Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den mest populære person på Amino?

Side 4 ud af 12 (118 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lise

Først velkommen til, og så lad dig ikke afskrække af os gamle mennesker der ikke kan se ret langt. Men bortset fra det, så er det et hyggeligt sted.

Og skal jeg nævne en person, så bliver det Jesper fra Mediamaus. En person med en utrolig viden, og rigtig god til at forklare. Bare kedeligt at han ikke er her så tit mere.

Men ellers så er der mange synlige, og rigtig mange gode indlæg, og vil sådan set ikke sige hvem der er mest synlig, for det er mere argumentet end personen som jeg kikker på her.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:02

Juul:

"Jeg er i gang med at lave en webshop af noget helt særligt dametøj kjoler osv. som ikke er set i Danmark før"

----------------

transparent tøj Stick out tongue

Velkommen til Amino, glæder mig til at høre mere fra dig.

Mvh
Juul

Jo tak. Jeg har overvejet ( og blevet anbefaltet ) at lave en blog, men jeg skal lige tænke lidt nærmere over det, skal lige lave nogen fede planer først.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:07

Juul:

"Jeg er i gang med at lave en webshop af noget helt særligt dametøj kjoler osv. som ikke er set i Danmark før"

----------------

transparent tøj Stick out tongue

Velkommen til Amino, glæder mig til at høre mere fra dig.

Mvh
Juul

Haha! Yes

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dejligt jeg er synlig....

men de stjerner fortsætter da, fortæl nu hvad problemer er istedet

mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:49

MikkelFriis:

mikkel

Knap 1.000 kr. + moms, så kan du få din nysgerrighed stillet Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes Martin Thorborg er enormt populær. Jeg syntes Martin Thorborg er enorm synlig. Jeg syntes Martin Thorborg er enormt brugbar. Jeg synes Martin Thorborg er den bedste på hele Amino. >title meta tag Martin Thorborg er sød > please, google read this<

Og så synes jeg da også de her er meget flinke  René - Adwords mand, BZR, Kim Raufort, mortenfa, loaded82, Lars Østergaard, Casper, IOOS Internet, kristian-bertel, kennethao, Klaus Andersen, SIranee, Kaltofts bogholderi, Anders, Simon , Christoffer H-C, Tim (NoTanShop), Adam O., Martin Schou, Dennis S, elund.dk, tikamontage, ksolund@sol.dk, sehler, Dennis Nielsen -, Bautik, Bendtsen, Bottot1337, shane, Peter, betaalfa, afafaf, Mathias Bak, Mejner, Alexander Valeur, Allan Hansen, Anne Boisen, Mikkel Jensen, Henrik Mathiesen, Finn Bennetsen, jmaigaard, Kristoffer, Thomas De Oliveira, Armani Inc., Mads Donkin, Martin Olesen, lassevesterskov, Martin, Rommy, Magnus Hede, Mikael christiansen, Jonas Kaan, mette1972, JanusPlaten, kontorren.dk, Henrik Petersen, LinkCentralen.dk, ata, vanghils, Aku, Brian D, Anders H, Peter J. Jensen, bjarkedk, Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy, allerup, Rune Jensen, Martin - Exaweb, dkproduction, Peter Lauge, Erik Pilgaard Hejlskov, Ahmet, Simon, NPraefke, Jesper Laugesen, Ib Leif, Henrik Krogh, Lagersalg123 - JEN, Advokatfirmet Dahl, neodias.dk, igang, powerhosting, Janus Lindau, Casper Blom, WideEyes.dk & AAimport.dk, AvdoC, Bennie Larsen, MikkelFriis, Anders Jørgensen, steffenhvid, Daniel Zambelli, Lasse, KennM, Mattias Skovhøj, nielsen25, Juul, Thomas Rosenstand, Tommy Krabbe, May Kønig Hansen, Lærlingen, Sebastian Krausing, almulimann, Robert, Nicolaj, Iryna.dk, Raadmand, Dyrebilen.dk, drhl, Simon Tørring, Per Thomsen, Søren Højby Skriver, Niels, Martin Slot, Fashion-Seller, Thomas Lybek, Tobias Thaastrup-Leth, Kenneth Hedegaard Olsen, Helbo, Martin Tygsen, Jakob Filsø, Frederik - DirectHost, PepsiMax, nullert, Per B. Lauridsen, Mark Andreasen, DesignYOU, Pumacode, Ronnikc, Kasper, Kasper Hansen, Kaffe & Co, Krkli, Reno Jensen, kukuluksu

PS Martin Thorborg - jeg ønsker mig slet ikke noget til jul......

Michael

PPS: Martin Thorborg - du har slået din alert til, - ikke? Angel

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:05

Hej Lise

Først og fremmest velkommen til, og for det andet så spørger jeg nok dumt men hvorfor ønsker du at vide dette? Tror ikke der er nogle super favoritter her og vi alle kaster glædeligt med info og hjælper andre så tror de fleste af os er synlige, på de tidspunkter der er behov for os :)

Dog tror jeg eksperterne og stifterne er nok dem som er mest bemærket her inde. 

Det kan blandt andet være Martin Thorborg og Mikkel demib Svendsen osv 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:08

Dyrebilen.dk:
Og så synes jeg da også de her er meget flinke

Dyrebilen.dk:

Tusind tak og i lige måde! :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:19

MikkelFriis:

mikkel

Problemet et at du tror at du kan leve af den synlighed / stjener du får herinde. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker oppe i dit hoved, men det er som om at du tror at hver gang at du får en stjerne så ser du det en 1000-lap der ryger direkte ned i din pengepung.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lise

Og velkommen til.

Tråden viser meget godt amino, en masse der gerne vil hjælpe og som vil være guld værd for din virksomhed og en mindre flok som anses som værende "støj". Kan du se væk fra støjet, vil disse dejlige hjælpsomme mennesker, kunne gøre en forskel for dig. 

Ang. dine spørgsmål er det svært at svare på. Det skifter nemlig konstant og mon ikke det ser helt anderledes ud om bare 3 måneder. 

Side 4 ud af 12 (118 indlæg)