Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Buma - hvad tænker du?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Adam O.:
Men hvad er det, tell us!!! :-)

Ja selvfølgelig :-)

Jeg ville finde et navn til min fremtidige virksomhed og blev forslået Buma men jeg synes ikke Buma kunne præsenterer virksomheden da jeg syntes det lyder som et legeland af en slags, derfor blev vi enige om at spørge jer hjælpsomme, flinke Amino'er hvad i forbinder det med, og tak for jeres hjælp..

Jeg kommer selvfølgelig ikke til at bruge Buma da virksomheden ikke skal forbindes med stavefejl! Cool

Mvh. Thomas

buma er vel også et ret dårligt virksomhedsnavn da storset alle de domænenavne er optaget.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:28

Johnny Nielsen:

en maskinfabrik i jylland :-)

efter en hurtig googlesøgning

Man trænger ikke nødvendigvis at søge på google for at indtaste http://www.buma.dk ind i sin browser Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:31

Fashion-Seller:

iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Ha ha, Fashion-Seller jeg nåede 2/3 ned i teksten, inden jeg forstod hvorfor du fik 5 stjerner for den tørreSmile kommentar.........

StarStarStarStarStar herfra også.....og fedt med referencen til den undersøgelse.

/Carsten