vis en kan forklare med fornuft hvorfor denne stjerne minus skal være der , må vedkomme godt sige , indtil videre har jeg ikke hørt nogle fornuftig forklaring
Min forklaring er at det er en god ide med stjerner, fordi det giver et indtryk af det der er blevet skevet, og den der har skrevet.
Ikke at jeg siger systemet er fejlfrit, men det giver en ide.
Der er fx de tilfælde hvor personer bare skriver et eller andet for at blive hørt/set mest muligt. Dette har et forum ikke nogen gavn af. og ikke mindst trådstarter har ikke gavn af det. og for at komme dem til livs kan man bruge minus stjernen, så de får at vide at det de skrev, ikke lige var noget de skulle have skrevet.
Det jeg selv gør når jeg giver en minusstjerne er at fortælle hvorfor minusstjernen blev givet. Det er kun os selv der kan skabe et forum der er godt at være på, og ved at give plus og minusstjerner hjælper man til hvor man kan. det er bare et af Aminos tiltag til at gøre Amino et bedre sted at være.
Minusstjerner er ikke til for at man skal give det fordi noget man har skrevet er et forkert svar, men de er til for at holde forummet på et vidst niveau. Det er sådan jeg opfatter det i hvertfald.
MVH Kim
Holder ikke overhovedet ikke kun et par gang af de fået minus , har jeg ikke fået nogle forklaringer den ene , og jeg forstod , den ikke dog endte med efter en lille debat , at der var flere den ene gang fået feedback hvorfor fik et par PM og en anden gav mig plus , der var et par stavefejl i det indlæg jeg skrev og sjovt nok er jeg ordblind , så det var ikke ligefrem sjovt.
At der findes enkel der giver feedback hvorfor er kun godt med , jeg får sådan set aldrig forklaring hvorfor fornuftig forklaring
Jeg synes ikke det holder forummet på et vis niveau de par gange fået har jeg ikke fået feedback hvorfor.
Det holder forummet på et lavere niveau mener , jeg da de fleste ikke skriver hvorfor , og en god lang forklaring , folk gider simpelthen ikke svar og vi vil alle gerne lære af vores fejl.
Selvfølgelige var det dejligt vis folk , skrev altid en forklaring , hvorfor nedenunder , derved kunne , jeg prøve og lære af mine fejl , vis ingen feedback som det normale læres intet .
Når folk ikke skriver hvorfor bliver det ikke et bedre sted at være , så det kræver en massiv , ændring i flere bruger på amino.dk hvordan de tænker.
Tror dog også problemet med at folk trykker forkert gør det endnu mere svært med minus stjerner, for nogle gange er man et stort spørgsmål tegn måske er det en fejl det blev givet .med så kunne man sende en PM til den man kom til at give det, forstår ikke folk ikke gør det sender en PM ved fejl stjerner