Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple iPad er kommet og du kan få den!!

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen vi kan få at se imorgen, jeg får tilsendt min 2.ipad i morgen og skal hente den på posthuset i følge track and trace, og der er blevet skrevet at det er en ipad og den fulde pris.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:39

Fashion-seller: 
Vi må hellere stoppe nu, Jakub vil ikke forstå at lovgivning gør at han kan stå til en ret så stor erstatning ved at importere dem til videresalg, så når han ikke vil forstå så må han jo føle...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:40
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:44

Fashion-Seller:

Robert:

Men hvad fanden sker der lige?

Da iPhonen kom ud på det amerikanske marked købte jeg en kasse hjem og solgte videre herhjemme til priser der også var ekstremt høje. Trådstarter kommer med et tilbud. Det er dyrt ja, men det hedder jo udbud og efterspørgsel. Amino er trods alt et iværksætter forum for folk der gerne vil tjene penge. Hvis han kan sælge dem til de priser, så lad ham dog det!

Der sker sådan set det, at nogle mennesker tænker længere frem end andre... Hva nu hvis følgende sker!

Alle Ipads bliver taget i tolden og konfiskeret i henhold til Trademarklovgivningen.
Sælger indgår et forlig op 50.000-80.000 kr.

Stakkels den Amino, som så har betalt 80% upfront, og som så skal til at kæmpe med en privatsælger om at få de penge retur! Det bliver sku den dyreste "IPAD" nogensinde!

Men der er jo så heller ikke det jeg kommentarer, da jeg jo som sagt ikke ved noget om det. Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 19:46

KONKLUSION.: 

Det endte med en diskusion om parlel import . Godt nok. 

Det var noget der åbnede øjne op for mig så det skal i have tak for. 

Jeg vil mene at jeg køber nogle hjem med min private penge og så sælger dem. 

Med hilsner jakub

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:50

Robert:

Men der er jo så heller ikke det jeg kommentarer, da jeg jo som sagt ikke ved noget om det. Skype-Smile

Nej men det er vel vigtige informationer at få på forhånd...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:52

Jakub Slusarek:

KONKLUSION.: 

Jeg vil mene at jeg køber nogle hjem med min private penge og så sælger dem. 

Og? Om det er dine private penge, din fars penge, din moster penge, dit firmas penge eller Bill Gates penge, så ændre det stadig ik fakta...

Slap af du er påståelig i et emne, hvor du tydeligt hverken ved, hva der er højre, venstre, op og ned...

IM OUT!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 19:53

TAK!

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:41

Fashion-Seller:
IM OUT!

Fashion-Seller !

Hvorfor skal du altid kommentere negativ, når du ikke bryder dig om emnet...!

Manden tilbyder jer en ipad til bestemt pris..

Hvis du synes at det er dyrt eller at han prøver at tjene på det så lad være med at ØDELÆGGE hans indlæg..

Der er jo ingen der tvinger jer til at købe, og JEG ville heller ikke bestille en masse ipads hjem fra usa og bruge en masse tid hvis jeg ikke tjente lidt på det...

Mvh. EmrahYes

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54

Emrah:

Hvorfor skal du altid kommentere negativ, når du ikke bryder dig om emnet...!

Manden tilbyder jer en ipad til bestemt pris..

Hvis du synes at det er dyrt eller at han prøver at tjene på det så lad være med at ØDELÆGGE hans indlæg..

Der er jo ingen der tvinger jer til at købe, og JEG ville heller ikke bestille en masse ipads hjem fra usa og bruge en masse tid hvis jeg ikke tjente lidt på det...

Så fordi man gør andre opmærksom på reglerne, og den enorme risiko de løber, så er man negativ... Interessant livsantagelse... Så er SKAT, POLITIET mm vel os bare negative organer i et samfund!

Og gider du citere mig en eneste gang, hvor jeg kommenterer prisen... ;D

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)