Kære erfarne aminoer Nu har jeg fulgt debatten et stykke tid og suget til mig af jeres brede erfaring og hjælpelyst, og synes efterhånden at jeg ved nok til at kunne stille de rigtige spørgsmål. Jeg har brug for råd i forhold til mit spirende iværksætterprojekt. Sådan som jeg aktuelt tænker mit site, så skal det indeholde - en åben side med nyheder mm. og et lukket medlemsforum med løbende abonnementsbetaling - tilmelding og betaling af kurser mm - medlemmernes private logbøger - min blog - evt. medlemschatroom På nuværende tidspunkt har jeg en ganske almindelig skabelon hjemmeside hosted hos One, og mit spørgsmål til jer er så, hvilken internetløsning der skal til for at kunne få alle elementerne med? Og ikke mindst i hvilket prisleje design, opsætning osv. kommer til at ligge. Jeg går meget op i, at siden skal være brugervenlig, og at administrationen af siden til at forstå for en ikke it-sagkyndig som mig, hvis kompentence ligger på indholdssiden. Håber at høre jeres meninger. Venlig hilsen Susanne
|
Det kan laves i Joomla. Prisen er svær at sige noget om. Men efter det du siger, så et sted mellem 15.000 og 200.000.
Jeg ville foreslå dig at ringe til et par webbureauer og høre dem ad. Tjek evt. denne mini videoguide jeg har lavet til folk, der skal bestille hjemmesider. Den går ikke så meget i dybden, men den kan måske være med til at give dig et bedre hint om, hvad du kan snakke med din webmand om.