Det er i grunden meget sjovt at alle siger at det ikke betyder noget med stjernerne - og så startes der gang på gang tråde som netop dette emne?
For mig betyder det noget! - Dog ikke sådan at min verden går under hvis jeg får negative stjerner, men nok til at jeg tænker over om der var noget jeg kunne gøre bedre. Stjernerne betyder ikke noget i sig selv, men anerkendelse er jo altid dejligt - specielt os selvstændige der ikke har mange til at rose os ;-)
Jeg håber da også at det betyder noget for dem som jeg giver stjerne, men jeg har gjort det til vane næsten altid kun at give positive stjerner.
Jeg syntes det er et fint system og hvis man får negative stjerner så må man tænke lidt over hvorfor. i stedet for at blive fornærmet.
Som Plus kan man se hvem der giver stjerner, hvilket jo er et ekstra plus (ja ja) så hvis i er kede af jeres negative stjerner, så må i skynde jer at blive plus medlem og konfrontere dem der giver jer de negative stjerner. Så vidt jeg ved, kan man se bagud i tiden med hensyn til stjerner når man bliver Plus medlem
- eller måske skulle man tænke lidt over hvilket image man har Amino.
Det er klart der altid vil være nogle der ikke syntes om en måske pga. af personlige forhold og sådan er det også i den virkelige verden - her får man det bare at vide :-D
Så skynd jer at finde de indlæg hvor folk hjælper, deler viden eller bare skriver noget godt til alles bedste og overdyng dem med stjerner for det fortjener de! Tud ikke over at i har fået nogle negative stjerne men forsøg at forstå hvorfor :-D
Det var bare mine stjerner herfra. En super søndag med friskbagte boller, kæreste og naturligvis hammer god kaffe.
De bedste kaffe hilsner
Søren