Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan stjernerne flyttes?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

vis en kan forklare med fornuft hvorfor denne stjerne minus skal være der , må vedkomme godt sige , indtil videre har jeg ikke hørt nogle fornuftig forklaring

Min forklaring er at det er en god ide med stjerner, fordi det giver et indtryk af det der er blevet skevet, og den der har skrevet.

Ikke at jeg siger systemet er fejlfrit, men det giver en ide.

Der er fx de tilfælde hvor personer bare skriver et eller andet for at blive hørt/set mest muligt. Dette har et forum ikke nogen gavn af. og ikke mindst trådstarter har ikke gavn af det. og for at komme dem til livs kan man bruge minus stjernen, så de får at vide at det de skrev, ikke lige var noget de skulle have skrevet.

Det jeg selv gør når jeg giver en minusstjerne er at fortælle hvorfor minusstjernen blev givet. Det er kun os selv der kan skabe et forum der er godt at være på, og ved at give plus og minusstjerner hjælper man til hvor man kan. det er bare et af Aminos tiltag til at gøre Amino et bedre sted at være.

Minusstjerner er ikke til for at man skal give det fordi noget man har skrevet er et forkert svar, men de er til for at holde forummet på et vidst niveau. Det er sådan jeg opfatter det i hvertfald.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:02

Hej

Må være ærlig og sige at jeg ikke forstår at man kan give forkert antal stjerner Stick out tongue Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

vis en kan forklare med fornuft hvorfor denne stjerne minus skal være der , må vedkomme godt sige , indtil videre har jeg ikke hørt nogle fornuftig forklaring

Min forklaring er at det er en god ide med stjerner, fordi det giver et indtryk af det der er blevet skevet, og den der har skrevet.

Ikke at jeg siger systemet er fejlfrit, men det giver en ide.

Der er fx de tilfælde hvor personer bare skriver et eller andet for at blive hørt/set mest muligt. Dette har et forum ikke nogen gavn af. og ikke mindst trådstarter har ikke gavn af det. og for at komme dem til livs kan man bruge minus stjernen, så de får at vide at det de skrev, ikke lige var noget de skulle have skrevet.

Det jeg selv gør når jeg giver en minusstjerne er at fortælle hvorfor minusstjernen blev givet. Det er kun os selv der kan skabe et forum der er godt at være på, og ved at give plus og minusstjerner hjælper man til hvor man kan. det er bare et af Aminos tiltag til at gøre Amino et bedre sted at være.

Minusstjerner er ikke til for at man skal give det fordi noget man har skrevet er et forkert svar, men de er til for at holde forummet på et vidst niveau. Det er sådan jeg opfatter det i hvertfald.

MVH Kim

Holder ikke overhovedet ikke kun et par gang af de fået minus , har jeg ikke fået nogle forklaringer den ene , og jeg forstod , den ikke dog endte med efter en lille debat , at der var flere den ene gang fået feedback hvorfor fik et par PM og en anden gav mig plus , der var et par stavefejl i det indlæg jeg skrev og sjovt nok er jeg ordblind , så det var ikke ligefrem sjovt.

At der findes enkel der giver feedback hvorfor er kun godt med , jeg får sådan set aldrig forklaring hvorfor fornuftig forklaring

Jeg synes ikke det holder forummet på et vis niveau de par gange fået har jeg ikke fået feedback hvorfor.

Det holder forummet på et lavere niveau mener , jeg da de fleste ikke skriver hvorfor , og en god lang forklaring , folk gider simpelthen ikke svar og vi vil alle gerne lære af vores fejl.

Selvfølgelige var det dejligt vis folk , skrev altid en forklaring , hvorfor nedenunder , derved kunne , jeg prøve og lære af mine fejl , vis ingen feedback som det normale læres intet .

Når folk ikke skriver hvorfor bliver det ikke et bedre sted at være , så det kræver en massiv , ændring i flere bruger på amino.dk hvordan de tænker.

Tror dog også problemet med at folk trykker forkert gør det endnu mere svært med minus stjerner, for nogle gange er man et stort spørgsmål tegn måske er det en fejl det blev givet .med så kunne man  sende en PM til den man kom til at give det, forstår ikke folk ikke gør det sender en PM ved fejl stjerner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:18

det handler heller ikke om at give forkert antal stjerner, men kommer man til at trykke på en stjerne, fx hvis man skal scrolle efter at vinduet ikke har været aktivt. rigtig mange mennesker trykker på siden før de scroller,inkl mig selv. mest fordi jeg tit arbejder med mange vinduer åbne. og man skal gøre vinduet aktivt før man kan scrolle. og der kan man så komme til at trykke på stjernerne.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:20

Jeg har selv givet Allan forkert antal Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:55

Mikael christiansen:

Holder ikke overhovedet ikke kun et par gang af de fået minus , har jeg ikke fået nogle forklaringer den ene , og jeg forstod , den ikke dog endte med efter en lille debat , at der var flere den ene gang fået feedback hvorfor fik et par PM og en anden gav mig plus , der var et par stavefejl i det indlæg jeg skrev og sjovt nok er jeg ordblind , så det var ikke ligefrem sjovt.

