Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Ramler det hele for mig eller hvad?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 04:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lever i drømmenes tidsalder.

Det vrimler med ideer til, hvordan du får tingene til at lykkes og dit liv til at gå op i en højere enhed. Martin Thorborg siger: Forær det hele væk og få succes. Kvinderne bag Millionøse klubben og bogen Millionøsemetoden siger, opfør dig som en millionær selvom bankkontoen er på koalisionskurs. Der er en masse smarte fyre med 10 trics til at få kunder i butikken.

Og her står jeg så med bunker af læsestof omkring mig bl.a.: 4 timers arbejdsuge af Timothy Ferriss- Farvel Egofest af Emilia van Hauen- Og havde selv planlagt et alletiders weekend kursus i samme emne: Tid Til Forandring - Om at finde ind til sine egne værdier og realisere sine drømme og lave et kunstværk, der handler om det samme.

Et rigtig godt kursus, som det dog er en kamp at få solgt. Jeg skriver blogindlæg på forskellige net portaler(som jeg selv har lært på et kursus, at man skal) Jeg finder nogen portaler at annoncere på. Nu skal den bare have fuld skrue. "Så kom regnen og skyllede lille Peter Edderkop ned af muren"! Samarbejdet med healeren, jeg har lavet kurset sammen med, revnede. Nu kan jeg pludselig se det positive i, at jeg kun har en tilmelding til kurset...Snart har jeg ikke flere penge og må ud og søge job, hvis ikke det her lykkes.

Jeg begyndte i går at lede efter en ny underviser, skriver til en tilfældig på net portalen www.levlykkeligt.dk hvor jeg også har en profil. En meget kvalificeret og spændende person. Han skriver interesseret tilbage efter mere information. Og så opdager jeg, at han bor i København. Nok ikke lige det optimale udgangs punkt i min situation. Et andet sted under www.mandala.dk annoncerer jeg gratis efter en evt. samarbejdspartner. Hvornår mon der sker noget?

Midt i det hele ser jeg en anden der holder et lignende kursus i samme emne, Lev din drøm www.worldawareness.dk pris 1250- for to dage, jeg overvejer at melde mig til kurset, om ikke andet så kan jeg få lidt nyt input til, hvordan jeg selv får tingene til at lykkes.

Så er det bare jeg spørger, Ramler det hele for mig?

Nu er gode råd dyre. Jeg vil forfærdelig gerne have et af dig!

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:38

2 råd

Gør det du er god til

hold focus på at tjene penge

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 07:25

Hej

Dit problem er timingen og jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om du er 50 år bagud eller ti år foran, så lad os gå ud fra det sidste.

Det der slår mig mest, er de bøger du har liggende omkring dig og som du skal til at have læst. Det virker ustruktureret og er sikkert fint og nødvendigt i kunstnerisk sammenhæng, - men ikke særligt godt i forretnings sammenhænge.

Nu ved jeg ikke hvordan du har formuleret dig i din markedsføring, men når jeg kigger på din hjemmeside virker det på mig, som at du er en søgende person. Det forveklses ofte med at være åben for indtryk, - men det er det ikke. Det er at være ubeslutsom. Det er heller ikke særligt godt i forrretningssammenhæng.

Når jeg kigger på dine konkurrenter, har de fundet de værktøjer andre også kan bruge til at opnå noget. Derfor får man ved deres kurser et indtryk af at få noget med hjem. Når man læser på din side, sidder man (jeg) tilbage med indtrykket at skulle søge sammen med dig. Det er jeg ikke sikker på at der er noget salg i, uanset hvor dejligt et menneske jeg har indtrykket af at du er.

Nu er jeg meget praktisk anlagt, men kunne du overveje at blive lidt mere konkret i dine kurser og sætte noget "håndfast" i kurset. Jeg kunne forestille mig at dine kunder gerne ville kunne forsvare over for sig selv (og deres skeptiske bekendte) at de får noget ud af det.

Held og lykke....

