Må jeg ikke få din private mail-adresse, Emil? |
Jo, jeg sender den i en PM.
Må jeg ikke få din private mail-adresse, Emil? |
Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk
Jo, jeg sender den i en PM. |
Billige webløsninger!
Kan oplyse, at der er kode på systemet, så det kun er Martin der kan sætte systemet op, hvorfor jeg er 95% sikker på, at det også skal ligge på hans servere. Man køber en licens til pointsystemet.dk og derfor kan man ikke bare kopier den over på andre servere og lave flere pointsites - det skal igennem Martin. Mvh |
Hej Kristian. Jeg har før arbejdet med Martin's koder før, og må sige at man sagtens kan flytte det fra en webhost til en anden, idet jeg hjalp en ven med det :) |
Billige webløsninger!
Var det et pointsystem? Troede ikke det var muligt, da der er kode på filerne, så man ikke selv kan rette i andet end designet og teksten. Men det kan godt være, at man kan flytte selve systemet over på et andet webhotel, men kan man også tage en kopi af systemet og lave et nyt pointsite på et andet domæne uden at købe flere licenser? Mvh |
Ja, det var pointsystemet. Jeg tror dog ikke at man kan ændre i koder osv, men det var ihvertfald muligt at flytte det over til en anden webhost :) |
Billige webløsninger!
Det er muligt at flytte Pointsystemet til en anden host. Systemet bliver krypteret med Ioncube, således det ikke er muligt at rette i kildekoden. Det er heller ikke muligt at kopiere Pointsystemet over til et andet domæne, eftersom systemet er låst til et bestemt domænenavn. Det er dog muligt at rette i tema-filerne, så udseendet kan ændres ligesom man har lyst til. Bemærk at flytning kræver en udbyder der har installeret Ioncube på serveren. |
Lige mine ord:-) Tak for svaret, Martin |
Tak for svar. Sidder fast i Paris da jeg ikke kan lande i DK, og svarer derfor først nu. Men er der reelt så ikke nogle omkostninger efterfølgende der skal frem? Bare så man er klar over tingene reelt koster per årsbasis. Håber det er ok at omkostningerne forventes og gives enten af dig eller Martin. Mvh7Jan |
Køb ren argan olie her
Hej igen! Nej, der er ikke flere omkostninger forbundet med sitet, idet hosting mv. er betalt i 10 måneder endnu.
|