Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop Thorborgs "hærværk". ;-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ John - jeg blev godt nok også lidt bleg ved at se sådan noget lækkert HW blive mishandlet.

Når det så er sagt så forstår jeg slet ikke hvordan folk har problemer med caps-lock. Jeg kan ikke selv huske hvornår jeg sidst har ramt den ved en fejl, det er i hvertfald noget der sker meget sjældent.

Derudover hvis man rammer den ser man det jo straks. Men okay, det er sikkert ikke alle som kigger på skærmen mens de skriver, det fortrækker jeg dog da man dermed også hurtigt fanger slå- og stavefejl løbende.

Ang. windows-tasten så er der da ingen grund til at fjerne den, win+r er nok min anden mest benyttede genvejstast (lige efter alt+tab), altid dejligt med hurtig adgang til sine programmer og samtidig et lille notefelt :-)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 22:37

Man kan også bare lære 10-fingersystemet så man slipper for at kigge ned på tastaturet når man skriver, men i stedet kigger på den tekst man er igang med at skrive..! Big SmileWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Man kunne også bare markere teksten og trykke Shift+F3 i word, så er det også løst - lidt nemmere end at voldtage sit hardware synes jeg Wink

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 09:21

Christian iMARKETING:

Dino:

Lowercase i en CSS fil og ind med Uppercase teksten i en HTML fil, så får du teksten med små bogstaver igen. Det vil ca tage 20 sekunder :-)

Øhh, At du kopierer noget CSS'et tekst ændrer altså efter min overbevisning ikke ved, at kilden stadig er Upper Case.

Har du prøvet det?

Ja da, det er da meget simpelt.

Du kan prøve en simpel eksempel som nok skal overbevise dig :-)

7776.UPPERCASE.zip

Det fungerer således.

Åbn notesblok og put den her declaration " p {text-transform:lowercase} " , gem filen som "style.css"

Åbn noteblok og put den her declaration:

<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" />
</head>

<body>

<p> HEJ DU HVORDAN GÅR DET </p>

</body>

Gem filen som "html.htm"

Begge filerne skal være i den samme mappe.

Gå ind i mappen og dobbeltklik på html.htm som så åbner i en browser, der vil teksten se således ud:

Håber det kunne overbevise dig :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:38

Så det du skriver er, at hvis du rent faktisk prøver at kopiere teksten du præsenterer i dit sidste billede over til en notesblok, så vil den hermed være ændret til små bogstaver?

Og ikke kun som en repræsentation i den stylede HTML side?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:50

Dino, det var da den mest indviklede måde jeg har set indtil nu Big Smile

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)