Michael

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:16

Hej Pia,

Jeg synes faktisk, at du har et meget spændende produkt. Jeg har selv netop færdiggjort en bog, der handler om mange af de tendenser og den udvikling, du beskriver. Jeg bekæftiger mig bare med det på en anden måde (uden den spirtuelle del). Men jeg kan sagtens forestille mig, hvor meget kursisterne kan få ud af sådan et kursus.

Jeg har en kommentar, et spørgsmål og en idé:

Kommentaren: Når jeg læser din hjemmeside igennem springer det i øjnene, at du ikke skriver noget om din målgruppe (noget jeg selv er ved at få lavet helt om på på min egen, kommende hjemmeside). Hvem er kursets kernemålgruppe? Det virker til at du prøver at henvende dig til alle, og derfor rammer man ingen.

Spørgsmålet: Har du prøvet at afholde kurser i hverdagen? Hvis du fx kunne gøre det mere målrettet til fx virksomheder, vil de jo ikke afsted i weekenden. 

Idéen: Det lader til, at du prøver at blogge og annoncere direkte til din målgruppe. Prøv at undersøg, om der ikke er nogle målgrupper, som gerne vil afsted, men ikke selv skal betale. Det kunne fx være folk, der var sygemeldte, stressramte eller på anden måde havde brug for at finde mere ind til sig selv. I deres tilfælde vil det jo være arbejdspladsen, a-kassen eller evt. kommunen, der betaler regningen. Det kræver, at du så ikke kun er til stede for din målgruppe, men kommer ud til arbejdspladser, a-kasser og kommuner.

Det var lige lidt fra mig. Jeg prøver også at tænke lidt videre, og melder tilbage, hvis der dukker andre tanker op. En sidste tanke er at du kan gå ind og læse en masse på Anders Gisselmans hjemmeside www.one2speak.dk Han laver nogle fantastiske nyhedsbreve til foredragsholdere, og mange af dine udfordringer minder om de udfordringer, man har som foredragsholder.

Bedste hilsener

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:31

Hej

Bare et kort indput hve ikke om det kan bruges men havde det været mig var jeg da gået direkte efter væksthusende i starten indtil man havde slået et "brand" an også så om de første kurser næsten skulle være gratis er det godt så rygtes det til de andre væksthuse i landet og de sørger for din målgruppe og tilmeldinger mens du sørger for kurset.

Efter et evt "brand" godt rygte etc er oppe ville jeg da gå videre til aof og lign steder som netop har de netværk der skal til ligesom væksthusene

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Pia,

Tak for dit indlæg her på Amino - som meget god afspejler min egen teori om vejen til det lykkelige arbejdsliv. Den er nemlig slet ikke så nemt, som mange tror.

Det er mægtig fint, at du læser alle de bøger, guides og mirakelkurer - men det er sjældent at man "bare" skal gøre, som de beskriver.

Det er vigtigt, at du tager det bedste fra hver bog - og bruger det på din egen måde. Det er i hvert fald min erfaring.

Tim beskriver mange ting - og meget konkret. Men det der virkede for ham (i USA) virker ikke nødvendigvis for dig. Noget af det Tim har gjort, gjorde jeg selv - inden jeg læste bogen. Andet har jeg taget med mig i baghovedet - og enkelte konkrete teknikker bruger jeg i dag. Men humlen er, at man ikke må tro, at disse "bliv lykkelig nu"-bøger vender din verden - selvom de lover det.

Det handler om fedt, flid og fokus det første lange stykke tid - og en god mentor, hvis man er ny i faget...

Jeg bider også mærke i, at du blogger fordi "det har jeg lært". Du skal blogge, fordi DU har noget på hjertet - og noget andre gider læse. Skarpe holdninger, gode artikler osv.

Og ens ry og rygte på nettet (synlighed) gennem blogs, indlæg og egen hjemmeside tager tid at bygge op. Flere år for nogle måske.

Og så er der jo kvaliteten af ens hjemmeside - og ens markedsføring generelt. Det skulle gerne appellere til målgruppen.

