Er der nogle af jer som har fulgt med i Amit Mehta´s undervisning i ppc?
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har set en del af hans videoer, og læst nogle af hans tips til b.la. adwords kampagner, og det har været spændende og lærerrigt. Hans egen historie, fra start til hvor han er nu er inspirerende og underholdende.
Apropo ppc. Jeg har lidt erfaringer med brug af Adwords og Adbrite, og har snuset lidt til cj og clickbank. Er der andre lign. man burde fokusere på, er der f.eks. noget ved bing, til at promovere en side?
Men hvis det ikke er til Adwords, hvilke PPC-eksperter skal du så have fat i? :)
Hvis det er på fx. Facebook, så prøv at snak med Simon, der er han virkelig skarp.
Jeg forstår bare ikke helt formålet med tråden.. Hvis jeg skulle promovere et produkt, så ville jeg klart bruge Bing, Yahoo og de andre. Det trods alt stadig en % del af trafikken de generer.
Men hvis det ikke er til Adwords, hvilke PPC-eksperter skal du så have fat i? :)
Hvis det er på fx. Facebook, så prøv at snak med Simon, der er han virkelig skarp.
Jeg forstår bare ikke helt formålet med tråden.. Hvis jeg skulle promovere et produkt, så ville jeg klart bruge Bing, Yahoo og de andre. Det trods alt stadig en % del af trafikken de generer.
Har du et link til de videoer? :)
Hej Casper.
Jeg ville i første omgang bare høre om der var nogle som kendte til Amit Mehta, og hans ppc undervisning, og så spekulerede jeg derefter i, om der findes danske ppc eksperter eller super affiliates om man vil. PPC er jo ikke kun Adwords, og jeg har selv rodet med Adwords og lidt med Facebook ads. men er på ingen måde ekspert i det.
Jeg kan da godt finde en video om Amit hvis det er det du mener :)
Både jeg selv og nogle af mine medarbejdere på deMib.com har arbejdet på med PPC - eller SEA, som det med rette heder nu, siden den første PPC-søgemaskine GoTo.com for alvor slog igennem omkring årtusindskiftet - og lidt med de søgemaskiner der forsøgte sig inden. Så jeg vil da mene, at vi efterhånden har fået nogenlunde styr på det