Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amit Mehta - Super Affiliate Ekspert

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle af jer som har fulgt med i Amit Mehta´s undervisning i ppc?

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har set en del af hans videoer, og læst nogle af hans tips til b.la. adwords kampagner, og det har været spændende og lærerrigt. Hans egen historie, fra start til hvor han er nu er inspirerende og underholdende.

Har vi nogle danske ppc eksperter her på Amino?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 16:28

Apropo ppc. Jeg har lidt erfaringer med brug af Adwords og Adbrite, og har snuset lidt til cj og clickbank. Er der andre lign. man burde fokusere på, er der f.eks. noget ved bing, til at promovere en side?

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:31

Nikolaj herinde er ret god til dette emne, prøv at hiv fat i ham.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 18:28

Tak for dit råd Lasse, men jeg mener nu at ha´ godt styr på Adwords, som jeg forstår at Nikolaj gør sig i. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:27

Men hvis det ikke er til Adwords, hvilke PPC-eksperter skal du så have fat i? :)

Hvis det er på fx. Facebook, så prøv at snak med Simon, der er han virkelig skarp.

Jeg forstår bare ikke helt formålet med tråden.. Hvis jeg skulle promovere et produkt, så ville jeg klart bruge Bing, Yahoo og de andre. Det trods alt stadig en % del af trafikken de generer.

Har du et link til de videoer? :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 01:38

Casper Blom:

Men hvis det ikke er til Adwords, hvilke PPC-eksperter skal du så have fat i? :)

Hvis det er på fx. Facebook, så prøv at snak med Simon, der er han virkelig skarp.

Jeg forstår bare ikke helt formålet med tråden.. Hvis jeg skulle promovere et produkt, så ville jeg klart bruge Bing, Yahoo og de andre. Det trods alt stadig en % del af trafikken de generer.

Har du et link til de videoer? :)

Hej Casper.

Jeg ville i første omgang bare høre om der var nogle som kendte til Amit Mehta, og hans ppc undervisning, og så spekulerede jeg derefter i, om der findes danske ppc eksperter eller super affiliates om man vil. PPC er jo ikke kun Adwords, og jeg har selv rodet med Adwords og lidt med Facebook ads. men er på ingen måde ekspert i det.

Jeg kan da godt finde en video om Amit hvis det er det du mener :)

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 01:45

Tilføj mig på Twitter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:13

Rune Gjersvik:
Har vi nogle danske ppc eksperter her på Amino?

Både jeg selv og nogle af mine medarbejdere på deMib.com har arbejdet på med PPC - eller SEA, som det med rette heder nu, siden den første PPC-søgemaskine GoTo.com for alvor slog igennem omkring årtusindskiftet - og lidt med de søgemaskiner der forsøgte sig inden. Så jeg vil da mene, at vi efterhånden har fået nogenlunde styr på det Geeked

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 02:22

@Mikkel.

Jeg var godt klar over at CEO er dit mellemnavn, men jeg var ikke klar over at dine initialer ligefrem er PPC, eller rettere SEA :D

Har du hørt om Amit er scam eller legit?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)