Hej Sahm. Jeg tillader mig lige at give dig et par gode råd med på vejen, som jeg håber du kan bruge i din videre færd med din forretning. Håber det er OK - brug det eller lad være. Jeg synes det er helt fair, at folk med NM forretninger forsøger at sprede det gode budskab på Amino her under MLM/Network Marketing kategorien - det er vel hvad man kan forvente i denne kategori. I dit konkrete tilfælde kunne det nok godt have været gjort lidt mere elegant og professionelt, end måden du har grebet det an på. Jeg savner f.eks. information om følgende: 1. Hvorfor skulle jeg vælge at arbejde sammen med netop dig og ikke nogle andre i NM branchen? Hvad kan du gøre for mig, hjælpe mig med, lære mig eller vise mig, som kan hjælpe mig til at få succes så hurtigt som muligt? 2. Hvad præcis skal jeg gøre for at bygge forretningen? Skal jeg foretage cold calls, købe leads, holde homeparties, overtale familie/kolleger/venner til at være med i forretningen eller hvad er din anbefaling? 3. Hvad er indkomst potentialet inden for det første år? Og hvad skal jeg præcis gøre for at lykkedes med det samt hvor mange timer skal jeg forvente at arbejde om ugen for at lave en seriøs forretning ud af det? 4. Hvilke produkter er det jeg skal anbefale? Er det noget jeg kan forholde mig til og stå inde for, som repræsentant for dit firma? 5. Hvilken investering kræver det for at komme i gang? Og koster det noget løbende for at være en del af forretningen? Jeg tror, at du måske vil ramme flere seriøse folk i branchen, hvis du giver dem disse informationer som udgangspunkt. Det er på ingen måde fyldestgørende nok, men kan være en god start for de fleste. Håber du kan bruge det. Held og lykke med din forretning. Mvh, Lasse. |
Hej Lasse :)
Jeg kan helt sikkert bruge dine råd til noget, og er meget glad for at nogle kommer ind og fortæller hvad man kan gøre :D
Jeg takker med hele hjertet, og er super glad for at høre gode råd fra andre..
1000 tak. :D
hilsen Sahm