Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashbacksite ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har nu været i dialog med Martin van de Belt (Exaweb ApS) hvor mit spørgsmål lød på om der kunne ændres i koden da jeg ønsker at tilføje noget mere kodning dog i (PHP/FLASH) hvilket bliver en ekstra mulighed for brugeren at tjene point på. -Svaret blev: "Du kan ændre designet i tpl-filerne".
Tror ikke han forstår hvad jeg mener :/
Ønsker et cashbacksite der er integreret med et større annoncenetværk og hvor koden kan ændres og ikke kun designet. Ser gerne bud smides :-)

Med venlig hilsen

Hannah K.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:25

Prøv at snak med Martin igen.

Har selv hans system på 2 sider og jeg har fået tilføjet mange funktioner og en god del af dem er nu med i det færdige system og de sidste kommer med i næste opdatering.

Så det kan helt sikkert lade sig gøre, at få ændret de ting du vil have, men du skal forvente at det koste.

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 10:33

Har kontakt til en anden fortrolig programmør der kan hjælpe, men vil først høre om det er muligt at ændre/tilføje??

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:48

Martin har lavet hans system sådan, at det kun er ham, der kan rette i systemet. Derfor er man nødt til at få ham til at lave de ekstra funktioner man vil have, men det plejer ikke at være et problem, så længe man er villig til at betale for det.

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 10:53

Andre der kan tilbyde samme løsning hvor man selv kan rette i det? Kom med pris.

Med venlig hilsen

Hannah K.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:05

Hej Hannah

Jeg har arbejdet en del med et andet tilsvarende cashbacksystem.

Hvis du skriver til min mail, robertrungholm@gmail.com, kan jeg fortælle om det er noget jeg kan hjælpe dig med.

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 11:19

Robert:

Hej Hannah

Jeg har arbejdet en del med et andet tilsvarende cashbacksystem.

Hvis du skriver til min mail, robertrungholm@gmail.com, kan jeg fortælle om det er noget jeg kan hjælpe dig med.

Der er sendt en mail.

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 20:59

Er der ingen der ligger inde med sådan et system hvor det er muligt selv at rette i koden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

jeg er også stadig søgende. Undskyld, Hannah, at jeg nogle gange lige springer med på søge-vognen :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:41

Hannah og Iryna, kontakt mig på Casperblom @ live.dk, jeg kan hjælpe jer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)