jeg kan reelt ikke se formålet med minus stjerner man behøver ikke deltage i debat for at sige for at give sin mening til kende som reel ved den der har fået minus ikke hvorfor fået.
Den der har fået minus , er det bedst han – hun kan gøre er skrive at i tråden , at man ikke ved hvorfor fået minus , som reel får man intet , svar og man lære intet , tit vis skrives PM fås tit ikke svar og man lære intet , med det bedste man kan gøre er at prøve spørge hvorfor , vis gjort fejl er ingen ting andre at gøre , at poste nogle indlæg , for derved kan jeg måske få et kommentar hvorfor og lære af mine fejl , vil meget gerne lære af mine fejl og blive bedre til alt , derfor spørger man indtil man får svar , dog ikke spamme direkte altså poster 5 gange altså flere indlæg ind minus point gav , der skal også være fornuft
vis den der har givet minus ikke gider deltage i debatten og lære ud ad sig og give feedback hvorfor , kan man ikke presse person med umiddelbart vil jeg , vil der lige vel hvad komme mere debat , vis minus stjerner fjernes , derved vis en svare forkert eller andet skriver han – hun nu en kommentar og får gang i debatten ,
vis en kan forklare med fornuft hvorfor denne stjerne minus skal være der , må vedkomme godt sige , indtil videre har jeg ikke hørt nogle fornuftig forklaring