Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan stjernerne flyttes?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har nu 3 gang oplevet at få 1 stjerne ved fejl klik, dette ved jeg da jeg har skrevet til alle 3 for at høre grunden og alle 3 gange blev der meld ud det var en fejl. Jeg må så tilføje jeg selv tit har været ved at ramme stjernerne hvis jeg vil se en profil!

Kan de stjerner ikke flyttes? For mit vedkommende kunne man helt fjerne dette system, men nu er det her så må man jo forholdes sig til det :)

/allan

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:07

Nu kan det godt være at jeg ikke er helt vågen - Hvad skal stjerne bruges til ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:26

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Hej Allan

Nu er det sjældent at jeg bruger de stjerner til noget, men du har ret, vi gamle mennesker, har ikke rigtig den muse føling som de unge har, også derfor man konstant får tæv af 10-13 årrige i counter strike.

Synes det er en god ide.

/Kenneth

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:51

Hvad kom stjernerne af i sin tid ?

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:53

Så vidt jeg ved kan stjernerne sagtens flyttes.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:54

MikkelFriis:

Hvad kom stjernerne af i sin tid ?

Mikkel

Spændende spørgsmål, det kunne jeg også godt tænke mig at vide?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

eller alternativt synes jeg måske der istedet burde overvejes en dialogboks eller lign, der lige hurtigt popper frem og beder en om at sige "OK" til det netop valgte antal stjerner.

Således kan stjernerne forblive samme sted i designet, og fejlkliks kan undgås.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:40

Lars Meyer:

eller alternativt synes jeg måske der istedet burde overvejes en dialogboks eller lign, der lige hurtigt popper frem og beder en om at sige "OK" til det netop valgte antal stjerner.

Således kan stjernerne forblive samme sted i designet, og fejlkliks kan undgås.

Enig, jeg har også selv ramt et par stjerner :) og det kunne være godt med en dialogboks.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:02

jeg kan reelt ikke se formålet med minus stjerner man behøver ikke deltage i debat for at sige for at give sin mening til kende som reel ved den der har fået minus ikke hvorfor fået.

Den der har fået minus , er det bedst han – hun kan gøre er skrive at i tråden , at man ikke ved hvorfor fået minus , som reel får man intet , svar og man lære intet , tit vis skrives PM fås tit ikke svar og man lære intet , med det bedste man kan gøre er at prøve spørge hvorfor , vis gjort fejl er ingen ting andre at gøre , at poste nogle indlæg , for derved kan jeg måske få et kommentar hvorfor og lære af mine fejl , vil meget gerne lære af mine fejl og blive bedre til alt , derfor spørger man indtil man får svar , dog ikke spamme direkte altså poster 5 gange altså flere indlæg ind minus point gav , der skal også være fornuft

vis den der har givet minus ikke gider deltage i debatten og lære ud ad sig og give feedback hvorfor , kan man ikke presse person med umiddelbart vil jeg , vil der lige vel hvad komme mere debat , vis minus stjerner fjernes , derved vis en svare forkert eller andet skriver han – hun nu en kommentar og får gang i debatten ,

vis en kan forklare med fornuft hvorfor denne stjerne minus skal være der , må vedkomme godt sige , indtil videre har jeg ikke hørt nogle fornuftig forklaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)