som ingen værdi skaber for annoncøren eller lægge det på placeringer, hvor brugerne ikke opdager det. Vi er på Amino meget fokuseret på at annoncørerne skal have værdi. Derfor har vi også max tre bannere på hver side. Tager du udvalgte business sites kan de have op til 6.

Ideen om at sætte meget mere fokus på relaterede emner er et sted vi skal fokusere. Generelt er vi ikke gode nok til at sende brugerne rundt på siten. Hvad kan vi gøre for bedre at markedsføre services internt for vores brugere.

Nicolai

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)