Helt ærligt BZR, jeg syntes du skulle trække de ord i dig igen, meget hurtigt.
Først vil jeg sige, at jeg føler mig voldsomt provokeret af dit kommanderende tonefald. Du skal under ingen omstændigheder udstede ordrer til mig! Mit indlæg kom på baggrund af, at ni ud af ti anmeldelser indikerer, at folk bestiller og betaler adskillige tusinde kroner for varer, de aldrig modtager, over en længere periode. I samme periode har vedkommende, uden at nævne navne, været aktiv her på Amino i forbindelse med sit nye forretningseventyr. Der må simpelthen være grænser for, hvor naiv man kan være.
Jeg kunne sagtens forstå dit klynkeri, hvis der var tale om et enkeltstående forhold, eller en lille svipser, men at du i den grad hidser dig op over noget, som er veldokumenteret, det kan jeg slet ikke se rimeligheden i.
At tro på anonyme anmeldelser på et site, som Trustpilot er da naivt, og siger mere om personen, som tror på dem, end dem som får negativ omtale...
De her konspirationsteorier er til grin. Hver eneste gang Trustpilot bliver diskuteret kommer der sådan nogle som dig, som skal sidde og betvivle autenticiteten i anmeldelserne. Alle negative kommentarer og erfaringer bliver henkastet som konkurrenternes ondsindede forsøg på at manipulere butikkens ry, alene på grund af brugernes 'anonymitet'.
Lagde du forresten mærke til, at de fleste af anmelderne står frem med både for- og efternavn? Nu du sidder og insinuerer de er falske, så har du vel forhåbentlig ringet omtalte personer op og spurgt dem, om de kan stå ved deres anmeldelser, ikke?
Og så er det vel værd at huske, at der altid er 2 sider af samme sag, og det bevises gang på gang i retslokalerne...
Dette er intet forsvar af manden og eller hans tidligere handlinger, men din kommentar sidder godt nok langt under bæltestedet...
Ja, og andre gange er der kun én side af samme sag. Det bliver netop vist gang på gang i retten, hvor sagen enten falder ud til den ene eller andens fordel. Det er klart, at begge sider skal høres, men jeg kan ikke se hvordan ni ud af ti anmeldelser kan affejes som ensidige.
Min kommentar sidder langt under bæltestedet - undskyld mig lige, men hvor blåøjede har folk lov til at være? Jeg skal være den første på pletten med en undskyldning, hvis alt det her viser sig at være ondsindet manipulation fra konkurrenterne. Jeg nægter simpelthen at tro på, at de samme tendenser, som viser sig her, og som andre kunder i andre sammenhænge også har oplevet, er det pure opspind.
Men igen - hvis det var JER som havde et gigantisk udenstående, så ville I formentlig selv holde jer tilbage med den endeløse moralprædiken og forsvar af folk, der slet og ret har taget folk ved næsen.