Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner eller ej?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været diskuteret 100 gange gør, og det bliver ikke anderledes. MT har tydeligt meldt ud at stjernerne er kommet for at blive, og helt ærligt - hvad betyder det i grunden?

Jeg kigger aldrig hvor mange stjerner jeg får, og bider ærlig talt heller ikke mærke i hvor mange point folk har når de svarer i tråde.

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:38

Du har ret...

JH

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:38

Hvis de ikke betyder noget burde de jo netop ikke være der, folk har mulighed for at lave et indlæg og deri stå ved min holdning med navn, istedet for at vil være anonym..

Man skal vel stå ved sin mening ? eller det burde man.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:41

Gadensgaard:
Det har været diskuteret 100 gange gør, og det bliver ikke anderledes. MT har tydeligt meldt ud at stjernerne er kommet for at blive

Men de kan vel flyttes Big Smile

/allan

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:54

Det har været sjovt og lærerigt at følgene trådene med stjerner og karma. Jeg har ikke helt forstået det med de stjerner, til trods for jeg har været plus medlem i lang tid , men jeg er nok lidt tung i betrækket :-).
I "gamle dage"  fik vi flag eller lign. i skolen, i forbindelse med opgaver vi løste og nogle bruger sten og glaskugler for at belønne deres børn (som så omsættes til andre positive oplevelser), her får vi vel stjerner for at vi skal højne kvaliteten af vores indlæg, hvilket vil være et godt tiltag. Jeg troede der var en skale fra 1 - 5 hvor 1 stjerne dog var blot en lille smule positiv. Hvor står reglerne for hvad stjernerne betyder. Jeg har tidligere modtaget nogle ganske glimrende besvarelser, men ikke givet dem karakter (undskyld kære venner, jeg var glad for kommentarerne). Personligt foretrækker jeg gerne en lav karma, mod at de indlæg jeg skriver, har et indhold der kan bruges. Dette indlæg bryder måske lidt med dette, men der skal jo også være plads til smalltalk.

Må i alle ha´ en fortsat dejlig dag

Hilsen Ole
www.inspirement.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er i grunden meget sjovt at alle siger at det ikke betyder noget med stjernerne - og så startes der gang på gang tråde som netop dette emne?

For mig betyder det noget! - Dog ikke sådan at min verden går under hvis jeg får negative stjerner, men nok til at jeg tænker over om der var noget jeg kunne gøre bedre. Stjernerne betyder ikke noget i sig selv, men anerkendelse er jo altid dejligt - specielt os selvstændige der ikke har mange til at rose os ;-)

Jeg håber da også at det betyder noget for dem som jeg giver stjerne, men jeg har  gjort det til vane næsten altid kun at give positive stjerner.

Jeg syntes det er et fint system og hvis man får negative stjerner så må man tænke lidt over hvorfor. i stedet for at blive fornærmet.

Som Plus kan man se hvem der giver stjerner, hvilket jo er et ekstra plus (ja ja) så hvis i er kede af jeres negative stjerner, så må i skynde jer at blive plus medlem og konfrontere dem der giver jer de negative stjerner. Så vidt jeg ved, kan man se bagud i tiden med hensyn til stjerner når man bliver Plus medlem 

- eller måske skulle man tænke lidt over hvilket image man har Amino.

Det er klart der altid vil være nogle der ikke syntes om en måske pga. af personlige forhold og sådan er det også i den virkelige verden - her får man det bare at vide :-D

Så skynd jer at finde de indlæg hvor folk hjælper, deler viden eller bare skriver noget godt til alles bedste og overdyng dem med stjerner for det fortjener de! Tud ikke over at i har fået nogle negative stjerne men forsøg at forstå hvorfor :-D

Det var bare mine stjerner herfra. En super søndag med friskbagte boller, kæreste og naturligvis hammer god kaffe.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:25

Hej Søren

Jeg kan se du har 5 stjerner, er det for det indlæg du har skrevet her, som jeg synes er ganske glimrende, eller er det den status, du samlet er oppe på?
Jeg vil gerne give dig 5 stjerner for dit indlæg, men kan ikke se hvor på denne svar side, jeg kan give dig dem.
Det med den hammer gode kaffe, lyder rigtig godt, kan man downloade nogle gode kaffebønner på nettet?

Ha´ en dejlig dag sammen med din kæreste

hilsen Ole

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32

Ole Brønd:

Hej Søren

Jeg kan se du har 5 stjerner, er det for det indlæg du har skrevet her, som jeg synes er ganske glimrende, eller er det den status, du samlet er oppe på?
Jeg vil gerne give dig 5 stjerner for dit indlæg, men kan ikke se hvor på denne svar side, jeg kan give dig dem.
Det med den hammer gode kaffe, lyder rigtig godt, kan man downloade nogle gode kaffebønner på nettet?

Ha´ en dejlig dag sammen med din kæreste

hilsen Ole

Ole, du kører bare din mus henover stjernerne og trykker når du har det antal gule stjerner du vil give.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:40

Downloade kaffe - ja gid man kunne, det kunne give vores kære Post Danmark noget at tænke over :-D

Men giv ikke stjernerne til mig for dette indlæg -  giv dem som hjælper andre eller dem som kommer med gode råd/erfaring eller helt arbejder gratis - de fortjener det - uanset om de mener det betyder noget eller ikke - for lur mig okm det ikke betyder lidt ;-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

(Ps. Alligevel tak for stjernerne)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:45

Jeg oplevede så sent som i går for første gang at blive irriteret over stjerne systemet. Det var i dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/86231.aspx, hvor jeg tilbød en anden bruger at hjælpe med akut at få lavet et stykke arbejde, fordi jeg havde tid i går. Det fik jeg tildelt én stjerne for.

I mine øjne var det var sgu latterligt. Den eneste motivation vedkommende kunne have for at tildele mig denne, måtte i min verden være, at han var en konkurrent, der endnu ikke havde fundet ud af, at det aldrig hjælper noget som helst på vedkommendes egen situation salgsmæssigt, at svine konkurrencen til.

Efter jeg havde kommenteret det, gik der 5 min og så havde der været et par stykker, som stemte i den anden retning - og situationen endte så med at give mig + karma i stedet for - karma. Såfremt der generelt er sådan et niveau af selvjustits til stede, ser jeg ingen problemer med dem. Tak for det, det er jeg glad for. En god ting kunne måske være, at der stod, hvor mange der har stemt ved siden af stjernene ligesom på youtube, så man hurtigt kan vurdere om én stjerne repræsenterer en person eller 30.

Venlig Hilsen

Allan

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)