Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der galt?

Jeg startede en ny lokal og landsdækkende netværksgruppe op i januar 2010 og forventede en rimelig interesse, selv om der findes mange netværksgrupper. Jeg synes selv, vi tilbyder et meget bredspektret og relevant udbud af gode og spændende aktiviteter, men der er slet ikke den forventede medlemstilgang. Jeg bruger p.t. min tid fuldt ud på dette projekt, så det skal og vil lykkes, men hvad kan jeg gøre for at fremskynde processen, hvad skal der til, for at det er interessant for dig at melde dig ind i en netværksgruppe.
Tjek gerne min hjemmeside og giv en kommentar, alle meninger er velkomne, både de positive og de kritiske.

www.inspirement.dk
se også
http://www.inspirement.dk/informationsmoede-kbh.htm

Der er stadig ledige pladser til mødet i morgen – så du må gerne sende dette link til så mange som muligt

hilsen Ole

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:02

Hej Ole

Jeg synes hjemmesiden virker ufærdig flere af de steder jeg er rundt og kigge på den, og jeg savner især information om hvor de enkelte grupper mødes, hvordan møderne foregår og hvad mit udbytte som potentiel netværker ville være ved at vælge netop jeres netværk ud af den efterhånden store flok netværk der findes i markedet.

En ufærdig hjemmeside er noget der nemt kan skræmme potentielle kunder væk, for hvis ikke engang websitet er færdig, hvordan fungerer resten af konceptet så? - Det er ihvertfald sådan jeg ville tænke hvis jeg kom forbi jeres side ved et tilfælde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 12:31

Hej Anders

Tak for dit svar, det er netop hvad jeg efterlyste. Nogle af spørgsmålene er der faktisk svar på, men de er nok ikke klare nok. På forsiden er der link til hvilke fordele medlemskabet giver, men det er kun på forsiden.  http://www.inspirement.dk/hvorfor.htm  Det skal jeg måske rette. M.h.s. til udbytte, har jeg  været bange for at fylde siderne med for megen tekst, jeg synes selv der er rigeligt i forvejen.
Jeg var også lidt i tvivl om jeg skulle sætte siderne Spørgeforrum, Infoside og Medlemsliste på, når de ikke er helt færdige, men det var for at vise hvad der kommer. Siden med spørgeforum, kommer jo først i gang efterhånden som der kommer spørgsmål til, så den skal jo næsten være der.
Jeg går i gang med at se mere på dine kommentarer og rette til

hilsen Ole

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart tror jeg at din profil for netværket ganske enkelt er for slap.

Netværksgrupper er en enkel måde at skabe kontinuerlig indtægt og det er der mange, der er ved at få øjnene op for. Derfor er der mange om buddet og det er nødvendigt at skille sig ud, hvis man ikke skal stå og larme i mængden.

Som nævnt i det andet indlæg er der flere ufærdige sider og "ting der er undervejs". Det trækker ned, når det generelle budskab også er vagt.

I kundens ende er netværk noget der tager tid - tid er en kostbar vare - og mange har erfaring med opstartende netværk, hvor det ender med en masse spildtid. Det skal du uden om også selv om du er ved at starte grupper op.

Jeg ville vælge et tema og bygge produktet op omkring det. F.eks. forretningsudvikling, salg, produktudvikling, 45+ og iværksætter eller hvad du nu selv kunne have præference for. Sæt præmisserne for, hvad møderne handler om, hvad man diskuterer i dette netværk og bliv rigtig stærk på ét emne.

håber du kan bruge disse input til en konstruktiv videreudvikling af din ide.

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:45

Sophie Hovdekorp:

Umiddelbart tror jeg at din profil for netværket ganske enkelt er for slap.

Netværksgrupper er en enkel måde at skabe kontinuerlig indtægt og det er der mange, der er ved at få øjnene op for. Derfor er der mange om buddet og det er nødvendigt at skille sig ud, hvis man ikke skal stå og larme i mængden.

Som nævnt i det andet indlæg er der flere ufærdige sider og "ting der er undervejs". Det trækker ned, når det generelle budskab også er vagt.

I kundens ende er netværk noget der tager tid - tid er en kostbar vare - og mange har erfaring med opstartende netværk, hvor det ender med en masse spildtid. Det skal du uden om også selv om du er ved at starte grupper op.

