Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En webshop mere - skal det koste 50.000kr ekstra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

PBS bad om en bankgaranti på 50.000kr da jeg skulle have min først webshop ind i mit aps.

Medmindre man har en god bankmand betyder dette en kapitalbinding på ovenstående beløb, - det gjorde det i mit tilfælde :(

Nu vil jeg gerne åbne shop nr. 2 og jeg har ikke lige 50.000kr til yderligere deponering for at få en PBS aftale mere, og jeg må ikke bruge min nuværende aftale på flere domæner.

Mit spørgsmål går så ud på: hvad gør jeg så hvis jeg ikke kan få betaling via kort ved hjælp af PBS på min hjemmeside?

Det er en magento-shop jeg har, så alle metoder kan vel principielt integreres, derfor er jeg meget åben.

Jeg har kort forsøgt mig med paypal, og jeg synes det giver et totalt uprofessionelt indtryk at man skal sende folk videre til deres side, så det undgår jeg helst da jeg tror det vil koste for mange ordrer.

Kan jeg gøre andet? Jeg er parat til at undvære Dankort hvis jeg kan spare et kæmpe depositum til PBS - bare der er Visa/Dankort.

Og bare til info - grunden til at man skal stille sikkerhed er at der er tale om et selskab (aps) - og personlig kaution er for administrativt besværligt for pbs, så det er ikke en mulighed.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:56

Hej Jørgen

Nu kan jeg ikke huske hvor gammelt dit selskab er, men hvis du har nogle regnskaber du kan fremvise så er det muligt at få en svensk indløsningsaftale igennem Epay og ... jeg mener de hedder Euroline, du skal dog som minimum love dem en omsætning på 100.000kr/år ... og hvis du flere gange i træk ikke lever op til denne omsætning kan de lukke dig ned.

Men er de to webshops ikke i samme selskab? Så burde de 50.000kr du har bundet hos PBS vel kunne fungere som sikkerhed for begge aftaler? Har du talt med dem om den løsning?

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:02

Jørgen Olsen:
Jeg har kort forsøgt mig med paypal, og jeg synes det giver et totalt uprofessionelt indtryk at man skal sende folk videre til deres side,

Sådan forholder det sig nu ikke helt hvis man vælger den rigtige løsning.

Der burde ikke være noget til hinder for, hvis det er samme ejer af webshoppen, at du bruger samme aftale uden at give PBS besked, bare folk der handler ved hvem de betaler til. Og usk så at anmelde bi-navn til E&S så navnet på den nye shop kan ses ved opslag på cvr.dk.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:09

Lagersalg123 - JEN:

Jørgen Olsen:
Jeg har kort forsøgt mig med paypal, og jeg synes det giver et totalt uprofessionelt indtryk at man skal sende folk videre til deres side,

Sådan forholder det sig nu ikke helt hvis man vælger den rigtige løsning.

Der burde ikke være noget til hinder for, hvis det er samme ejer af webshoppen, at du bruger samme aftale uden at give PBS besked, bare folk der handler ved hvem de betaler til. Og usk så at anmelde bi-navn til E&S så navnet på den nye shop kan ses ved opslag på cvr.dk.

Tak for dit svar Lagersalg !

Ja, uden at give PBS besked - altså en omgåelse af deres forretningsbetingelser :(

Mikkel - tak for dit svar - det lyder super fedt med det euroline - det der 3d secure er det noget du kender? Ved du om det er særligt generende for kunderne?

Jeg mener det er noget med at man sætter et password på verified by visa første gang man bruger det - og så er jeg bange for at folk glemmer deres koder til næste gang og at jeg ikke får noget salg - er der nogen der har erfaringer ??? :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)