Flot gennemført side .jeg har dog den sidste tvivl om i er en virksomhed da jeg kunne ikke finde et CVR nummer ,der var ingen kontakt tidspunker ved telefonisk kontakt , ingen adresse at finde på hjemmesiden..
En service der også ville være god at var at skrive vi svare ved mail kontakt indenfor 24 timer på hverdag
en kontaktformularer ville også være en fordel derved lettere at kontakte jer.
Jeg ville i fodnote på siden skrive et kontakt tidspunkt og et telefon nummer og mit CVR nummer .
På kontaktside adresse telefon nummer , kontakttidspunkt kontakt formular og mit CVR nummer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi er klar over at menubjælkerne skubber sig, og vi er gået videre til programmøren, men han siger det er et stort arbejde, så han har udsat det en del gange!
Det med en kontaktformular og at skrive vi giver svar inden for 24 timer i hverdagene ville være rigtig godt. Fodnoten vil jeg også prøve at få trumfet igennem.
1. Tekstfelterne er for brede på dine undersider - bliver de for brede er det for svært at læse. Ud over det kunne du sagtens øge skriftstørrelsen, og have flere afsnit, for at gøre læse oplevelsen meget bedre
2. VIP siden, har lyd på, som man ikke har den fjerneste chance for at slukke igen... det er meget forstyrrende, og passer slet ikke ind i en "VIP oplevelse"
3. Under pressemeddelser er der en med noget video - og her kommer der en "trial player" besked frem - det er altså ikke særligt smart når man ellers er Jyllands største - så bør man betale for de produkter man andvender commercielt ;)