Jeg ville vælge et tema og bygge produktet op omkring det. F.eks. forretningsudvikling, salg, produktudvikling, 45+ og iværksætter eller hvad du nu selv kunne have præference for. Sæt præmisserne for, hvad møderne handler om, hvad man diskuterer i dette netværk og bliv rigtig stærk på ét emne.

håber du kan bruge disse input til en konstruktiv videreudvikling af din ide.

kh.
Sophie 

Helt enig. Hvis jeg skulle overveje at deltage i et sådan et netværk, ville jeg inden jeg brugte tid eller penge på det vide, at det er nogen personer, som kommer fra virksomheder, der har brug for vores produkt. Personerne skal også være beslutningstagere eller væsentlige influenter i beslutningsprocessen.

Dette kan gøres ved at målrette netværket til en branche eller en bestemt type personer. Hvis ikke der sidder personer, som kunne være interesserede i at købe, kan der være nok så mange, der er interesserede i at sælge.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:31

Et plus skal du da have. Jeg kan se at det kun koster små 100,- kroner i snit pr måned. Det fleste netværks møder jeg kender til koster en bondegård at deltage i.

:-)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg har lige haft en privat sammenkomst med nogle iværksættere (heraf flere fra Amino) og det var faktisk sådan at jeg lige nåede at læse dit indlæg, inden forestillingen startede ;-)

Så mens de unge mennesker nyder en øl og udsigten over Øresund fra haven, så vil jeg godt fortælle lidt om de unge menneskers holdning omkring dit projekt, -og deres erfaringer. Det var selvfølgelig lidt præget af hvad de lige havde hørt mig fortælle,  (det er derfor jeg linker til blogindlægget, som slettes lidt senere søndag så jeg håber du når at læse det) - men jeg tror godt du vil kunne lære lidt af det, alligevel.

Deres erfaringer er, -og det er altså meget unge mennesker på 18-20 år - at disse netværksmøder oftest består af andre sælgere, der som dem ikke har meget at købe for, - men tilgengæld er meget sultne efter at sælge, ligesom de selv er det. 

Foredragene der starter netværksmøderne har en tendens til at ligne et hvervemøde, og der er så meget "pep og succes, succes, succes" at deltagerne ikke vil stå tilbage, og derfor overdriver deres virksomheds succes, - og ikke mindst købekraft. Oftest ender det op med, at den unge er lidt smittet af succesfeberen, og kommer til at bruge meget tid på at imponere en "kunde", - for intet at få ud af det.

Jeg tror derfor, selvom jeg ikke er i din målgruppe, at du skal prøve at leve op til det foredragsholderne jo ofte selv siger, nemlig at differentiere dig på markedet. Der skal være langt færre af de der fluffy ord som "vejen til succes"  og det nytter ikke noget at lancere en ny side, der i virkeligheden bare er som de andre. Det virker ikke som en succeshistorie at lave det samme som 1000vis af andre, - den erfaring har de jo trods alt selv gjort sig allerede. 

Du er på et mættet marked, og iværksættere kan vælte sig i noget tilsvarende som dit, - helt uden betaling. Jeg synes du skal finde din oprindelige idé frem, (du kan ikke med den side for alvor have troet at du overhaler dine konkurrenter indenom), og så køre præcist og benhårdt på den idé.

Du skal være mere klar i spyttet, - hvad får dine kunder (for det er jo dét de er, det er jo ikke en idealistisk forening) ud af at komme til dine arrangementer, eller være medlem på din side. Du skal tilbyde noget, og hvad værre er, du skal som tovholder på noget der skal give succes, være lidt skarpere i skuffen end alle de andre tilsammen.

Det var hårde ord, -og det var mine egne -, men jeg tror ikke det vil gavne så meget hvis jeg bare klappede dig på ryggen. Jeg mangler at se dig i det projekt og den hjemmeside, - jeg ser kun en dusinvare som der er tretten af lige i øjeblikket, og jeg fornemmer på din trådstart at du er moden til en lille røffel, - det var ikke så nemt at blive rig på den idé som du troede, vel?

Men du har det i dig, det er jeg sikker på. Så vis det for omverdenen, og ikke mindst din målgruppe, hvor mange jo sidder lige netop dér hvor du sidder med dit projekt nu ...... Det kan så til gengæld blive din chance for succes.

De venligste hilsner Michael  

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 16:40

Først vil jeg gerne takke for alle besvarelserne. Det er en fornøjelse at læse nogle gode besvarelser og jeg er taknemlig for, i har brugt tid på at gå ind på min hjemmeside. Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg kan give stjerner, selv om jeg har fået at vide jeg blot skal føre musen hen over stjernerne (men hvad så med dem, hvor der ingen stjerner er ved - og jeg er plus medlem). Skal jeg måske gå over til en halvdød rotteBig Smile

Jeg er i fuld gang med at rette til - håber i vil følge min hjemmeside de næste par dage. Jeg vil prøve at få rettet en del inden middag i morgen.

