Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har udsolgt, hvordan får vi mere trafik?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

LotteA:

Og hvad med muligheden for at bookmarke en tråd, som man gerne vil følge med i?

Man kan allerede tilføje tråde som favoritter ved at trykke på knappen "mere" øverst til højre. Det er muligt at tilføje et emne, eller et indlæg.

.....Fååårk, hvor er det smart! Tak Rune Yes Nej, hvor er det pinligt. Jeg er garanteret den ENESTE på Amino, der ikke kendte det lille trick !

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:01

LotteA:

.....Fååårk, hvor er det smart! Tak Rune Yes Nej, hvor er det pinligt. Jeg er garanteret den ENESTE på Amino, der ikke kendte det lille trick !

Jeg tror nu at der er mange som ikke var klar over denne lille feature, jeg selv fandt den ved et tilfælde, sååeh. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:11

Så har jeg læst alle jeres gode forslag og dem jeg har taget mest til mig er:

* Et endnu mere brugervenligt design.

* Bedre ”Relaterede tråde”, så vi kan vise mere af det gode indhold frem.

* Linke Ekspert Blogs til relevante indlæg, så vi kan bruge vores ekspertbloggere bedre.

* Exit link reklame, spændende ide som kan give en del, uden at irritere for meget.

* Bedre søgning, det skal vi bare have!

* Spændende konkurrencer

Kom endelig med flere ideer og det gør bestemt ikke noget at de gør Amino endnu bedre at bruge :-)

Igen tak for jeres fremragende hjælp!

Dbh Martin

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 07:31

Mens jeg har siddet og læste hele tråden igennem er jeg kommet i tanke om at jeg da vist aldrig har set en reklame for amino nogen steder. Der er masser af webbureauer der kan hjælpe med at at sprede det glade budskab. Det kunne være baseret på leads, f.eks. 5 kr. for en ny bruger.

Alternativt kunne amino selv optræde som reklamebureau/lave en affiliate sektion dels med leads pr. bruger men også med videre distribution af de annoncer brugerne opretter (hvis de altså selv godkender det)

En stærk annonceform for amino kunne være en tickerbox (hedder det vist) med de seneste overskrifter i de forskellige sektioner.

me det er selvfølgelig kun hvis man tror på annoncer Wink

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 07:41

nu da jeg kom tilbag til oversigtssiden kunne jeg se at der ved siden af relaterede indlæg er god plads til at opdele spalten, så der ved siden af dukker relaterede annoncer op.

Lad annoncørerne et eller flere søgeord i forbindelse oprettelsen af deres annonce og lad dem få et afgrænset antal visninger når deres søgeord dukker op i debatten.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:42

Martin Thorborg:
Kom endelig med flere ideer og det gør bestemt ikke noget at de gør Amino endnu bedre at bruge :-)

Hvad med en form for affiliate, med betaling i naturalier?

Amino´er kunne optjene point ved at have bannere på sine hjemmesider der henviser til Amino. Man kan så for x antal point købe et Plus medlemsskab, noget e-mail marketing, rabat på forlængelse af Plus medlems skab or whatever...

Off topic..troede det var forår i Paris...NOT Sad så der er arbejde på agendaen hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 09:01

Man kunne godt bruge et felt ude til højre der viste hvilke debatter man seneste har besøgt/kommenteret

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 13:17

Martin Thorborg:
Har du et forslag til hvordan vi kan skabe mere trafik på Amino?
Altså flere sidevisninger :-)

Jeg synes det er rigtig positivt du tænker på flere sidevisninger, frem for bare at "svine" siden til med flere reklamer. Det tror jeg nemlig ikke skaber flere indtægter på den lange bane - fordi det får folk til at bruge Amino mindre.

Specielt hvis reklamerne bliver et irritationsmoment for brugerne. Amino skulle jo gerne være dejligt at have med at gøre, og ikke et sted, hvor man nemt bliver irriteret.

Jeg er ked af, at jeg fra i går har måttet kæmpe med en meget irriterende reklame for noget DELL-værk:

Den er super irriterende, for den skygger for en masse brugbart indhold på Amino.

Kommer der et "fix" til denne lille fejl - eller er det seriøst?

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:31

Dette syntes jeg var en god ide,

men hvad nu hvis man tænkte lidt mere på noget man kunne tilbyde AminoPlusserne,
e.ks et sted til alle Amino tilbuddene der altid ryger ud i tråde istedet for at blive samlet, og så evt lavede det sådan at ny indlagte tilbud automatisk kom op i listen over "nye" tråde.

det kunne så evt være dem der kørte reklame for dernede,

er med på at dette ikke give jer noget extra mønt, men hvis folk blev trukket til at de gode amino fordele, kunne det være i fil flere folk til.

hvad med et Amino logo man kunne smide på sin side, for at vise at man støtte iværksæterer gennem amino.
(man kunne evt sikre dette ved at lave en slags activitets indikator)
er helt sikker på at der er mange herinde der har sat lidt tid af, hvær dag til at give tilbage til aminoerne.

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:51

Hej

Jeg vil forslå en samling at den mest basale viden omkring momsregler, regnskab mv. -

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)