Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tildbud på Banner til container

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Firma-X:

Hey JEN!

Jo der ER nogen der samler i puljer, men det er altså ikke hvis bannerne sendes til produktion i ØstEuropa! Det er hvis de sendes til Kina eller lignende.

Jeg får lavet ca 500 m2 månedligt af bare bannere, ved vores samarbejdspartner i Polen og har en leveringstid på normalt 7 dage.

Pas MEGET på kvaliteten ved dansk, Kinesisk og og enkelte Polsk prodcerede bannere. Der er mange faldgruber.

Skriv eller ring, hvis du vil have mere info, rådgivning. Det koster max en kop kaffe ;-)

Ronny Engstrøm

Ridder af Skilteskoven

Firma-X

+45 50 53 62 12

www.firma-x.dk

Ædle ridder af skilteskoven

Vi har også en del skilte som vi gerne vil have nogle flere bud på - kunne vi ikke vende den om; Jeg giver kaffe og du ser forbi :-) Giv mig et kald eller fang mig på min mail skov [ du ved hvad der skal stå ] kaffeogco.dk

Kaffekongen (og nej der indgår ikke en prinsesse eller et halvt kongerige i en evt. handel)
Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jen

Samler banner ind og får dem produceret i kina og polen kan levere på 10 dage ekspres eller 6 uger standard
som udgangs punkt er det 99 pr. m2 som er 520g pvc med solvent i 72 dpi ( fint til bannere der er mere end 1X1 meter kan også tilbyde 150 dpi. kvaliteten er ok i forhold til prisen. Vi har solgt en del herinde og alle har været tilfredse. vi har også 320g mesh 120 pr m2 ( netbanner ) og folie m.m.

Kan sende nogle billeder prøver hvis det har interesse

Mvh

Thomas Nielsen

tlf 21207133

trykk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)