Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner eller ej?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
der endnu ikke havde fundet ud af, at det aldrig hjælper noget som helst på vedkommendes egen situation salgsmæssigt, at svine konkurrencen til.

Mener du at give 1 stjerne er at svine nogen til ? I så fald har jeg misforstået det her Smile

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:49

Allan Hansen:

Jeg oplevede så sent som i går for første gang at blive irriteret over stjerne systemet. Det var i dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/86231.aspx, hvor jeg tilbød en anden bruger at hjælpe med akut at få lavet et stykke arbejde, fordi jeg havde tid i går. Det fik jeg tildelt én stjerne for.

I mine øjne var det var sgu latterligt. Den eneste motivation vedkommende kunne have for at tildele mig denne, måtte i min verden være, at han var en konkurrent, der endnu ikke havde fundet ud af, at det aldrig hjælper noget som helst på vedkommendes egen situation salgsmæssigt, at svine konkurrencen til.

Efter jeg havde kommenteret det, gik der 5 min og så havde der været et par stykker, som stemte i den anden retning - og situationen endte så med at give mig + karma i stedet for - karma. Såfremt der generelt er sådan et niveau af selvjustits til stede, ser jeg ingen problemer med dem. Tak for det, det er jeg glad for. En god ting kunne måske være, at der stod, hvor mange der har stemt ved siden af stjernene ligesom på youtube, så man hurtigt kan vurdere om én stjerne repræsenterer en person eller 30.

Venlig Hilsen

Allan

Det kunne jo være en som ramte forkert - det sker.

Men hvis det er én stjerne på ét indlæg ud af alle dine indlæg så går det nok - jeg vil ta' det som en fejl stjerne :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50

Hej Allan

holder du musen over dine stjerne kan du se antale af stemmer

Jeg gav dig iøvrigt 5 stjerner igår, fulgte tråden og ja latterligt og få 1 stjerne for at være hurtig til at hjælpe.

Måske en konkurrent der har været sur over ikke at kunne hjælpe, men du kunne tage opgaven

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:50

Kaffe & Co:
Men giv ikke stjernerne til mig for dette indlæg

Du får snart 1 stjerne af mig for ikke at komme med et Amino tilbud på kaffe der er bedre end Gevalia og Merrild, er ved at være træt af det hehe Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:52

DesignYOU:

Mener du at give 1 stjerne er at svine nogen til ? I så fald har jeg misforstået det her Smile

/allan

Ordvalget er måske lidt for stærkt, men det er i min verden at nedgøre det jeg skriver :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:55

Allan Hansen:
Ordvalget er måske lidt for stærkt, men det er i min verden at nedgøre det jeg skriver :-)

Tag det dog for hvad det er, du kan ikke regne med alle kan lide dine holdninger osv derfor vil noget give dårlig karma.

Vil så lige sige jeg har give 1 stjerne et par gange her på Amino også til folk jeg stadig respektere, men fordi jeg respektere dem er det jo ikke ensbetydende med jeg rygklapper dem resten af livet :)

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:57

Lagersalg123 - JEN:

Kaffe & Co:
Men giv ikke stjernerne til mig for dette indlæg

Du får snart 1 stjerne af mig for ikke at komme med et Amino tilbud på kaffe der er bedre end Gevalia og Merrild, er ved at være træt af det hehe Stick out tongue

Det er jo afpresning - ja ja jeg er kaffepusher og kender alt til de hårde metoder som i anvender på Østerbro.

Men bare rolig Lagersalg du står på min VIP liste :-D

Hvis du kommer til Århus så giv mig et kald ellers må du vente lidt til vi åbner i KBH (måske hurtigere end man lige skulle tro ;-) )

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må her nok gå til bekendelse over for brugen og udnyttelsen af disse stjerner.... Jeg er ganske enkelt en SUCKER for stjerne systemet og karma... damn jeg ææælllssssker det.

Tidligere var der jo ingen stjerne, og den gang skrev jeg flere negative indlæg end jeg gør i dag. Var mit humør dårligt (hvilket det ellers sjældent er), jaså kunne det også ses i mine indlæg. 

I dag tænker jeg mig altid en ekstra gang om. For det at modtage gode stjerner og ihvertfald ikke få stjerner betyder åbenbart en del for mig. Det er et klap på skulderen og jeg kommer sgu sådan i godt humør af det Big Smile

For mange betyder det ikke så meget, men jeg arbejder utrolig meget selv i hverdagen, og 5 stjerner giver mig lige lidt anderkendelse....det er sgu da fedt :)

Det som folk dog skal vende sig til, er at give stjerne udfra det indput som indlægget giver til debatten. Ikke hvem personen er og heller ikke hvordan deres mening er ifht. din egen. For mig handler det 100 % om hvorvidt indlægget vil være med til at skabe en god debat for os alle. 

Der vil altid være nogen der ikke formår at holde det på et ikke personligt plan, but that's life  

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:59

Jeg græder skam ikke snot over det :-)

Den vigtigste pointe jeg gerne ville have frem, var sådan set, at der er meget selvjustits til stede, og det synes jeg er fedt.

Hvis en spade skriver et spade dårligt indlæg, skal der også være mulighed for at kommentere det, jeg havde bare meget svært ved at finde problemet i det jeg havde skrevet.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:13

Allan Hansen:
Jeg græder skam ikke snot over det :-)

Det var godt :)

Allan Hansen:
Hvis en spade skriver et spade dårligt indlæg, skal der også være mulighed for at kommentere det, jeg havde bare meget svært ved at finde problemet i det jeg havde skrevet.

Ikke at jeg vil kommentere på den konkrete tråd, men det er jo altid svært at se de fejl man selv begår da man jo gør de ting man gør i bedste overbevisning om at det er korrekt!

/allan

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)