At der findes enkel der giver feedback hvorfor er kun godt med , jeg får sådan set aldrig forklaring hvorfor fornuftig forklaring

Jeg synes ikke det holder forummet på et vis niveau de par gange fået har jeg ikke fået feedback hvorfor.

Det holder forummet på et lavere niveau mener , jeg da de fleste ikke skriver hvorfor , og en god lang forklaring , folk gider simpelthen ikke svar og vi vil alle gerne lære af vores fejl.

Selvfølgelige var det dejligt vis folk , skrev altid en forklaring , hvorfor nedenunder , derved kunne , jeg prøve og lære af mine fejl , vis ingen feedback som det normale læres intet .

Når folk ikke skriver hvorfor bliver det ikke et bedre sted at være , så det kræver en massiv , ændring i flere bruger på amino.dk hvordan de tænker

Jo det bliver et bedre sted at være, især fordi det rammer de rigtige (i de fleste tilfælde), det kan godt være at du ikke får en grund til at du får minusstjerner, men dem som jeg tror minusstjernerne er tiltænkt er dem som virkelig burde få stjernerne.

Samtidig kan man også sige at man i de fleste tilfælde godt kan se hvorfor man har fået en minusstjerne, og dermed ved man også godt hvorfor. og i andre tilfælde får man også en forklaring, jeg har i hvertfald oplevet det meget at folk giver andre en forklaring på at de har givet en anden en minusstjerne. Dog ikke i form af "Jeg har givet minusstjernen fordi...." men mere ala et svar i tråden som fortæller at det der skulle du ikke have skrevet.

så jo efter min mening så hjælper det med de stjerner uanset om det er gode eller dårlige stjerner. Det bliver selvfølgelig misbrugt af nogle aminoer som bare giver stjerner, men man kan ikke undgå alt misbrug af den ene eller den anden art.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:56

Martin :
Jeg har selv givet Allan forkert antal Big Smile
Hæ :) jeg har ikke selv prøvet at give forkert antal, men kun som jeg beskrev tidligere :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Når folk ikke skriver hvorfor bliver det ikke et bedre sted at være , så det kræver en massiv , ændring i flere bruger på amino.dk hvordan de tænker

Jo det bliver et bedre sted at være, især fordi det rammer de rigtige (i de fleste tilfælde), det kan godt være at du ikke får en grund til at du får minusstjerner, men dem som jeg tror minusstjernerne er tiltænkt er dem som virkelig burde få stjernerne.

Samtidig kan man også sige at man i de fleste tilfælde godt kan se hvorfor man har fået en minusstjerne, og dermed ved man også godt hvorfor. og i andre tilfælde får man også en forklaring, jeg har i hvertfald oplevet det meget at folk giver andre en forklaring på at de har givet en anden en minusstjerne. Dog ikke i form af "Jeg har givet minusstjernen fordi...." men mere ala et svar i tråden som fortæller at det der skulle du ikke have skrevet.

så jo efter min mening så hjælper det med de stjerner uanset om det er gode eller dårlige stjerner. Det bliver selvfølgelig misbrugt af nogle aminoer som bare giver stjerner, men man kan ikke undgå alt misbrug af den ene eller den anden art.

MVH Kim

Derfor skriver jeg normalt og spørger hvorfor minus , med får normalt ikke svar ,med vis man skriver en del gange om det og gør igen og opmærksom på det at  det bedste at give feedback ellers kan den bruger ikke , forstå hvorfor og huske at skrive feedback hvorfor ellers lære man intet af sine fejl .

Med kan godt være det de rigtigt det tiltænkt fra bruger der giver minus , med den der ikke gider giver feedback hvorfor , kan den person det er givet til intet bruges til , så husk at skrive en god kommentar hvorfor minus eller lad være det ødelægger debatte og vi er her for hjælpe hinanden , på bedste iværksætter vis.

Håber det ændre enkel bruger holding at post igen og igen så folk husker at give feedback

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)