Hej jeg søger en webdesigner der kan lave en pro hjemmeside til mig asap. Jeg er fuldstædig ligeglad med hvad den er lavet i om så det er ren html. Det der er vigtigt er design og tiden det tager dig at lave det.
Der vil kun være 3 sider og de vil ikke have nogen funktioner. DESIGN DESIGN DESIGN er hvad der tæller. Det skal se GODT ud.
Hvis du har mulighed for at begynde allerede i DENNE weekend så smid et svar i tråden med kontakt oplysninger og link til referencer. så vil jeg kontakte dig.
jeg håber at Allan fra DesignYou kigger forbi din tråd, men hvis ikke, så prøv selv at kigge på hans hjemmeside, designyou.dk. Han har en masse færdige designs som han kan have køreklar i løbet af kort tid. Hvis de ikke falder i din smag, så kan han sikkert enten tilpasse dem, eller lave helt nye designs fra bunden.
Overvej om du vil have sat det op i Sitemagic CMS - det er nemt at administrere, hvis du selv vil kunne ændre indholdet senere.
Hvis ikke han har tid, så kontakt mig - jeg kan have din side færdig i dag, hvis vi ret hurtigt kan blive enige om designet, og du har webhotel + domæne klar.