Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Webshop hos Mikkelsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Migos

Jeg så lige at Mikkelsen har lavet en webshop for deres affilaiet kampagner.

Nogen der har prøvet den ?

Synes det er et fedt tiltag bare at kan hente deres webshop og sætte deres kampagner ind..

Det ser jo bedre ud end mange amatørsider indenfor affiliate :-)

ANdre der kender til det ?

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:57

Har ikke set det, har du et link? :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:01

Man skal være logget ind, men her er print screen:

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bemærk det er en "konkurrence-webshop".

Det er min vurdering at arbejdet med at skaffe leads nok bliver en tand for hårdt, med mindre man har eksisterende kanaler at omtale sitet igennem.

Hvis man har eksisterende kanaler, så skal man være bevidst om at konkurrencer/surveys trækker hårdt på credibillity kontoen hos normalt+ -tænkende internetbrugere... De er simpelthen ofte for tåbelige og skriger "præmie-der-aldrig-nogensinde-ser-en-modtager".

Tilmed er de ting og sager der ligger som co-regs i de typiske surveys ofte blot atter nye koncepter, hvor kun faktiske beviser holder mig fra at ved navns nævnelse at kalde dem straight up scams.

... mine 25cent om surveys.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:49

Uden at ligge noget på Amino's skuldre vil jeg helt klart anbefale at man holder en tand tilbage for tiden med det omtalte firma.

Mere info kan fås ved PM....

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:25

Simon:

Uden at ligge noget på Amino's skuldre vil jeg helt klart anbefale at man holder en tand tilbage for tiden med det omtalte firma.

Mere info kan fås ved PM....

Til ovenstående skal nævnes, at jeg aldrig har haft problemer med Mikkelsen Media. De har altid betalt til tiden og har ydet en service, som jeg ikke har andre steder. 

Når det sidste med statistikken kommer med er jeg godt tilfreds. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:29

Jeg har heller ikke haft problemer med dem før, men vil da gerne høre  din mening..

Jeg har der imod haft problemer med andet selskab jeg heller ikke ønsker at offentliggøre.

Mikkelsen har jeg tjent mest ved og fået mine penge..

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:17

Jeg har lavet mig en "let/at/bruge" webshop, som jeg har et par affiliate butikker med, den kører kun på tradedoubler feeds. Hvis det kunne have interesse så send en PM, så vil jeg støve den af og måske flytte den fra internt brug til generelt brug.

/Brian

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)