Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores webshop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan1010:

Der er ikke sket store ændringer.. Lidt justeringer..

Jeg tænkte bare at nu hvor der er gået lidt tid så havde folk herinde haft lidt tid til at kigge tingene igennem så var der måske nogen der havde gode ideer til hvad der kan gøres anerledes. 

Vi har fået gode besvarelser i den anden tråd jeg postede men vil jo altid gerne have flere :) 

Hvad synes du f.eks.? :)

Tja Reklame kan man ikke få nok af :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:29

Nej men nu er det ikke for at lave reklame.. Men som du kan se har jeg fået nogle rigtig gode svar som jeg virkelig kan bruge til noget.. 

Du er også velkommen til at fortælle mig hvad du synes om shoppen :) 

Rigtig god weekend :)

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 18:32

Ja selvfølgelig Nicolaj! Det havde jeg ikke lige tænkt på. Har lige set det derinde og ja det er sgu smart!

Tusind tak for tippet!

Har I flere guldkorn?

Der kommer jo virkelig mange ting herinde som jeg ikke selv har tænkt på!! 

;)

Fra 1264 København K
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:54

Hm. Det er jo et spørgsmål om smag :) Og den kan jo være forskellig :D

Hvis det var mig ville jeg sætte nogle smarte billeder af tøj ind i hoved sammen med navnet, så det siger pling det er en tøjbutik. Måske et logo. Måske lavet som et tøj mærke (det inden i med størrelse, vaske instrukser etc.). Tøj mærkes og ses. På nettet kan der ikke mærkes, så der må det der ses skrues op i styrke.

Ved hovedpunkterne i menuen vil jeg tilføje et enkelt symbol for emnet. Fx mande tegn for tøj til mænd. Det giver lige det der visuelle finish, der hæver siden op over en indkøbsseddel med kravetæer.

Knapperne Køb og Indkøbskurv  ville jeg give en karakteristisk baggrundsfarve, så de visuelt er linket sammen (vises at de høre sammen).

Nyhedsbrev (e-mail) ... fjern lige det der e-mail :) Det giver sig selv, når man kun skriver sit navn og sin e-mail adresse.

Måske kunne selve siden gives en svag gråtone i forhold til den hvide baggrund. Det får den til at træde i karakter og giver en dybde virkning.

Brug det i synes om :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40

Ingen fatter hvad i sælger med den titlen ud på google , jeg mener denne her <title>Designerkiosken.dk</title> lav en sælgende titlen , huske google læser op til 67 tegn udnyt det.

Kontakt siden lig kontakt informationerne øverst på denne siden såsom telefon nummer ,kontakt tiden på siden , adresse og CVR nummer .

Nederste på siden i fodnoten ville jeg ligge CVR nummer og telefon nummer synes jeg giver mere troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:13

Så vil jeg da også lige smide nogle guldkorn Smile

• Først og fremmest ville jeg virkelig overveje om det er værd at bruge så meget plads på det store billede af strømpebukserne. Det tager jo stort set alt fokus, og kom jeg ind på siden ville jeg tro, at jeg var havnet det forkerte sted.
    Hvis jeg var Jer, ville jeg i stedet fjerne den boks, og så bare vise jeres åbningstilbud.
  • SEO! Hvis I ikke ved noget om emnet, så søg lidt rundt her på Amino. Der står rigtig meget basal viden, som nemt ville kunne påvirke jeres site rigtig meget i de organiske resultater. Meget af det er simpelt, som fx. Forside-title.
  • Adwords, bruger I det? Ellers så er det bare med at komme igang :)
  • Jeres 'Læg i indkøbskurv'-knap ville jeg vælge at lave grøn/blå eller en anden farve, som er mere iøjefaldende end den nuværende. Det lyder måske underligt, men der er en klar tendens som viser at folk gerne vil tydeligt kunne se hvor de skal klikke :)
    Overvej desuden at ændre teksten til 'Læg i kurv' da det er nemmere at overskue.
  • Få lavet en facebookside, fremfor at have en facebookprofil.. Det er meget bedre, og virker mere proffesionelt. Personligt ville jeg finde det underligt at blive ven med en e-shop. Desuden så kan I lave en masse fede badgets fra facebooksiden, og på den måde skaffe mange fans.
  • Få oversat Twitter knappen :)
  • Få lavet Trustpilot boksen, så den ligner min (tryk på mit link i signaturen). Det giver bedre overblik for kunderne, og så kan de hurtigt forholde sig til om det er en sikker shop.
  • Indkøbskurven kan I gøre den mere tydelig? En skarp ramme rundt om evt. Den er lidt svær at få øje på.
  • Selve indkøbskurven-knappen bør i lave en farve, så den skiller sig ud mere end i forvejen, men farven skal selvfølgelig også passe til resten af designet.
  • Under bestillingen beder i om land og landekode, spild af folks tider, og jo mere tid folk bruger, desto flere falder fra, så skynd jer at få det fjernet.
  • 'Om os'-siden fortæller egentlig ikke rigtig hvem i er, udover at i er fagfolk og hvad I laver. Hvem er i egentlig? Personligt foretrækker jeg når der er billede, en lillebitte beskrivelse af folk og gerne nogle navne. Så virker det ganske enkelt bare bedre.

Det var et par råd som jeg lige hurtigt kunne finde. Jeg har mange flere idéer, men det meste kommer egentlig fra min egen webshop, hvor jeg har en til at hjælpe mig.

Jeg vil gerne sætte jer i kontakt med ham, han mangler lige nu referencer, så det koster næsten ingenting, i forhold til de resultater han kan skabe. I vil ganske enkelt få mange flere ordre på samme marketingbudget, og tjene ham hjem på ingen tid.

Held og lykke med ændringerne Smile

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 08:18

En god og hurtig søgefunktion er vigtig, det er nok det, der mangler allermest på danske hjemmesider - især at kunne søge på alt i den størrelse du vil købe.

Feks. skal man kunne søge på "kvinder", "t-shirts", "str. 40" eller, kvinder+tshirts+bukser+str.40 og hvis søgefunktionen er så god at man endda kan søge på feks. farverne på produkterne, så har du et hit.

Feks. bælter+mænd+sort+str.large, eller, skjorte+kvinder+str.44+sort+og/eller striber+lange ærmer

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 15:49

Hej allesammen!!!

Først og fremmest mange tak for den kæmpe indsats og fede svar i har givet allesammen. Vi har taget stort set det hele til os og noget er allerede ændret på sitet og andet er på vej til at blive ændret. 

Hvis I pludselig kommer i tanke om noget der kunne ændres eller noget helt andet så giv endelig lyd! :)

Igen tusind tak for hjælpen!!

Allan 

www.designerkiosken.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)