Mener du at give 1 stjerne er at svine nogen til ? I så fald har jeg misforstået det her /allan |
Allan Hansen:Jeg oplevede så sent som i går for første gang at blive irriteret over stjerne systemet. Det var i dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/86231.aspx, hvor jeg tilbød en anden bruger at hjælpe med akut at få lavet et stykke arbejde, fordi jeg havde tid i går. Det fik jeg tildelt én stjerne for.
I mine øjne var det var sgu latterligt. Den eneste motivation vedkommende kunne have for at tildele mig denne, måtte i min verden være, at han var en konkurrent, der endnu ikke havde fundet ud af, at det aldrig hjælper noget som helst på vedkommendes egen situation salgsmæssigt, at svine konkurrencen til.
Efter jeg havde kommenteret det, gik der 5 min og så havde der været et par stykker, som stemte i den anden retning - og situationen endte så med at give mig + karma i stedet for - karma. Såfremt der generelt er sådan et niveau af selvjustits til stede, ser jeg ingen problemer med dem. Tak for det, det er jeg glad for. En god ting kunne måske være, at der stod, hvor mange der har stemt ved siden af stjernene ligesom på youtube, så man hurtigt kan vurdere om én stjerne repræsenterer en person eller 30.
Venlig Hilsen
Allan
Det kunne jo være en som ramte forkert - det sker.
Men hvis det er én stjerne på ét indlæg ud af alle dine indlæg så går det nok - jeg vil ta' det som en fejl stjerne :-)
De bedste kaffe hilsner
Søren