Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail-konto hvor?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så billigt kan man vist godt leve med over et år

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 23:46

Jeg er fuldstændig uforstående overfor, hvorfor folk anbefaler one.com og andre hostingløsninger, når Google kan gøre det gratis. Man kan have al mulig imod Google, men deres tilgang til interfaces og brugervenlighed kan ikke matches mange steder, og da slet ikke hos one.com.

Hernæst kan vi diskutere stabiliteten hos et lowbudget selskab som one.com kontra stabiliteten hos et af verdens absolut førende og største it-selskaber.

Det er nogengange lidt en jungle at tilknytte det gratis google apps til ens domæne, så her er en direkte url: http://www.google.com/a/cpanel/domain/new.

Held og lykke med det i hvert fald. Hvis du har problemer, er du velkommen til at sende mig en mail på joachim@loevgaard.dk eller ringe på 51 88 49 35.

Ha en super dag!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:55

Joachim Løvgaard:
Jeg er fuldstændig uforstående overfor, hvorfor folk anbefaler one.com og andre hostingløsninger, når Google kan gøre det gratis.

Fordi man skal se på folks behov inden man anbefaler Google eller One.com. Det kan godt være at du har erfaringen og viden til at bruge Googles og måske er det for dig nemt. Det er også nemt for mig at lave et program der kan alt muligt. Men for den alm. bruger kan det være en fordel at de kan downloade deres mails. For det er noget de kender til.

Jeg bruger selv Googles mail på et domæne bare lige for at udrydde en evt. misforståelse :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 01:59

Niels:

Joachim Løvgaard:
Jeg er fuldstændig uforstående overfor, hvorfor folk anbefaler one.com og andre hostingløsninger, når Google kan gøre det gratis.

Fordi man skal se på folks behov inden man anbefaler Google eller One.com. Det kan godt være at du har erfaringen og viden til at bruge Googles og måske er det for dig nemt. Det er også nemt for mig at lave et program der kan alt muligt. Men for den alm. bruger kan det være en fordel at de kan downloade deres mails. For det er noget de kender til.

Jeg bruger selv Googles mail på et domæne bare lige for at udrydde en evt. misforståelse :)

Man kan da ogsaa kontakte googles mail service som en imap server, og dermed opfoere den sig ligesom alle andre mail serverer hvor man kan hente mailen ned i sit valgte mail program.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:01

Martin T:
Man kan da ogsaa kontakte googles mail service som en imap server, og dermed opfoere den sig ligesom alle andre mail serverer hvor man kan hente mailen ned i sit valgte mail program.

Jada... hvis man ved hvordan.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 03:04

Niels:

Martin T:

Jada... hvis man ved hvordan.

Ja, men det er en normal imap server saa det goeres paa samme maade som man ville koble op paa en hvilken som helst anden mail server. (Og google har setup dokumentation med eksempler til de fleste mail programmer).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:14

Hej Louise

Som flere andre nævner ville jeg også bruge Google Apps - og lige for at rette misforståelse. Google Apps er gratis så længe du ikke har over 50 brugere på...

Er lige startet op med nyt produkt hvor vi hjælper små virksomheder med Google Apps - her kan du læse lidt mere og snart vil der også komme gratis video vejledninger...

Vores nye produkt: nemkontorpakke.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)