Helt konkret mener jeg du skal:

1. Afsøg om der er et marked (og hvor du er unik ift. konkurrenterne). Hvis ja:
  2. Definer din målgruppe meget præcist. Beskriv din arketype.
  3. Nu du kender din målgruppe, kan du finde ud af, hvor du skal være synlig.
  4. Og HVORDAN du skal være synlig.

Forleden brugte jeg 4 timer sammen med Tommy Krabbe - og vi fik egentlig ikke ændret meget mere end 30 ord på forsiden af hans nye hjemmeside - men efter mødet, havde hjemmesiden en helt anden og mere skarp klang. Rammer spot on ift. hans arketype og dem, han gerne vil tiltrække. Og i sådan en proces bliver hjemmesiden (eller hvad det nu er man arbejder med) ikke bare bedre - Tommy bliver også selv bedre.

Et andet godt eksempel er et andet firma jeg hjælper. I 7 år havde ejeren vænnet sig til at sige, hvad de laver - men på en meget teknisk måde. Nogen som kun ganske få i målgruppen forstod - og som uanset hvad, krævede en forklaring. Og som man bestemt IKKE søger på, for at finde ham - hans hjemmeside har også kun givet 0 leads i alle årene.

Det tog mig en måneds tid at få ejeren til at svare kort og præcist på, hvad de egentlig laver. I dag ligger det på tungen - og han bruger det aktivt, når han snakker med potentielle kunder. Efter et år uden et eneste salg, har han nu solgt 2 mellemstore løsninger indenfor første kvartal af 2010. YES!

Øvelse: beskriv hvad du laver på 20 sek. Elevatortalen...

Forstår en udenforstående det ikke, så er det ikke godt nok. En proces der kan tage uger, måneder... men som gør dig super skarp på, hvad DU kan tilbude - HVORDAN og tvinger dig til at tage stilling til tingene.

Jeg har selv været igennem det hele - det handler om fokus. I starten "hjalp jeg folk med markedsføring" - ja hurra! Det er alt for bredt.

Så blev det til: "jeg hjælper folk med synlighed" - men det forbinder folk med, at jeg er SEO-ekspert. Og det er jeg ikke! Men jeg hjælper sku' folk med at blive synlige... hmm..

I dag er det kogt ned til: "Jeg hjælper virksomheder med at se sig selv med kundens briller - og derigennem få succes".

Ordet markedsføring og synlighed figurerer slet ikke. (Det gør det så på hjemmesiden (stadig under opbygning), for at blive fundet på relevante søgninger - men det er en anden snak).

Du gennemlever måske en identitetskrise (eller mangel på fokus). Du søger desperat efter den "rigtige" måde at gøre tingene på. Jeg kan også tage fejl.

Uanset hvad, så tror jeg, at bare du brænder for det du laver, holder fokus, bruger alle de gode råd med "omtanke" og er tro mod dig selv - så skal det nok lykkedes.

De bedste hilsner herfra :)

(desuden er det vel intet nederlag at tage et deltidsjob til at finansiere din virksomheds opstart - det synes jeg faktisk bare er ansvarlighed)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 16:44

Kære Tommy Krabbe

Tusinde tak for dit omfattende og positive svar med ideer til, hvordan jeg kommer videre. Og tak for linket til one 2 speak. Det vil jeg bestemt kikke nærmere på, når jeg har tiden til det. En af mine fremtidsdrømme er jo netop at kunne trylle binde et publikum med mine foredrag. Hermed ikke være sagt, at det ikke allerede er sket ved særlige lejligheder, men aldrig uden adskillige søvnløse nætter forud. Sådan skal det ikke være.

Dine egne aktiviteter og bog er bestemt også interessant. Den bog må jeg have, når den kommer. Jeg vil også meget gerne have dig i mit netværk og henvise til dig og din bog bl.a. på min workshop.

