Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Buma - hvad tænker du?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker Cool navn.

Tænker fedt og forkortelse

Bu = Business

Ma = Marketing

Efter dine ideer om callcenter

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MikkelFriis:

Tænker Cool navn.

Tænker fedt og forkortelse

Bu = Business

Ma = Marketing

Efter dine ideer om callcenter

Mikkel

Med sådan en opdeling ville jeg tænke på bussemand.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:24

Tænkte på Burma, efterfølgende Puma.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 19:24

Tænkte Burma med det samme!

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:28

Rune Gjersvik:

Jeg tænkte osse på Buma som en stavefejl for Burma, dernæst poppede Four Jacks frem med Mandalay sangen:

"åh hvordan skal jeg tro, de elske kan, som min lille Burma-pige i det kønne grønne land. Oh, den vej til Manadalay, fuld af flyvefisk i leg, og hvor solen brød som torden frem bag Kinabugtens kaj!"

Jeg må lol´le :D

Mvh. Rune.

Det hedder med et fint ord Synæstesi - en ret fed egenskab som vi alle har i mere eller mindre grad - jeg har det i en stor grad - det er måske derfor at jeg noge gange lyder lidt mærkelig. Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:54

Det er ikke tilfældigt, at så mange tænker Burma.