Vi lever i drømmenes tidsalder. Det vrimler med ideer til, hvordan du får tingene til at lykkes og dit liv til at gå op i en højere enhed. Martin Thorborg siger: Forær det hele væk og få succes. Kvinderne bag Millionøse klubben og bogen Millionøsemetoden siger, opfør dig som en millionær selvom bankkontoen er på koalisionskurs. Der er en masse smarte fyre med 10 trics til at få kunder i butikken. Og her står jeg så med bunker af læsestof omkring mig bl.a.: 4 timers arbejdsuge af Timothy Ferriss- Farvel Egofest af Emilia van Hauen- Og havde selv planlagt et alletiders weekend kursus i samme emne: Tid Til Forandring - Om at finde ind til sine egne værdier og realisere sine drømme og lave et kunstværk, der handler om det samme. Et rigtig godt kursus, som det dog er en kamp at få solgt. Jeg skriver blogindlæg på forskellige net portaler(som jeg selv har lært på et kursus, at man skal) Jeg finder nogen portaler at annoncere på. Nu skal den bare have fuld skrue. "Så kom regnen og skyllede lille Peter Edderkop ned af muren"! Samarbejdet med healeren, jeg har lavet kurset sammen med, revnede. Nu kan jeg pludselig se det positive i, at jeg kun har en tilmelding til kurset...Snart har jeg ikke flere penge og må ud og søge job, hvis ikke det her lykkes. Jeg begyndte i går at lede efter en ny underviser, skriver til en tilfældig på net portalen www.levlykkeligt.dk hvor jeg også har en profil. En meget kvalificeret og spændende person. Han skriver interesseret tilbage efter mere information. Og så opdager jeg, at han bor i København. Nok ikke lige det optimale udgangs punkt i min situation. Et andet sted under www.mandala.dk annoncerer jeg gratis efter en evt. samarbejdspartner. Hvornår mon der sker noget? Midt i det hele ser jeg en anden der holder et lignende kursus i samme emne, Lev din drøm www.worldawareness.dk pris 1250- for to dage, jeg overvejer at melde mig til kurset, om ikke andet så kan jeg få lidt nyt input til, hvordan jeg selv får tingene til at lykkes. Så er det bare jeg spørger, Ramler det hele for mig? Nu er gode råd dyre. Jeg vil forfærdelig gerne have et af dig!
|
2 råd
Gør det du er god til
hold focus på at tjene penge