Mit mål er via min kunst og mine kurser at generere større frimodighed, livsglæde og handlekraft. At flere markerer sig og siger fra og til. Mere frodighed og dynamik. Min målgruppe er mennesker fra 18 år og opefter, der søger ny inspiration og interesserer sig for selvudvikling, personlig branding og det selv at skabe kunst og udvikle egne kunstneriske evner. Gerne mennesker som har lyst til at medvirke til menneskelig vækst i samfundet under en eller anden form. Synes du det skal stå et sted på hjemmesiden? Puha så skal jeg til at kæmpe med formuleringen, med mindre der er nogen her, der mestrer den slags, der har et godt bud.

Der er en af de andre, som besvarer mit indlæg, der opfatter mig som en famlende og søgende person, der leder efter svarene sammen med sine kursister.

Nu mener jeg ikke, at der er noget galt i at være åben overfor mange muligheder, sådan arbejder man som kreativt menneske og at jeg plejer at nå nogle resultater, behøver du blot at kaste et blik på mine referencer og min profil for at få en ide om. Jeg ønsker ikke at profilere mig på at være lige som en masse andre lignende kursusudbydere, der har et værktøj klar og selv har svaret på alt i enhver situation. Coaches er der nok af i forvejen.

Hvad kan jeg så? Jeg kan få folk til at sprudle af begejstring, lære at skabe flotte billeder og tro på sig selv og at de svar de finder frem til alene og i fællesskab er OK! Vi skal bort fra den fiksering på, at vi skal finde alle svarene hos smarte guruer. 

Jeg har ved flere lejligheder været projektleder for kreative teams på arbejdspladser og flere gange har lederne disse steder udtrykt begejstring. De har aldrig tidligere oplevet en person, der i den grad har kunnet få folk til at kaste sig ud i opgaven og i den grad få folk til at arbejde en vis legemsdel ud af bukserne. Mine tidligere kunstworkshops karakteriseres ved, at folk griner og morer sig og at de er glade og tændte, når de går herfra. Det er et par år siden jeg gjorde det sidst, så nu skal jeg have det arbejdet op igen. Og selvfølgelig er det min plan ved den lejlighed at kontakte tidligere kursister.

Du nævner på din hjemmeside Tommy en definition på at være en ildsjæl. Den vil jeg gerne udbygge lidt, jeg er nemlig ofte selv blevet betegnet som en sådan.

For mig er det at brænde for noget; en kombination af kreativitet og kærlighed, at lade sig inspirere. Det at jeg ikke kan lade være med altid at øver mig på at blive endnu bedre og at lave endnu bedre kunst. Jeg er engageret i mennesker og min samtid. Når jeg ser noget nyt og spændende beslægtiget med det, jeg beskæftiger mig med, som din bog, ønsker jeg at læse den og integrere den i mine fremtidige aktiviteter mhp at inspirere min omverden.

At være en ildsjæl er farligt. Du skal lære at prioritere og holde fri. Der er mange ting, jeg gerne vil betale mig fra den dag, jeg får mulighed for det. (heldigvis har jeg  truffet en person med forretnings ekspertise, som vil rådgive mig gratis mhp at komme videre herfra)

Opgaver jeg hader: At lave teksten på min hjemmeside om for xxx gang- At lave min kursus tekst om for xxx gang. Salg og markedsføring. Ny EDB mhp at strukturere det hele (nødvændigt, bare jeg kunne finde en, der kunne finde ud af det)

Derimod elsker jeg at læse bøger og sætte mig ind i nyt stof, dvs. produktudvikle og beskrive de ting, jeg finder ud af, så det forhåbentlig også kan inspirere andre. Jeg  får mange positive tilbagemeldinger på min blog indlæg, det tror jeg ikke, at jeg ville få, hvis ikke de var skrevet med både hjerte og ægte engagement. Så jeg vil bare sige til ham, der tror at mine blogindlæg blot er skrevet, fordi jeg har lært på et kursus, at det er god PR, at jeg er ked af, at han har fået det indtryk.

Det håber jeg hermed er korrigeret.

Tusind tak til jer alle for jeres engagement. Må forretnings guderne være med jer!

Kærlig Hilsen

Pia Hede

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 17:08

Hej Martin

Nu har jeg lige skrevet et megalangt svar til Tommy Krabbe, som samtidig var et svar til jer alle. Men jeg vil da også lige sige tak til dig, først for de fem stjerner.

