Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Datingportal / Mødested

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cortz:

Til Rune, så er hele vores kodebase skrevet fra bunden af, uden brug af CMS eller andre værktøjer :)

Sejt!

Held og lykke med siden, det ser lovende ud.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

Rigtig svedigt design. Har ikke rigtigt lige noget at sætte min finger på. Jeg oprettede ikke nogen profil, men Synes designet giver et rigtigt godt førstehåndsindtryk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 17:52

Hej.

Synes det en super side og kan godt lide du holder det simpelt, men efter min mening er det måske lige simpelt nok ? Mangler lidt mere "spil" i siden synes jeg.

Held og lykke med projektet.

Får du brug for hjælp til grafik m.m. kan du altid skrive til mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13

Fungere udmærket sidenSmile

oprette mig er det ikke fordel at skulle have en godkendelse e-mail så man er sikker på det er rigtigt mail der er opgivet , derved i altid kan kontakte bruger .

Jeg kunne ikke finde betingelserne siden  på hjemmesiden , selv ved oprettelse , skulle intet godkendes

fik ingen besked ved billeder , dog regner med admin først godkendre billeder , dog er så bedste det står din profil venter godkendelse , dit billedet afventer godkendelse .synes jeg der skal stå.

Hvordan kontakter man jer , jeg kunne ikke finde kontaktsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:50

Kan rigtig godt li' jeres simple og overskuelige design. Det virker faktisk rigtig godt selvom om farverne godt kunne være lidt lysere og mere farverige.

At dømme ud fra funktionaliteten mangler der jo meget i forhold til dating.dk og match.com m.fl. men I kan jo altid udvide efter behov. I må dog gerne tilføje nogle flere søgbare datafelter om de enkelte profiler - det kræver vel ikke de store ressourcer. Et andet råd er at lave nogle aggressive kampagner for at øge antallet af profiler og dermed styrke brugsværdien af sitet - rigtig mange vil gerne have en gratisprofil, og mange brugere afføder jo også gode reklamemuligheder.

En af de funktionaliteter jeg savner meget på dating sites er muligheden for at se svarstatistikker - dette vil samtidig også bidrage til at høje moralen således at de fleste breve besvares, omend blot med et standardsvar.

Alt i alt en fin start - Think big, start small Big Smile

Held og lykke med projektet.

Mvh

Michel

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:37

Hej alle sammen :)

Jeg vil lige give mig selv til kende, efter alle de positive ord. Jeg er den anden part af Avando.

Det er jo helt fantastisk at læse jeres respons, efter at have skjult sig bag programmeringen og design i snart et halvt år - tusind tak! 

Mikael christiansen,
Tak for din feedback!
Email-godkendelse er lige om hjørnet. Jeg har haft nogle problemer med vores tyske udbyder (jeg siger ikke at det var kommunikationsproblemer :P).

Mht. billedgodkendelse, så har jeg valgt på nuværende tidspunkt at godkende billederne "bag om brugeren". Jeg har valgt at gøre det på denne måde, for at give brugeren mulighed for at komme igang med det samme. Dette bliver dog nok ændret, når antallet af nye billeder stiger.

Kontaktoplysninger er på i aften :)

Michel Kenneth Hansen,
Tak for din tid, du har helt ret. Jeg har skrevet dine forslag på todo'en.

Mht. kampagner er det virkelig et område der går mig på. Jeg ville uhyggeligt gerne, men min private økonomi tillader det ikke pt.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 18:49

Jonas Hovgaard:

Mht. kampagner er det virkelig et område der går mig på. Jeg ville uhyggeligt gerne, men min private økonomi tillader det ikke pt.

Viral marketing og økonomi, er ikke nødvendigvis noget som hører sammen. Man kan lave en masse kampagner med kreativitet bag. Selv store firmaer bruger til tider viral marketing. Well det koster tid, men man får jo ikke meget foræret her i livet. :)

Der har været flere eksempler her på Amino, og ikke mindst ude på nettet, om hvordan man kan lave kampagner der batter.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:10

Rune Gjersvik,

Jamen så tror jeg næsten allerede vi er på vej. Er i kontakt med et par andre firmaer, for eventuelt at få noget samarbejde op og køre, som jeg tror på vil kunne give os reklame. Jeg vil søge lidt på "viral marketing". Er stadig helt grøn i iværksætter-verdenen, så tak for tippet :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 00:33

Jonas Hovgaard:

Rune Gjersvik,

Jamen så tror jeg næsten allerede vi er på vej. Er i kontakt med et par andre firmaer, for eventuelt at få noget samarbejde op og køre, som jeg tror på vil kunne give os reklame. Jeg vil søge lidt på "viral marketing". Er stadig helt grøn i iværksætter-verdenen, så tak for tippet :)

Hvis du f.eks. søger lidt på YouTube videoer under "viral marketing", eller "guerrilla marketing", så er der videoer som forklarer lidt om det, plus nogle eksempler.

Der er flere gode råd til hvordan I kan bruge Facebook, Twitter, MySpace, hvordan man kommer på forsiden af Digg.com osv.

Denne her har ikke været dyr at lave for Coca Cola, men den har helt sikkert sat gang i snakken:

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)