Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner Reklamer hvordan kommer man i kontakt med dem ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal til at starte en hjemmeside op som udelukkende skal finanseres af reklamer.

Er der nogle der ved hvordan man nemmest kommer igang/i kontakt med mulige firmaer

som det kunne være relevant for at få en banner reklame på siden?

(Er der firmaer som varetager det, eller skal man selv ud at kontakte firmaerne.)

På forhånd tak for hjælpen.

Anders. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:17

Ring til dem eller skriv en mail? Det handler jo bare om, at du får kontakt til dem, der kunne have interesse i at annoncere på din side?

Derudover findes der også en masse affiliate netværk, hvor du selv kan placere virksomhedernes reklamer uden først at skulle igennem virksomheden. Her skal du dog være opmærksom på, at firmaerne bag disse netværk tager sig godt betalt, for at formidle kontakten mellem dig og firmaet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:18

AndersMidtjylland:

Hej Amino'er

Jeg skal til at starte en hjemmeside op som udelukkende skal finanseres af reklamer.

Er der nogle der ved hvordan man nemmest kommer igang/i kontakt med mulige firmaer

som det kunne være relevant for at få en banner reklame på siden?

(Er der firmaer som varetager det, eller skal man selv ud at kontakte firmaerne.)

På forhånd tak for hjælpen.

Anders. 

Hej Anders.

Hvis det var mig, så havde jeg selv taget kontakt til en masse firmaer, og især i opstartsfacen.

Senere hen (når siden er vokset), så kan firmaerne selv tage kontakt til dig :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:21

Begge ting er mulige, men som udgangspunkt skal du nok forvente at få de første aftaler i hus med en virksomhed, som varetager andre virksomheders kampagner (affiliate marketing). Se eksempelvis adservice, dem benytter jeg selv på mit lån penge website, hvor jeg tjener et sted i mellem 50,00 - 250,00 pr. låneansøgning. Som udgangspunkt arbejder jeg kun med kampgner der er lead/salgsafregnet, da det giver det bedste afkast. Dvs. jeg får et fastbeløb, eller en procenter af et salg, som skabes igennem et af mine websites.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:22

Tak for svarerne, noget som jeg ikke fik nævnt var, at siden gerne skulle udbydes i flere lande.

Så lande som man ikke har for godt kendskab til kan det godt være lidt svært at finde mulige

firmaer som kan have en banner. Hvad kan man gøre i sådan en situtation.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:25

Der findes også internationale affiliate netværk, mikkelsen media har kampagner fra hele Skandinavien.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:25

Hey..

Der er masser af information på nettet.

Se her hvordan du skal søge

.. det var min måde at henvise til min blog, på en sjov måde Big Smile

Du skal have en konto hos såkaldte affiliatenetværk. Skal du sælge selv skal du have pænt styr på hvad du tilbyder. Det ved jeg så ikke lige om du har, men jeg får indtryk af du er en smule grøn på området. (undskyld mit franske)

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:23

Etailmedia.dk er meget godt at bruge hvis du har en lille hjemmeside og de har også en ret fair prisstrategi. Og ellers er der også muligheder ved brug af Google AdSense.

Det kan være rigtig svært hvis man bare har en lille hjemmeside at få lavet aftaler direkte med firmaer. Normalt skal man kunne tilbyde en stor omsætning, hvis de skal bruge tid på en. At kontakte et firma som har fokus på bannerreklamer er typisk nemmere, men de tager sig selvfølgelig også betalt for det.

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at prøve nogle forskellige firmaer, som har fokus på banner reklamer, sammenlign deres priser og kører de kampagner som passer bedst til din hjemmeside. Får du mange besøgende og kan mærke at du tjener godt, kan du så prøve at kontakte firmaerne og forhandle dig til en bedre pris eller prøve at gå direkte til kilden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)