Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave et forum! Men hvordan og hvorledes?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Det tekniske er jeg slet ik inde i, så sorry for evt dumme spørgsmål...

Det er ok.... der er ikke dumme spørgsmål blot dumme personer som nogle gange glemmer at ikke alle kan være på samme niveau :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:48

Jeg sidder selv for tiden og kigger meget i dybden på Wordpress 3.0 med Multiuser kombineret med Buddypress og et alt for grumt budget til specialudvikling.

WP MU og Buddypress synes jeg selv ser rigtig lovende ud, og jeg er glad for at det bygger på et open source system med stort community bag. Det giver mig lidt mere tryghed for fremtidssikring.

De ønsker og tanker jeg har, kan desværre ikke løses med nogen af de standardsystemer jeg har fundet indtil nu, så dem kommer vi til at skulle programmere selv. Modsat så kan jeg jo i samme åndedræt sørge for at alle mine krav til SEO, brugervenlighed, etc bliver tænkt ind... hvilket jo er dejligt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Kan man lave det med Wordpress?

Fik du kigget på det forslag som kom tidligere, med at se nærmere på bbPress, (Forum CMS), lavet af dem bag Wordpress, (Blog CMS), og som kan integreres med både Wordpress og Buddypress, (Social network CMS)?

phpBB, som osse har været nævnt et par gange, har jeg prøvet at lege en del med, og det synes jeg godt om. phpBB har osse et dansk supportforum, og du kan få et modul med det danske sprog til phpBB.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45

Rune Gjersvik:

Fashion-Seller:

Kan man lave det med Wordpress?

Fik du kigget på det forslag som kom tidligere, med at se nærmere på bbPress, (Forum CMS), lavet af dem bag Wordpress, (Blog CMS), og som kan integreres med både Wordpress og Buddypress, (Social network CMS)?

phpBB, som osse har været nævnt et par gange, har jeg prøvet at lege en del med, og det synes jeg godt om. phpBB har osse et dansk supportforum, og du kan få et modul med det danske sprog til phpBB.

Mvh. Rune.

Ja jeg læser på livet løs, om de forskellige systemer... Og tak for endnu flere links ;D

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:12

Jeg glæder mig til at høre hvad du beslutter dig for :)

/allan

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:19

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)