Pia der er ingen nedladende billeder af dig. Kun de billeder du selv accepterer som nedladende er der. Men jeg vil lade dig være i kærlig accept af den du er . Fuldstændig som du ønsker |
Piaemilia:På nuværende tidspunkt tror jeg, det handler om at komme ud og være aktiv og fortælle, hvad jeg kan tilbyde, det kan selv den bedste hjemmeside tekst ikke overgå. Selvom jeg har fået noget ny input her til endnu engang at ændre lidt på min hjemmeside tekst.
(Så bliver det F også sidste gang jeg gør det, så må det briste eller bære. Jeg tror også min webmaster er godt træt af mig i den henseende, for kort tid siden lovede jeg højt og helligt, at nu fik hun fred for mig)
Hej igen Pia,
Jeg synes det er stærkt, at du vil prioritere offline markedsføring frem for den online. Og det skal du naturligvis helt selv styre - det er dig der kender din målgruppe - og dermed hvordan du bedst rammer flest potentielle kunder :)
Men jeg føler mig forpligtet til at sige, at hjemmesiden ikke må nedvurderes.
Jeg kan fornemme du har rettet den til mange gange, og at dette faktum alene gør dig mindre i stand til, at rette den til fremadrettet.
Det er jeg jo meget ked af at høre. Skal fortidens arbejde (uanset om det så har været i den rigtige eller forkerte retning) diktere fremtiden og de muligheder der ligger?
Jeg siger ikke, at det nødvendigvis er sådan for dig, men for langt de fleste virksomheder i dag, der er hjemmesiden omdrejningspunktet for den synlighed man kan opnå i online-verdenen. Uden en hjemmeside er man så at sige "intet". Og uden en hjemmeside med det rigtige indhold, skabt ud fra målgruppe/arketypen osv., er det min påstand, at så er man heller intet.
En af mine kunder har været online i 7 år, men først da vi lavede siden totalt om (design og indhold), begyndte den at give afkast. Ikke blot fordi den nu griber de besøgende, og fastholder dem - men fordi den pludselig er synlig overfor målgruppen på de termer, målgruppen søger på.
Desuden findes der i dag masser af systemer der gør, at man ikke har brug for en webmaster mere. Det hedder CMS (eller Content Management Systems) - og gør hjemmesideejeren i stand til at redigere sit indhold uden at implicere andre :)
Nå, nu skal jeg nok holde min mund... :)
(PS: Jeg er også helt med på, at du er nødt til at plukke de lavest hængende frugter først - og få skabt noget omsætning - således du får råderum til at forbedre dine eksisterende værktøjer)