Så vil jeg da også lige smide nogle guldkorn 
- Først og fremmest ville jeg virkelig overveje om det er værd at bruge så meget plads på det store billede af strømpebukserne. Det tager jo stort set alt fokus, og kom jeg ind på siden ville jeg tro, at jeg var havnet det forkerte sted.
Hvis jeg var Jer, ville jeg i stedet fjerne den boks, og så bare vise jeres åbningstilbud.
- SEO! Hvis I ikke ved noget om emnet, så søg lidt rundt her på Amino. Der står rigtig meget basal viden, som nemt ville kunne påvirke jeres site rigtig meget i de organiske resultater. Meget af det er simpelt, som fx. Forside-title.
- Adwords, bruger I det? Ellers så er det bare med at komme igang :)
- Jeres 'Læg i indkøbskurv'-knap ville jeg vælge at lave grøn/blå eller en anden farve, som er mere iøjefaldende end den nuværende. Det lyder måske underligt, men der er en klar tendens som viser at folk gerne vil tydeligt kunne se hvor de skal klikke :)
Overvej desuden at ændre teksten til 'Læg i kurv' da det er nemmere at overskue.
- Få lavet en facebookside, fremfor at have en facebookprofil.. Det er meget bedre, og virker mere proffesionelt. Personligt ville jeg finde det underligt at blive ven med en e-shop. Desuden så kan I lave en masse fede badgets fra facebooksiden, og på den måde skaffe mange fans.
- Få oversat Twitter knappen :)
- Få lavet Trustpilot boksen, så den ligner min (tryk på mit link i signaturen). Det giver bedre overblik for kunderne, og så kan de hurtigt forholde sig til om det er en sikker shop.
- Indkøbskurven kan I gøre den mere tydelig? En skarp ramme rundt om evt. Den er lidt svær at få øje på.
- Selve indkøbskurven-knappen bør i lave en farve, så den skiller sig ud mere end i forvejen, men farven skal selvfølgelig også passe til resten af designet.
- Under bestillingen beder i om land og landekode, spild af folks tider, og jo mere tid folk bruger, desto flere falder fra, så skynd jer at få det fjernet.
- 'Om os'-siden fortæller egentlig ikke rigtig hvem i er, udover at i er fagfolk og hvad I laver. Hvem er i egentlig? Personligt foretrækker jeg når der er billede, en lillebitte beskrivelse af folk og gerne nogle navne. Så virker det ganske enkelt bare bedre.
Det var et par råd som jeg lige hurtigt kunne finde. Jeg har mange flere idéer, men det meste kommer egentlig fra min egen webshop, hvor jeg har en til at hjælpe mig.
Jeg vil gerne sætte jer i kontakt med ham, han mangler lige nu referencer, så det koster næsten ingenting, i forhold til de resultater han kan skabe. I vil ganske enkelt få mange flere ordre på samme marketingbudget, og tjene ham hjem på ingen tid.
Held og lykke med ændringerne 
|