Hej Frederik.
Jeg forhandler bærbar computere og andet IT udstyr, og leverer support og computer på gymnasier, så derfor vil jeg mener at jeg vil kunne løse din opgave rigtig godt. Jeg kan læse at der er mange her inde som forslår at du køber en Lenovo, og det vil jeg sådan set også give dem ret i, men man skal bare passe på ikke at købe deres "billig udgaver" for det er ikke det beste hardware der er i dem, og jeg har haft en del dårlig erfaringer med dem.
Jeg vil anbefale dig at overveje HP som en mulighed, de bliver nogle rigtig gode bærbare, mine erfaringer visser at mange studenter er rigtig glade for dem, fordi de har ikke så mange fejl og derfor ikke skal sendes så tit ind, som andre mærker.
Jeg har syndes du skal tjekke jeres web side ud: http://downlink.dk eller vores Facebook profil.
Her er en Lenovo IdeaPad U450p 3389, denne model har en Intel Core 2 Duo 1,3 Ghz Cpu, 4 GB DDR3 ram (mulighed for 8GB), 500 GB harddisk (5400 rpm), Trådløst netværk (B,G og den nye og hurtige N), Microsoft
Windows 7 Home Premium, 14" skræm, og så vejer den KUN 2,1 KG.
Jeg syndes også du skal overveje denne HP Pavilion dv6-2107eo, i denne Hp er der AMD
Athlon II 2,1 Ghz Cpu, 2 DDR2 ram (mulighed for 8GB), 320 GB harddisk (7200 rpm), Trådløst netværk (B,G og den nye og hurtige N), Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition, 15,6" skræm, og denne her vejer kun 2,9 kg
Disse 2 maskiner vil jeg mene ville opfylde dine kræv på dit studie, er nogle af dem interessante så sned mig en mail på nicolaj@downlink.dk, og så sender jeg dig en god pris på dem.
Skulle du syndes at der er andre du heller vil have så finder vi også ud af det.