Var det for modet for at bekende kulør og stå ved min problemstilling? For så vidt jeg kan forstå, så du en del mangler ved mit indlæg, værst at jeg ikke virkelig brænder for det, jeg laver.

Det håber jeg at have opklaret via mit svar til Tommy, hvor jeg bekrev min målgruppe.

Hvad synes du om den? Kan man med fordel have to målgrupper både firmaer og private?

Ingen tvivl om, at du er dygtig til det du gør. Jeg ville bestemt gerne gøre brug af din ekspertise, men som nævnt er midlerne små i øjeblikket. Kan vi måske finde ud af noget med et personligt kunstværk til dit kontor? Derudover kan jeg nævne at jeg har kontakt til flere omfattende netværk bla via venner og bekendte, hvor en anbefaling af det du kan, kunne gå hen og blive indbringende.

Faktisk har jeg på fornemmelsen, at du inderst inde selv er en ildsjæl. Du brænder for at se tingene lykkes og forretningen vokse, for de mennesker, du hjælper.

Det er din største belønning. Her hos mig vil du virkelig medvirke til noget som kan accelerere og få samfundsmæssig betydning.

Jeg driver også et bed & breakfast med 16 sovepladser, er single med hus og have og heldigvis havemand. Så et job ved siden af er der ikke plads og energi til. Jeg er ikke helt ung længere. Men der er da heldigvis ved at komme mere gang i den side af forretningen, så det kommer da til at se bedre ud især når vi nærmer os sommer sæsonnen.

Jeg håber, vi finder ud af noget på et tidspunkt, for som sagt er det du tilbyder bestemt interessant.

Mvh

Pia Hede

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pia

Piaemilia:
Dine egne aktiviteter og bog er bestemt også interessant. Den bog må jeg have, når den kommer. Jeg vil også meget gerne have dig i mit netværk og henvise til dig og din bog bl.a. på min workshop.

Tak for det - skriv endelig en mail til mig. Du kan jo finde adressen på hjemmesiden :-)

Piaemilia:
Mit mål er via min kunst og mine kurser at generere større frimodighed, livsglæde og handlekraft

Jeg synes i hvert fald, at dette skal stå et hjemmeside - og prøv gerne at gøre det mere konkret lige som Elevatortalen som Martin nævner. Jeg var til et netværksarrangement, hvor vi fik rådet, at man altid skal starte med at sige: "Jeg hjælper andre med at..." i stedet for at sige: "Jeg har en virksomheder, som sælger...". Find gerne frem til, hvad det helt konkret er, du hjælper andre med.

Piaemilia:

Der er en af de andre, som besvarer mit indlæg, der opfatter mig som en famlende og søgende person, der leder efter svarene sammen med sine kursister.

Nu mener jeg ikke, at der er noget galt i at være åben overfor mange muligheder, sådan arbejder man som kreativt menneske

Der er nok ingen, der vil betegne det som negativt at være famlende og søgende, men man skal stadig kunne formidle kort og konkret, hvad man laver. Internettet er et sted, hvor alle leder efter en undskyldning for at klikke væk, og er vi uklare, så mister vi folk til en anden hjemmeside.

Piaemilia:
Du nævner på din hjemmeside Tommy en definition på at være en ildsjæl. Den vil jeg gerne udbygge lidt, jeg er nemlig ofte selv blevet betegnet som en sådan.

Tak for udbygningen - jeg er meget enig. Det ER farligt at være en ildsjæl, og det er derfor, man har brug for fokus, så man ved, hvad der giver én energi, og hvad der tapper én for energi.

Piaemilia:
Opgaver jeg hader: At lave teksten på min hjemmeside om for xxx gang- At lave min kursus tekst om for xxx gang. Salg og markedsføring. Ny EDB mhp at strukturere det hele (nødvændigt, bare jeg kunne finde en, der kunne finde ud af det)

Jamen, så er det jo netop noget, der tapper dig for energi. Find andre til at hjælpe dig med det. Det er Amino fantastisk til :-)

Piaemilia:
Derimod elsker jeg at læse bøger og sætte mig ind i nyt stof, dvs. produktudvikle og beskrive de ting, jeg finder ud af, så det forhåbentlig også kan inspirere andre

Det kender jeg godt ;-) At indånde verden (inspiration) og udånde vores budskaber, produkter osv til andre (eksspiration) er det, der giver livet mening :-)

Skriv endelig til mig og pøj pøj!

