Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop Thorborgs "hærværk". ;-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at jeg holder mig til Johns metode, men vil ikke afvise at Martins ikke vil kunne i brug paa en stresset dag. Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:00

Og til de rigtig dovne (som mig), så kan man bare bruge et af de milliarder decapitalization tools der findes, fx. i diverse software, tekstbehandlingsprogrammer m.v.

Og har man ikke word eller lign., så kunne man også bruge en af de mange hjemmesider der tilbyder servicen, fx her: http://www.textfixer.com/tools/uppercase-lowercase-text.php

Paste tekst ind, klik på at det skal være "lowercase" og BUM så får du hele teksten tilbage som lowercase.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:08

Når det nu er, at man (næsten) altid har trykket på CAPS lock, når man egentligt ville have ramt Shift, kan man jo også ændre tastens funktion til Shift.

Det kan du gøre med en anden GRATIS og virusfri registreringsfil, som kan hentes her.

Skulle du efterfølgende fortryde deaktiveringen, kan du blot køre filen "Fjern_modificering_af _taster.reg", som selvfølgelig også medfølger i filen.

Filerne virker også, når du ikke er online.

Håber I trods alt kan bruge det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:49

Sjovt lille indslag. Jeg er helt enig i, at caps-lock er pisseirriterende, men windowstasten vil jeg derimod godtnok nødigt være foruden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:25

Rasmus Hoeks:
Sjovt lille indslag. Jeg er helt enig i, at caps-lock er pisseirriterende, men windowstasten vil jeg derimod godtnok nødigt være foruden.

Skype-Smile

Hvis du vil "nøjes" med kun at deaktivere CAPS lock, kan denne registreringsfil bruges i Windows 7 og Vista.

Hvis du fortryder deaktiveringen, skal du stadig blot køre filen "Fjern_modificering_af _taster.reg", som selvfølgelig også medfølger i denne fil.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:29

Lowercase i en CSS fil og ind med Uppercase teksten i en HTML fil, så får du teksten med små bogstaver igen. Det vil ca tage 20 sekunder :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:24

Ja vi MAC folk har jo ikke de udfordringer. På MAX OS er det nemt at slå til og fra.

Og hvem fanden er det lige der har opfundet caps-locken? For den er godt nok træls!

:-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Lauge:
Ja vi MAC folk har jo ikke de udfordringer. På MAX OS er det nemt at slå til og fra.

Og hvem fanden er det lige der har opfundet caps-locken? For den er godt nok træls!

:-)

Det må godt nok være en sløj dag for æblefolket..  siden det tog SÅ lang tid, før den første "det er ikke et problem på Mac" kommentar dukkede op. Skype-Smile.

Sorry, kunne ikke lade være..  Skype-Wink

Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:52

Allllldrig bruge vold, bare tag en større hammer  Super Angry

Eller:

Marker teksten, klik på den lille pil, der sidder lige til højre for formatteringværktøjet i Word og vælg "små bogstaver" Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:58

Dino:

Lowercase i en CSS fil og ind med Uppercase teksten i en HTML fil, så får du teksten med små bogstaver igen. Det vil ca tage 20 sekunder :-)

Øhh, At du kopierer noget CSS'et tekst ændrer altså efter min overbevisning ikke ved, at kilden stadig er Upper Case.

Har du prøvet det?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)