Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af et side som trendsales, bare med et helt andet produkt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har gået med en ide i hoved det sidste lange stykke tid og kan bare ikke kom af med den. Så nu vil jeg høre jeres mening om det, også fordi jeg har en fysisk forretning og slet ikke har forstand på hjemmesider, webshops mm.

Jeg ønsker at starte en side som trendsales, bare med nogle helt andre produkter end tøj, og kun med salg/handel mellem erhvervsdrivende ikke private.

Men er det det samme som en webshop eller hvad? Jeg er også lidt forvirret over hvordan de tjener penge, for det er jo medlemmerne der handler indbyrdes? (folk må gerne grine her, men jeg kan virkelig ikke se hvordan de får en omsætning af det) Lever de kun af reklame eller hvad?

Håber der sidder nogle "kloge hoveder" herind som kan hjælpe

Hilsen Mette

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:44

Hey Mette

På Trendsales tjener de penge på samme måde som de flestre andre auktionssider (dba.dk, qxl.dk osv.) nemlig ved at sælge mere synlighed. Dvs, de f.eks kan sælge dig fed overskrift, eller mulighed for mere end 3 produktbilleder, eller rotation på forsiden. Muligvis tager de også en lille procent af salget, det ved jeg faktisk ikke helt om de gør.

Så man kan vel godt sige de tjener på reklamer, men det er reklamer for produkter der er sat til salg på siden.

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 07:34

Hej Johannes

Tak for dit svar, så  blev jeg da det klogere...:-)

Men hvad med selve siden, er det en almindelig webshop eller skal det være noget særligt, når siden skal fungere som en slags markedsplads? Ved du det?

Hilsen Mette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)