Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg ikke forstår

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

preben mortenwold:

Hej Amino.

Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende,

Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med!

Preben

Denne tråd er et tydeligt bevis, i svarer jo slet ikke på trådstarten?

Hej allesammen

Har siddet lidt på sidelinien og fulgt med... men nu er kæden da vist hoppet af.

Syntes da netop at denne tråd behandler lige netop trådstarten.....

Blot min mening.

Og ja, det er synd for dig, at du er ramt af parkinsonsygdommen, har mistet hus m.m. og også at det er trist, at du har mistet de penge du havde til et projekt i sidste måned, så du nu må søge investorer til nye projekter.

Men det glæder mig da, at du nu har investorer, som du hører fra på mandag og patentmager(hvad det så er for en størrelse) som du får besked fra på tirsdag.

God vind ud i iværksætteriet.

Det står enhver, som læser dette indlæg, selv frit for at fortolke ironien i dette indlæg.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:58 | Låst

Jeg er stået af

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:00 | Låst

preben mortenwold:

Jeg er stået af

Jeg sletter mit brugernavn heldigvis er det ikke mit rigtige navnSmile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

igang:

Lagersalg123 - JEN:
Ja det var der. At skrive til andre på den måde var grunden

Bare for at være sikker på at alle er enige: Det kan være svært at gennemskue, når Preben ikke skriver andet. Men det sidste indlæg var et copy/paste af et svar han fik i går fra Anders Christensen, der overraskende nok er "Amino Moderator".

Vi skal skrive hvad vi vil, men denne svada han fik fra Anders Christensen synes jeg var unødvendig. Det er i hans gode ret at skrive det, men som Amino Moderator synes jeg ikke det er i orden.

Du er også i den gode ret at skrive at du synes Preben er en idiot, men hvis det skal være den fremtidige måde at omtale hinanden, skal der enten være flere moderatorer, eller også ser jeg en trist fremtid for Amino.

Hej ukendte
Jeg kan åbenbart forstå at det ikke er velset at jeg som moderator deltager i den daglige debat her på Amino, det vil jeg naturligvis tage til efterretning hvis det er den generelle tendens at jeg som moderator ikke må sige min mening.

I så fald kan jeg nok meget hurtigt finde andre steder at slå mine folder.

Debatten om hvorvidt en moderator må/bør deltage i den daglige debat er velkomne til at starte en ny tråd til debat af.
Så skal jeg gerne deltage i denne og så tage stilling til emnet når jeg har set hvad folk mener om det.

Og nu til sagen...

Mit indlæg der er citeret tidligere i denne tråd kan jeg naturligvis stå 100% inde for og grunden til at det er skrevet i den tone det er skrevet er at jeg tidligere har haft mere kontakt end jeg ønskede til Preben, der gentagne gange ringede til mig med mere eller mindre tvivlsomme og på ingen måde gennemarbejdede løse ideér til sære opfindelser og tiltag.

Dette til trods for at jeg flere gange bad ham lade være med at ringe til mig igen, blandt andet ringende han efter kl 22 en aften for at få mig til at investere i hans nyeste idé, og han kom med et par nye af slagsen i løbet af en uges tid.

Jeg ved ikke hvor lang jeres tålmodighed ville være med ham i det tilfælde men min tålmodighed med sådanne typer er ikke synderligt lang.

Disclaimer : Jeg må hellere skynde mig at skrive at alle indlæg jeg skriver her på Amino og alle andre steder end på mine respektive virksomheders hjemmesider er UDELUKKENDE et udtryk for min helt personlige, subjektive opfattelse af tingene og på INGEN MÅDE TAGES TIL UDTRYK for den generelle mening hos hverken Amino ApS eller mine egne virkomheders generelle politik.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:12 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg orker næsten heller ikke at svare - men alligevel..

Min holdning er at tåbelige indlæg får tåbelige svar, og dem kommer du med rigeligt af .

Mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15 | Låst

Anders Christensen:

Disclaimer : Jeg må hellere skynde mig at skrive at alle indlæg jeg skriver her på Amino og alle andre steder end på mine respektive virksomheders hjemmesider er UDELUKKENDE et udtryk for min helt personlige, subjektive opfattelse af tingene og på INGEN MÅDE TAGES TIL UDTRYK for den generelle mening hos hverken Amino ApS eller mine egne virkomheders generelle politik.

"Fint skal det være"... Kom bare til at tænke på fru Hyacinth Skype-Giggle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22 | Låst

Jesper Laugesen:

Jeg orker næsten heller ikke at svare - men alligevel..

Min holdning er at tåbelige indlæg får tåbelige svar, og dem kommer du med rigeligt af .

Mvh

Jesper

Hej Jesper

Der er jeg i hvert fald ikke enig.

Der er ikke nogen dumme (tåbelige) spørgsmål, kun dumme svar!!!!

Der skal da være plads til alle eller ....?

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:25 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anders du er fuld af løgn, bollede du sekretæren siden du var på job efter 22.00?Big Smile

Det var nok hende du bad om at hoppe af LOL

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:26 | Låst

Tonny Skov Pedersen:
Der er ikke nogen dumme (tåbelige) spørgsmål,

Confused

preben mortenwold:
Anders du er fuld af løgn, bollede du sekretæren siden du var på job efter 22.00?Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27 | Låst

Hej Preben

Jeg vil personligt være ked af, at du vælger at forsvinde på denne måde.

Men jeg kan egentlig godt forstå dit valg.

Dog vil jeg opfordre dig til at tage en pause, og så måske komme tilbage igen. Amino bør kunne rumme alle personligheder.

Held og lykke fremover

Hilsen

Tonny

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)