Jeg synes netop at phpBB er et dejligt system, da det er et så stort community bag det og findes et hav af udvidelser. Dog har du ret i at det er lidt unødigt komplekst i programmering og databaseopbygning, men med en hjælpende hånd ved sin side eller hvis man bruger diverse fora (for eksempel det danske), så er det rimelig håndgribeligt! Jeg har selv brugt det i mange sammenhænge og været en del af de dansk supportteam, hvilket måske farver mine holdninger, men synes at vi altid har fået hjulpet brugeren frem til en løsning på deres problemer! Hvis du har yderligere spørgsmål, sig endelig til! |
Niels:Fashion-Seller:Hvordan er pris forskellen så på de enkelte forums?vBulletin koster for selve forumet $195. Hvis du skal have hele pakken med CMS så skal du slippe $285. Licensen er en købslicens så den koster dig ikke mere fremover. Med mindre at du skal have opgraderet systemet til en ny hovedversion.
Okay det var ik galt alligevel... Men de fleste vBulletin forums har samme udseende... Er det muligt at give dem et mere lækkert design eller?