Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syntes du en slags "Amino Krak" ville være en god ide?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Efter MikkelFriis's inlæg( Hvem er du, Hvad kan du?) http://www.amino.dk/forums/t/86297.aspx  kom jeg til at

tænke på om der mon var andre der syntes det ville være fedt om Thorborg lavede en Amino Krak, med en

søgemaskine, så man kunne søge efter en aminobruger via navn, beskæftigelse eller interresser f. eks.

Meld jer til min "underskrift indsamling" for Amino Krak,  eller del jeres meninger om ideen.

MVH

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:15

Lars:

Hej allesammen

Efter MikkelFriis's inlæg( Hvem er du, Hvad kan du?) http://www.amino.dk/forums/t/86297.aspx  kom jeg til at

tænke på om der mon var andre der syntes det ville være fedt om Thorborg lavede en Amino Krak, med en

søgemaskine, så man kunne søge efter en aminobruger via navn, beskæftigelse eller interresser f. eks.

Meld jer til min "underskrift indsamling" for Amino Krak,  eller del jeres meninger om ideen.

MVH

Lars Kristensen

Det lyder spændende.

Men kan ikke se hvad det skulle blive brugt til når man har sin egen profil, hvor mange ligeledes bare kunne udfylde den?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:49

Det jeg syntes kunne være spændende er søgefunktionen, som på krak, hvor man kan søge efter services folk udbyder, produkter folk sælger, navn, firmanavn og så videre.

MVH

Lars 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:52

Tror det kunne være en god ide, hvis man havde lister over f.eks. Magento udbydere, Outsourcing firmaer, Webshop ejere etc.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:52

Underskriver lige: Thomas Lybek Stick out tongue

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:37

Næ det mener jeg ikke syntes der er rigeligt at funktioner og freatures i forvejen og skal der til at være uderligere med søgefunktioner tror jeg bare det vil gøre forvirringen større i dette reklameforum som jeg efterhånden syntes det har udviklet sig til.

Bare min ydmyge mening får sikker tæsk for den, men det må jeg jo så tage med :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42

Aminofolket skal jo have løn, der sidder 4-5 ansatte på fuld tid for at kører dette forum, så ja der er rekalmer og amino skal jo gerne have overskud i sidste ende, som alle andre virksomheder :-)

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47

Lars:

Thorborg lavede en Amino Krak, med en

At oplyse interesser eller andet er jeg ik med på... Så bliver man bare druknet i endnu flere spam PBs fra folk, som mener de har et vidunder produkt, som man bare ik kan leve uden, og det faktisk er et mirakel man "so far" er overlevet uden!!!

Men en oversigt over firmaerne og deres services, varer eller hva de nu ellers tilbyder, ville være super praktisk!

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 13:17

Reno R. Jensen  

signature

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:58

Fashion-Seller:
Men en oversigt over firmaerne og deres services, varer eller hva de nu ellers tilbyder, ville være super praktisk!

Lige præcis det jeg mener ville være en fordel for mange mennesker på Amino.

Kom til stemmeurnerne Aminoer,  Vi skal sikkert Bruge en del stemmer inden vi får Thorborgs "underskrift" ogsåSmile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)