Hej Sanne Det ser rigtig godt ud. Mange fine funktioner på sitet. Held og lykke med det hele! |
Mange tak :)
Jeg håber snart den kan blive helt klar!
Hej Sanne Det ser rigtig godt ud. Mange fine funktioner på sitet. Held og lykke med det hele! |
Mange tak :) |
Når du holder musen hen over et menupunkt bliver skriften enten fed eller det bevæger sig eller et eller andet så man kan se hvor man peger. Noget jeg bare synes er dejligt på hjemmesider |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Okay jeg er med på hvad du mener nu :) Og giver dig helt ret.. |
Held og lykke med mødet, og husk nu på at den er FOR FEEED ;) |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Jeg takker mange gange.. Det bliver de glade for at høre! Specielt når jeg kommer med en liste på flere A4 sider med ting der skal rettes ;) |
Super flot side kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular eller i det mindste aktiver e-mail så når man klikke på den kan man skrive til dig. Få orden på alle de billeder hvor der kryds på der er rigtigt mange , hvor billedet ikke virker på siden |