Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skolebærbar!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:41

http://www.expert.dk/default.asp?pageid=3028 - UL30VT som er her er en SUPER bærbar, dog 13.3" skærm, men med dedikeret grafikkort med 512 mb ram og omkring 6 timers batteritid ved surfing / opgave skrivning.

UL50VT er også en mulighed, men den vejer også en del mere

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:19

Du kan stille spørgsmålet på www.bærbare.net - måske kommer der nogle vidende fyre forbi med gode råd der.

Men når prisen er ligegyldig, er der ingen grund til ikke at vælge Lenovo.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:20
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:06

Hej Frederik.

Jeg forhandler bærbar computere og andet IT udstyr, og leverer support og computer på gymnasier, så derfor vil jeg mener at jeg vil kunne løse din opgave rigtig godt. Jeg kan læse at der er mange her inde som forslår at du køber en Lenovo, og det vil jeg sådan set også give dem ret i, men man skal bare passe på ikke at købe deres "billig udgaver" for det er ikke det beste hardware der er i dem, og jeg har haft en del dårlig erfaringer med dem.

Jeg vil anbefale dig at overveje HP som en mulighed, de bliver nogle rigtig gode bærbare, mine erfaringer visser at mange studenter er rigtig glade for dem, fordi de har ikke så mange fejl og derfor ikke skal sendes så tit ind, som andre mærker.

Jeg har syndes du skal tjekke jeres web side ud: http://downlink.dk eller vores Facebook profil.

Her er en Lenovo IdeaPad U450p 3389, denne model har en Intel Core 2 Duo 1,3 Ghz Cpu, 4 GB DDR3 ram (mulighed for 8GB), 500 GB harddisk (5400 rpm), Trådløst netværk (B,G og den nye og hurtige N), Microsoft Windows 7 Home Premium, 14" skræm, og så vejer den KUN 2,1 KG.

Jeg syndes også du skal overveje denne HP Pavilion dv6-2107eo, i denne Hp er der AMD Athlon II 2,1 Ghz Cpu, 2 DDR2 ram (mulighed for 8GB), 320 GB harddisk (7200 rpm), Trådløst netværk (B,G og den nye og hurtige N), Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition, 15,6" skræm, og denne her vejer kun 2,9 kg

Disse 2 maskiner vil jeg mene ville opfylde dine kræv på dit studie, er nogle af dem interessante så sned mig en mail på nicolaj@downlink.dk, og så sender jeg dig en god pris på dem.

Skulle du syndes at der er andre du heller vil have så finder vi også ud af det.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:58

Hej Frederik,

Jeg vil meget gerne være bejælpelig med din forespørgsel. Vores webshop forhandler alt indenfor IT-udstyr herunder alle mærker indenfor pcer. Du meget velkommen til, at kigge forbi www.tk-datateam.dk

Du er ligeledes velkommen til at kontakte mig pr. telefon 51 92 60 05 - træffes bedst efter kl. 16.00 ellers er du velkommen til at indtale besked, så ringer jeg tilbage hurtigst muligt.

Ellers er du velkommen til at sende en mail til tkdatateam@sol.dk.

De mærker vi har bedst erfaringer med der kan dække dit behov er Lenovo, Asus samt HP. Men jeg vil gerne sende dig en mere overskuelig oversigt over pcerne.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen

Morten Dal

www.tk-datateam.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:05

Har lige købt en Lenovo og er superglad. Fedt tastatur.

Michael

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:17

Simon:
Kender 11 der har en Big Smile, vi har 5 af dem her i huset.. Til madlavning og andet. 

Laver i mad med jeres bærbar? Hmm

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:01

Hvorfor må det ikke være en DELL?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)