Godt initiativ John - jeg blev godt nok også lidt bleg ved at se sådan noget lækkert HW blive mishandlet.
Når det så er sagt så forstår jeg slet ikke hvordan folk har problemer med caps-lock. Jeg kan ikke selv huske hvornår jeg sidst har ramt den ved en fejl, det er i hvertfald noget der sker meget sjældent.
Derudover hvis man rammer den ser man det jo straks. Men okay, det er sikkert ikke alle som kigger på skærmen mens de skriver, det fortrækker jeg dog da man dermed også hurtigt fanger slå- og stavefejl løbende.
Ang. windows-tasten så er der da ingen grund til at fjerne den, win+r er nok min anden mest benyttede genvejstast (lige efter alt+tab), altid dejligt med hurtig adgang til sine programmer og samtidig et lille notefelt :-)
Man kan også bare lære 10-fingersystemet så man slipper for at kigge ned på tastaturet når man skriver, men i stedet kigger på den tekst man er igang med at skrive..!
Så det du skriver er, at hvis du rent faktisk prøver at kopiere teksten du præsenterer i dit sidste billede over til en notesblok, så vil den hermed være ændret til små bogstaver?
Og ikke kun som en repræsentation i den stylede HTML side?