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pia

Jeg ved lige hvor du står. Ja man skal være åben, og at være åben er per definition risikofyldt (lad os bruge det ord i stedet for  ordet "farligt" ), da der også "svæver " negative energier omkring som så også er åben for. Og sådan en fætter synes at være kravlet ned i dit sind lige nu. Derfor tvivler du på denne måde.

Sagen er den at du ikke har været fokuseret nok på tilværelsen i den " materielle " verden, men mere har været i den den mere udsvævende metafysiske / filosofiske verden. Desværre giver det ingen ekstra check ind af døren at være åben og filosofisk, og det er nu ved at gå op for dig, samtidig med at du er ved at blive lidt ældre. Chok ! :-)

Vi har alle fundamentale behov, og en af dem er : tryghed. Dette behov bliver typisk mere signifikant med alderen, ligesom det var i barndommen. I ens ungdom fyrer man den bare af og får nogle skrammer på godt og ondt.

Det du skal vide nu, er at du har en stor gave i din åbenhed, det er en evne som ikke bare forsvinder, selvom du begynder at fokusere noget mere på at tjene penge og på materiel sikkerhed og tryghed, så vær ikke bange, men brug din evne.

Og så skal du vide at det trods alt kræver noget arbejde at få del i nogle penge, det er simpelthen ikke nok at meditere på det, visualisere det eller tro på det. Og du skal vide at ikke har nogen bonus i banken fordi du er godt menneske. Du kan bruge de gode ting i dig, til at være bedre til at handle osv, men der kommer ingen magisk check ind af brevkassen fordi du er sød og rar. Sådan fungerer det her på jorden.

Det jeg bruger min egen åbenhed til når det handler om at tjene penge : kreativitet (spændende salgstekster, ), nye ideer ( brug en 2-3 uger på kun at tune ind på at få nye ideer. Skriv 3 ned hver dag. Du vil se din åbenhed virke til din fordel ) og i det jeg kender mig selv , ved jeg at jeg ikke ligepludselig skal til at redefinere mig selv som menneske. Fordi..

.. det er der andre der skal. Nogen mennesker tjener en hulens masse penge lige nu, men fortiden indhenter os alle og èn dag skal de redefinere hvem de er, og så taber de fokus fra forretningen og mister deres penge. De kan blive skilt, udvikle misbrug, udvikle en ubehagelig personlighed som kunderne ikke bryder sig om.. og så videre. Dette er du forhåbentligt ude over. Tillykke. Vejen frem er nemmere end mange kunne drømme om.

Og den sidste gode nyhed, er at det er 1000 gange nemmere at tjene mange penge, end at det er at finde rodfæste i sig selv, og de gode / kærlige ting i livet. Hvis du har brugt 10-15-20 år på selvudvikling, så regn med kun 5-6-7 års dedikeret indsats for at skabe et rigtigt godt økonomisk grundlag.

Og ja det kan virke hårdt, hvis man har brugt mange på selvudvikling, at man så skal bruge ekstra år på det her. Men i det mindste har du fundet ind til det der betyder mest, og det ved du også når du mærker efter.

Til sidst vil jeg sige at en rigtig høj procent af de mest succesfulde forretningsmænd og kvinder jævnligt bruger selvudvikling i form af psykologer , coaches og åndelig udvikling for at give dem det forspring, som det dem der ikke helt vil det nok, ikke har. Så DER har du som sagt allerede et forspring. Tillykke igen :-)

Den bedste visualisering fås ved at gøre tingene igen og igen, i stedet for kun at læse om det eller meditere på det. En dag når der er fokuseret nok, banker lykkens gudinde på din dør

God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)