Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil arbejde som distributør ??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som distributør i et frima som hedder Nuskin, og mit arbejde går ud på at anbefale produkter til folk. Produkterne er uden fyldestoffer og "farlige kemikalier".  Jeg arbejder som selvstændig, hvilke giver mig ret god mulighed for at have mere tid i hverdagen. Og anbefaler klart også andre at arbejde der, hvis de vil være selvstændig og have sin egen forretning i fremtiden, og have mere tid i hverdagen osv.

Spørgsmålet er om nogle er interesseret i at arbejde der som distributør?

Din opgave vil være at samle et team som også vil arbejde der som distributør osv. og på den måde vil du opbygge din egen forretning og self. at anbefale produkter til andre..

Er du interesseret i at høre nærmere så skriv endeligt.

Hilsen Sahm Big Smile

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 01:27

Uden at kende til det, lyder det for mig, som noget pyramide-spils agtigt....

MVH

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:03

Pyramide spil er ulovligt, syntes du nævner 16 år i politiet i din profil....Stick out tongue

Her er lidt mere om firmaet og Lee Iacocca (burde de fleste vist kende og vide at han ikke går med i scams):

Iacocca has been an advocate of "Nourish the Children," an initiative of Nu Skin Enterprises,[12] since its inception in 2002. He is currently its chairman. He takes an active interest in the initiative and helped to donate a generator for the Malawi, Africa VitaMeal plant.

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 02:15

Hej Martin

Tja, det var bare den tanke jeg fik, da jeg læste indlægget.... men indrømmer gerne, at jeg ikke har meget forstand på MLM o.lign.

God fornøjelse med jeres lovlige forretninger Wink

Mange hilsner

Reno Rahbek Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:36

Martin Slot:

Lee Iacocca (burde de fleste vist kende og vide at han ikke går med i scams):

Øøøøhhh med mindre man interesserer sig for Amerikaner biler, så tvivler jeg på ret mange kender gutten...

Og fedt at se, at MLM nu skal sælges under begreber, som før idag var udtryk for et firmas indtagelse af et marked... Der røg distributør fra, så mangler vi bare ordene agent og agentur, og så har MLM indfiltreret alt normal business, fordi det åbenbart ik kan sælges på andre måder...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 02:55

Helt i orden, jeg er absolut ikke interesseret i amerikanerbiler, og kender ham som stærk mand i amerikansk erhvervsliv og fra politik. Men beklager da at det åbenbart har pisset dig af!

Det sidste du skriver forstår jeg ikke. Hvis det er til mig, så har jeg på intet tidspunkt forsøgt at sælge noget. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:58

Martin Slot:

Helt i orden, jeg er absolut ikke interesseret i amerikanerbiler, og kender ham som stærk mand i amerikansk erhvervsliv og fra politik. Men beklager da at det åbenbart har pisset dig af!

Dit indlæg har ik pisset mig af... Jeg gjorde bare opmærksom på, at det nok var de færreste som kendte manden!
Havde han ik os sin storhedstid  i 1980´erne hos Crystler eller Ford?

Det sidste var til trådstarter...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 04:46

Så vidt har kunne læse, så er Lee Lacoccas engagement i NuSkin begrænset til et samarbejde mellem hans fond og NuSkins velgørenhedsarbejde. Det har med andre ord ingenting med NuSkins kerneforretning at gøre.

Men igen, fuldstændig håbløst at bruge hans navn til at blåstemple en MLM virksomhed. Med hensyn til NuSkin, så har vi vidst allerede mindst én her på Amino, brugeren Korntved, som forhandler produktet og ivrigt forsøger at lokke andre med på "bølgen".

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:06

Erik Dybdahl blåstemplet IT Factorys årsrapporter for KPMG. Danske Bank blåstemplede alle lån da årsregnskaberne var blåstemplet af KPMG. En dyr lektion: brug ikke et navn/firma til blåstempling.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:17

BZR: 

Jeg henviser blot til wikpedia hvor der står at han er formand. Men du har da ret i at det som sådan ikke har noget med kerneforretningen at gøre, men det nu og engang stadig en del af firmaet. Og selvfølgelig ville en mand der har været inde omkring Reagan og Bush ikke være i et firma som udenfor sin kerneforretning havde med ulovligt pyramidespil at gøre, så kan det være underordnet om det er en kerneforretning eller anden del af firmaet.

Jeg er fuldstændig klar over at der er andre der arbejder med Nu Skin herinde, at du så mener hun lokker folk, ja det skal du selvfølgelig have lov til. De fleste indlæg jeg har læst har der ikke været mange lokkerier fra hendes side.

Det virker lidt som om du bare er modstander af MLM.

Jeg svarer udelukkende på et svar omkring pyramidespil, hvilket er ulovligt. Og hvad enten jeg bruger et navn eller ej, så er faktum stadig at Nu Skin er fuldt legalt.

Tim: Fine enestående eksempler, men jeg ser nu ikke Iacocca som en ekstern person som skal godkende noget, som man vel både kan kalde Danske Bank og Dybdahl.

Men beklager da hvis i begge føler jeg stødt.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)