Jeg sidder selv for tiden og kigger meget i dybden på Wordpress 3.0 med Multiuser kombineret med Buddypress og et alt for grumt budget til specialudvikling.
WP MU og Buddypress synes jeg selv ser rigtig lovende ud, og jeg er glad for at det bygger på et open source system med stort community bag. Det giver mig lidt mere tryghed for fremtidssikring.
De ønsker og tanker jeg har, kan desværre ikke løses med nogen af de standardsystemer jeg har fundet indtil nu, så dem kommer vi til at skulle programmere selv. Modsat så kan jeg jo i samme åndedræt sørge for at alle mine krav til SEO, brugervenlighed, etc bliver tænkt ind... hvilket jo er dejligt.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Fik du kigget på det forslag som kom tidligere, med at se nærmere på bbPress, (Forum CMS), lavet af dem bag Wordpress, (Blog CMS), og som kan integreres med både Wordpress og Buddypress, (Social network CMS)?
phpBB, som osse har været nævnt et par gange, har jeg prøvet at lege en del med, og det synes jeg godt om. phpBB har osse et dansk supportforum, og du kan få et modul med det danske sprog til phpBB.
Fik du kigget på det forslag som kom tidligere, med at se nærmere på bbPress, (Forum CMS), lavet af dem bag Wordpress, (Blog CMS), og som kan integreres med både Wordpress og Buddypress, (Social network CMS)?
phpBB, som osse har været nævnt et par gange, har jeg prøvet at lege en del med, og det synes jeg godt om. phpBB har osse et dansk supportforum, og du kan få et modul med det danske sprog til phpBB.
Mvh. Rune.
Ja jeg læser på livet løs, om de forskellige systemer... Og tak for endnu flere links ;D