Det jeg syntes kunne være spændende er søgefunktionen, som på krak, hvor man kan søge efter services folk udbyder, produkter folk sælger, navn, firmanavn og så videre.
MVH
Lars
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Næ det mener jeg ikke syntes der er rigeligt at funktioner og freatures i forvejen og skal der til at være uderligere med søgefunktioner tror jeg bare det vil gøre forvirringen større i dette reklameforum som jeg efterhånden syntes det har udviklet sig til.
Bare min ydmyge mening får sikker tæsk for den, men det må jeg jo så tage med :-)
Aminofolket skal jo have løn, der sidder 4-5 ansatte på fuld tid for at kører dette forum, så ja der er rekalmer og amino skal jo gerne have overskud i sidste ende, som alle andre virksomheder :-)
søgemaskine, så man kunne søge efter en aminobruger via navn, beskæftigelse eller interresser f. eks.
At oplyse interesser eller andet er jeg ik med på... Så bliver man bare druknet i endnu flere spamPBs fra folk, som mener de har et vidunder produkt, som man bare ik kan leve uden, og det faktisk er et mirakel man "so far" er overlevet uden!!!
Men en oversigt over firmaerne og deres services, varer eller hva de nu ellers tilbyder, ville være super praktisk!