Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billigvvs.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes at www.billigvvs.dk hjemmeside er utrolig flot og simpel. Og jeg ved at den også har succes.

Men hvilken platform er den bygget på? Umiddelbart kan jeg kun selv se at der er en stor chance for at det er en open source løsning :-)

Mvh, Jacob

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg giver dig helt ret i at det ligner en opensource løsning.

Ifølge kildekoden, så ligner det umiddelbart ikke at det er opensource...

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Hej.

Jeg giver dig helt ret i at det ligner en opensource løsning.

Ifølge kildekoden, så ligner det umiddelbart ikke at det er opensource...

Og netop derfor tænkte jeg at nogle herinde måtte vide det :-)
Mit umiddelbare gæt var at det var en magento løsning, som var ændret og gjordt utrolig flot.

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det ser rigtigt fint ud, simpelt uden de store dikkedarer og så synes jeg chat funktionen og uret der viser mail "ventetid" er en smart feature.

 

Spændende om webmaster dukker op her i tråden, for så har jeg da en ordre til ham :-)

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Olesen:
Spændende om webmaster dukker op her i tråden, for så har jeg da en ordre til ham :-)

Jeg ved at han er kendt herinde. Jeg kan ikke huske om det er Martin eller Demib der kender ham rimelig godt, men én af dem har hvert fald nævnt ejeren et par gange, mener jeg nok :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til dem og spørg? Jeg har før henvendt mig til virksomheder, hvis der var noget vedrørende deres forretning, systemer eller lignende jeg var nysgerrig omkring og gerne ville vide.

Har aldrig oplevet at folk ikke ville svare eller hjælpe, hvis blot man henvender sig på en høflig og ydmyg facon =)

~ Amaris

Fra Århus
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kukuluksu

Tak for din interesse for vores webshop. Jeg er webmaster og IT-ansvarlig i BilligVVS, og har været med til at bygge webshoppen som du ser den op. Vi startede på en Dandomain-webshop i 2000, men skiftede i 2004 (eller 2005 - kan ikke helt huske) til vores egen løsning som vi skrev fra bunden. Der var ikke nogen standard-platforme derude som kunne opfylde vores krav, især ikke i forhold til at automatisere arbejdsprocesser og tilpasse til vores behov (eksempelvis integrering op mod vores leverandører).

Det har givet os en kæmpe fordel i forhold til vores konkurrenter, som alle benytter standard-løsninger. Shoppen er til gengæld ikke (pt.) egnet til at blive solgt videre til andre virksomheder fordi den langt hen ad vejen er tilpasset til vores behov.

Franchisetager:
Jeg ved at han er kendt herinde. Jeg kan ikke huske om det er Martin eller Demib der kender ham rimelig godt, men én af dem har hvert fald nævnt ejeren et par gange, mener jeg nok :-)

Martin Thorborg sidder i vores bestyrelse så det har nok været ham der har snakket om os. Vi har ikke noget med Demib at gøre.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kristensen:
Hej kukuluksu

Tak for din interesse for vores webshop. Jeg er webmaster og IT-ansvarlig i BilligVVS, og har været med til at bygge webshoppen som du ser den op. Vi startede på en Dandomain-webshop i 2000, men skiftede i 2004 (eller 2005 - kan ikke helt huske) til vores egen løsning som vi skrev fra bunden. Der var ikke nogen standard-platforme derude som kunne opfylde vores krav, især ikke i forhold til at automatisere arbejdsprocesser og tilpasse til vores behov (eksempelvis integrering op mod vores leverandører).

Det har givet os en kæmpe fordel i forhold til vores konkurrenter, som alle benytter standard-løsninger. Shoppen er til gengæld ikke (pt.) egnet til at blive solgt videre til andre virksomheder fordi den langt hen ad vejen er tilpasset til vores behov.

Hej Jakob,

Mange tak fordi du vil give dig tid til at bevare mine nysgerrige spørgsmål :-)

Du besvarede alt det jeg havde gået og spekuleret på, og jeg kan kun sige flot arbejde mht jeres webshop!

Jakob Kristensen:
Martin Thorborg sidder i vores bestyrelse så det har nok været ham der har snakket om os. Vi har ikke noget med Demib at gøre.

ja, det må helt sikkert være ham jeg tænkte på så :-)

Mvh, Jacob.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)