Navn: Thomas Lybek |
fra mig
Navn: Thomas De Oliveira
Alder: 14
By: Hjørring/Hjallerup (mellem Aalborg)
Beskæftigelse: Skole :-( Salg, Netværk, Bog og mange andre ting!
Fritid:
Mvh. Thomas
Navn: Thomas Lybek |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Navn: Thomas De Oliveira Alder: 14 By: Hjørring/Hjallerup (mellem Aalborg) Beskæftigelse: Skole :-( Salg, Netværk, Bog og mange andre ting! Fritid:
Mvh. Thomas |
Navn: Tim Svenstrup Poulsen Alder: 41 By: Hørsholm Beskæftigelse: Kræft forsker og ejer af NoTanShop Gift og har 2 børn Fritid: Dansk forening for albinisme, webshop, SEO, OxiSun (dansk designet soltøj) |
Godt initiativ Denne tråd så jeg gerne gå hen og blev en lang list man kan bladre igennem og finde folk der evt. beskæftiger sig indenfor samme område som en selv. Måske en god ide med en liste af den slags her på amino? med søgefelt. Måske en slags, amino krak. Navn: Lars Kristensen Alder: 25 By: Dongguan Beskæftigelse: Produktion og import export Fritid: Meget sparsom, så benyttes til rekreation fra en travl hverdag. |
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Navn: Ole Brønd personprofil er udfyldt |
Navn : Emil Daugaard Pedersen Alder: 17 By: Jyllinge (Roskilde) Beskæftigelse: Alt indenfor webdesign og programmering, samt iværksætteri. Fritid: Venner/veninder, internettet, fester, og hvad vi unge nu laver nu om dage :) |
Billige webløsninger!
Jeg er frisk. Navn : Kim Bang Alder: 29 By: Bramming Beskæftigelse: Driver B-WEB Webbureau som laver websites og shops på den ene side, og tungere udviklingsopgaver på den anden. Fritid: Kæreste, hus og have |
Ricisi tagende, velfungerende, vel tænkende/formulerende ung mand! Alder: 20 år gammel Beskæftigelse: Aflslutter 3g inden længe, er selvstændig med egen rengøringsfirma, har projekter kørende, med salg og videre salg af forskellige varer. Fritid: Tænker hver dag, på næste dag. Ellers er der venner, familie, lektier, regnskaber, bodybuilding, mm. Jeg er meget aktiv. Rimelig travl mand. Arash Saberi
|
Så skidt :) Navn: Natacha T. Nielsen Alder: 21 lidt endnu Civilstatus: Forlovet Bopæl: Dongguan, Guangdong, Kina Beskæftigelse: Agent/Merchandiser, Export Fritid: Min kommende mand, familie, venner, SHOPPING og en MASSE internet kiggeri :) |
Et udemærket initiativ. Navn : Halfdan Timm Alder: 19 By: Årslev (syd f. Odense) Beskæftigelse: SEO-artikler ad libitum. Fritid: Fodbold, løb, 3g - snart hjemmefraflytning til Aarhus. Jeg er også ret god til Fifa 11.
|