Inspirement vil mest give inspiration til salg, markedsføring og ledelse. Den tekniske del, lader vi være til de tekniske netværksgruppper, men derfor kan man jo sagtens diskutere teknisk emner på netværksmøderne.

Jeg fokuserer på det menneskelige, det at skabe motivation og glæde i hverdagen. Vigtigheden i at rose og skabe en positiv indfaldsvinkel til det som sker omkring en. Min foredragsrække  "GØR EN FORSKEL"  handler basalt om hvordan vi selv vælger, hvordan vores dag skal være, hvad vi vil have ud af den og hvordan vi kan bruge det over for andre og dermed gøre en forskel. Det er nemt, det er enkelt og det giver en dejlig ro og balance i ens tilværelse. Det er noget af den positive og fremadrettede ånd, jeg gerne vil være med til at dele ud af og lade netværksgruppen Inspirement have som grundlæggende formål.

Målgruppen skal være en bred vifte af virksomheder. Det er ikke sikkert, du sælger til dem du deler visitkort med i dag, men de er måske i familie med eller kender nogen, som de anbefaler dig til og så virker netværket jo. Det er vigtigt, vi alle husker at hjælpe hinanden og anbefale hinanden. Jo mere vi hjælper andre, jo mere hjælper vi også os selv -men det ved i jo godt. Derfor kan det alligevel aldrig siges ofte nok.

hilsen Ole

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:32

Ole Brønd:

Først vil jeg gerne takke for alle besvarelserne. Det er en fornøjelse at læse nogle gode besvarelser og jeg er taknemlig for, i har brugt tid på at gå ind på min hjemmeside. Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg kan give stjerner, selv om jeg har fået at vide jeg blot skal føre musen hen over stjernerne (men hvad så med dem, hvor der ingen stjerner er ved - og jeg er plus medlem). Skal jeg måske gå over til en halvdød rotteBig Smile

Jeg er i fuld gang med at rette til - håber i vil følge min hjemmeside de næste par dage. Jeg vil prøve at få rettet en del inden middag i morgen.

Inspirement vil mest give inspiration til salg, markedsføring og ledelse. Den tekniske del, lader vi være til de tekniske netværksgruppper, men derfor kan man jo sagtens diskutere teknisk emner på netværksmøderne.

Jeg fokuserer på det menneskelige, det at skabe motivation og glæde i hverdagen. Vigtigheden i at rose og skabe en positiv indfaldsvinkel til det som sker omkring en. Min foredragsrække  "GØR EN FORSKEL"  handler basalt om hvordan vi selv vælger, hvordan vores dag skal være, hvad vi vil have ud af den og hvordan vi kan bruge det over for andre og dermed gøre en forskel. Det er nemt, det er enkelt og det giver en dejlig ro og balance i ens tilværelse. Det er noget af den positive og fremadrettede ånd, jeg gerne vil være med til at dele ud af og lade netværksgruppen Inspirement have som grundlæggende formål.

Målgruppen skal være en bred vifte af virksomheder. Det er ikke sikkert, du sælger til dem du deler visitkort med i dag, men de er måske i familie med eller kender nogen, som de anbefaler dig til og så virker netværket jo. Det er vigtigt, vi alle husker at hjælpe hinanden og anbefale hinanden. Jo mere vi hjælper andre, jo mere hjælper vi også os selv -men det ved i jo godt. Derfor kan det alligevel aldrig siges ofte nok.

hilsen Ole

Hvad er det præcist du tilbyder på hjemmesiden - er det at mødes med andre iværksættere? Hvorfor skal jeg betale for det, når jeg kan få det gratis andre steder, som her?
Når jeg kigger på medlemslisten er der faktisk ikke nogen - man får fornemmelsen af, at hjemmesiden er så ny, at du ikke har medlemmer endnu? Hvis ikke du har det, kan jeg heller ikke vurdere om der er nogen potentielle kunder?

Som en anden skriver virker det meget ufærdigt og man kan godt komme til at få fornemmelsen af, at siden måske mere er lavet for at tjene penge, end for at hjælpe mig til et bedre netværk.

Jeg vil foreslå, at du tilbyder nogle virksomheder gratis abbonnement imod, at du må skrive dem på medlemslisten.. eller måske endda gør medlemsskab gratis i fx 3 måneder eller et halvt år, så du på den måde kan få en masse nye medlemmer - og når du har mange medlemmer, bliver det straks mere interessant for andre at være med. Umiddelbart kunne jeg ikke finde på at melde mig ind i et netværk, hvor jeg hverken vidste hvem de andre medlemmer var eller hvad det egentligt mere præcist gik ud på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)