Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner til salg - sexlink.dk - vielser.dk - kreditguide.dk - singlerejse.dk - webdesigneren.dk & barndommen.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er der auktion på følgende domæner:

sexlink.dk - startbud minimum kr. 1.000

Kan skabe en stor trafik - og der findes tusinder af sider at linke til deruder. Kan glimrende kombineres med affiliate til sex shops, alternativt eget salg af sexlegetøj

vielser.dk - startbud minimum kr. 1.000

Perfekt til portal for før og efter events, oplevelser, råd, debat, køb/salg af brugt brudeudstyr osv osv

kreditguide.dk - startbud minimum kr. 1.000

Superb til affiliate samt almen information omkring lån, renteoversigter og meget andet relateret til den finansielle sektor i forbindelse med søgning efter kredit. Man kan udvide den med at have INDLÅN/UDLÅN informationer så brugerne kan se hvor det er dyrest/billigst at låne og hvor man fpr den bedste forrentning ved indskud osv osv

singlerejse.dk - startbud minimum kr. 500

Kan enten anvendes som etablering af rejseformidling/bureau/arrangør virksomhed eller som portal for singler der vil udveksle erfaringer på rejser med singler de har været på. Kan nemt udvide sig til at være en portal hvor folk søger single rejsepartnere osv osv

webdesigneren.dk - startbud minimum kr. 1.000

Giver sig selv, næsten, kunne også være en side hvor man giver et samlet overblik over webdesignere, eller man kan kombinere det med et freelance webdesign område..Ekstremt mange muligheder. Kan også bruges som affiliate til templates for Joomla, WordPress m.fl.

barndommen.dk - startbud minimum kr. 4.000

Fantastisk mange muligheder for at opbygge en portal der f.eks. viser billeder/historier/fortællinger fra barndommen. Perfekt til også at lave noget der skitserer byområder før og nu og udviklingen. Barndommen.dk kan stå for mange ting, de gode minder, de dårlige historier, den smukke pige fra klassen, stationsbygningen der ikke er der mere. Udgivelse af digte eller historier som man lavede som barn, eller upload af tegninger fra dengang. Der kan tilknyttes "eksperter" der fortæller/rådgiver om udfordringer i lukkede grupper osv osv osv..

_____________________________________________________________________________________

Auktionen løber frem til 21. april 2010 kl. 22.00.

Budforøgelser er 50,00 per bud indtil bud udgør udbud x 1,5 så stiger mindstebud til eksisterende bud + 100.

Der tillægges ikke moms til budene. Alle bud skal gives her i tråden. Ønsker man at være anonym byder, så opretter man en profil mere og byder via den. Anonyme budgivere skal sende mig en PB med information om hvem man er og telefonnummer man kan kontaktes på.

Betaling skal ske ved overførsel til bankkonto inden overdragelse. Overdragelse sker elektronisk via DK-Hostmaster.

PS - der er ingen grund til at byde lavere end anført, da domænerne ikke sælges under disse priser.

TILFØJELSE 11.04.2010 kl. 12.34

Der kommer nye designforslag til alle sider der medsendes som GIF/JPG file som så frit kan anvendes efterfølgende til brug for ens eget CMS system eller hvad man nu vil.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er ikke tilladt at købe .dk domæner med videresalg for øje. $12. Stk.2 Domæne lovgivning.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:25

Jeg starter gerne med 1.000 kr. på sexlink.dk

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Daniel B. Nielsen:

Det er ikke tilladt at købe .dk domæner med videresalg for øje. $12. Stk.2 Domæne lovgivning.

Jeg kan sælge 1.000.000 .dk domæner hvis jeg ejede det antal. Det er koncepter og domænerne er ikke erhvervet med videresalg for øje. Jeg har 150 domæner som jeg administerer og sælger i det omfang jeg ikke mener at have tid til at arbejde videre med tingene.

Dete er en auktionstråd og jeg er 100% bekendt med reglerne, så ingen grund til at denne tråd skal udvikle sig til en tråd om hvorvidt jeg må sælge eller ej.

Har du et problem, så kontakt DK-Hostmaster.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27

Der er indhold på siden derved ser jeg  intet ulovligt , måske en anden formulering  i tråden ,med vil ikke blande mig , da der er indhold på siderne dem jeg tjekket.

Korrekt det er ulovligt at kun at købe domæner med videre salg for øjet , med vis det en hjemmesiden samme med et domæne og indhold der sælges er der intet ulovligt i det

held og  lykke med salget Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:28

Daniel B. Nielsen:

Hvem siger at han har købt dem med videresalg for øje?

Som jeg læser det, så har Lagersalg netop skrevet et lille koncept under hvert link, hvorfor det må formodes, at det var planen, at domænerne skulle indeholde disse koncepter. At Lagersalg, så ikke har tid til at føre disse koncepter ud i livet, gør ikke at domænerne er købt med videresalg for øje.

Mvh

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:38

igang:

Jeg starter gerne med 1.000 kr. på sexlink.dk

Bud er noteret tak.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:52

Jeg starter med at byde 1000 for webdesigneren.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56

Lagersalg123 - JEN:

Har du et problem, så kontakt DK-Hostmaster.

Husk nu lige den gode aminoånd..

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:38

Cicoor Host & Saas ApS:
Jeg starter med at byde 1000 for webdesigneren.dk

Bud er noteret tak.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)