Jeg mangler et godt tilbud på 2 stk. Banner reklamer til nogle container, det skal være farve banner på net til udendørs brug med øjer for hver 50 cm. størrelsen på banneret er 12x2,5 meter.
Jeg har ikke selv mulighed for at lave layoutet så det skal også være med i prisen, jeg kan godt levere billeder m.v.
Mvh Allan
Hedestoker.dk
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Jeg mangler et godt tilbud på 2 stk. Banner reklamer til nogle container, det skal være farve banner på net til udendørs brug med øjer for hver 50 cm. størrelsen på banneret er 12x2,5 meter.
Jeg har ikke selv mulighed for at lave layoutet så det skal også være med i prisen, jeg kan godt levere billeder m.v.
Vi producerer også bannere. Der er ikke nogen der trykker så store bannere som puljeproduktion pga. af størrelsen.
Men det kan være at der er nogen som samler sammen til "pulje" og så sender det i produktion i Polen eller længere øst på. Men så er det ikke nogen der selv producerer dem.
Uanset hvad, så er du oppe i en produktion i den noget dyrere prisklasse. Umidlbart vil jeg anbefale dig at bannerne bliver lavet i f.eks. Tricot som er et net-banner materiale. Fordelen ved dette er at der er masker (små huller) i materialet, så luften kan passere igennem. Selvom banneret hænger fladt på siden af en comtainer, så kan vinden stadig komme ind bagved og så stort et banner kan generere en stor trækkraft hvis vinden får rigtigt fat. Så derfor bør det være en net-banner så det ikke ender med at blive en stor drage. Men sådan et par net-bannere er ikke er i den billige ende. Hvis vi skal køre de to bannere, så vil jeg skønne at prisen for begge bannere vil komme til at ligge på 11.952 kr. eksklusiv fragt og moms.
Det er dog med forbehold for hvor avanceret layoutet skal være. Indtil videre har jeg indregnet layouet i ovenstående pris og gået ud fra at det er noget vi kan lave på to timer. Men hvis det skal være meget avanceret og der eventuelt skal bruges billeder fra vores billedbase, eller vi ligefrem skal have en fotograf ind over, så holder prisen ikke.
Banneret bilver så lavet på 250 gr. Tricot net-banner med indsyet armering hele vejen rundt i kanten med øjer for hver 50 cm. Du skal være opmærksom på at når vi er over 170 cm. (på den ene eller den anden led), så skal vi sammensy materialet. Det vil sige at man kan ane at der er en syning i materialet. Alternativt skal vi have kørt det hos en af vores samarbejdspartnere som har en 4 meter bred maskine - men så er prisen på maskintid og materiale også noget højere.
De to bannere er ens. Hvis de skal have forskellige layouts, så skal jeg lige regne en ny pris til dig, da vi så skal bruge mere tid på layouts samt en ekstra opstart på fremstillingen af bannerne.
Du er meget velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse, hvis du har nogen spørgsmål .
Jeg designer og får produceret en del bannere vores pris pr m2 er 99,- inkl øjer pr. cm ( vidst nok Danmarks billigste ) opsætning kan vi snakke om ring 21207133
Jo der ER nogen der samler i puljer, men det er altså ikke hvis bannerne sendes til produktion i ØstEuropa! Det er hvis de sendes til Kina eller lignende.
Jeg får lavet ca 500 m2 månedligt af bare bannere, ved vores samarbejdspartner i Polen og har en leveringstid på normalt 7 dage.
Pas MEGET på kvaliteten ved dansk, Kinesisk og og enkelte Polsk prodcerede bannere. Der er mange faldgruber.
Skriv eller ring, hvis du vil have mere info, rådgivning. Det koster max en kop kaffe ;-)