Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Buma - hvad tænker du?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker Cool navn.

Tænker fedt og forkortelse

Bu = Business

Ma = Marketing

Efter dine ideer om callcenter

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MikkelFriis:

Tænker Cool navn.

Tænker fedt og forkortelse

Bu = Business

Ma = Marketing

Efter dine ideer om callcenter

Mikkel

Med sådan en opdeling ville jeg tænke på bussemand.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:24

Tænkte på Burma, efterfølgende Puma.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 19:24

Tænkte Burma med det samme!

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:28

Rune Gjersvik:

Jeg tænkte osse på Buma som en stavefejl for Burma, dernæst poppede Four Jacks frem med Mandalay sangen:

"åh hvordan skal jeg tro, de elske kan, som min lille Burma-pige i det kønne grønne land. Oh, den vej til Manadalay, fuld af flyvefisk i leg, og hvor solen brød som torden frem bag Kinabugtens kaj!"

Jeg må lol´le :D

Mvh. Rune.

Det hedder med et fint ord Synæstesi - en ret fed egenskab som vi alle har i mere eller mindre grad - jeg har det i en stor grad - det er måske derfor at jeg noge gange lyder lidt mærkelig. Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:54

Det er ikke tilfældigt, at så mange tænker Burma.

Typisk læser man kun nogle få bogstaver først og sidst i ordet, og resten skimmer eller mønster-genkender man blot. Derfor er det bla. så ufattelig svært at se stavefejl inde midt i et ord....

Jeg så en aritkel om det enagng, men har ikke lige kunnet finde den på intnerettet.

.SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fotograf Carsten Olsen:

Typisk læser man kun nogle få bogstaver først og sidst i ordet, og resten skimmer eller mønster-genkender man blot. Derfor er det bla. så ufattelig svært at se stavefejl inde midt i et ord....

Jeg så en aritkel om det enagng, men har ikke lige kunnet finde den på intnerettet.

iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:04

Fashion-Seller:
iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Yes

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:22

tænkte, bum.. måske en en toilet papirs producent Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:26

Adam O.:
Men hvad er det, tell us!!! :-)

Ja selvfølgelig :-)

Jeg ville finde et navn til min fremtidige virksomhed og blev forslået Buma men jeg synes ikke Buma kunne præsenterer virksomheden da jeg syntes det lyder som et legeland af en slags, derfor blev vi enige om at spørge jer hjælpsomme, flinke Amino'er hvad i forbinder det med, og tak for jeres hjælp..

Jeg kommer selvfølgelig ikke til at bruge Buma da virksomheden ikke skal forbindes med stavefejl! Cool

Mvh. Thomas

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)