Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil arbejde som distributør ??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som distributør i et frima som hedder Nuskin, og mit arbejde går ud på at anbefale produkter til folk. Produkterne er uden fyldestoffer og "farlige kemikalier".  Jeg arbejder som selvstændig, hvilke giver mig ret god mulighed for at have mere tid i hverdagen. Og anbefaler klart også andre at arbejde der, hvis de vil være selvstændig og have sin egen forretning i fremtiden, og have mere tid i hverdagen osv.

Spørgsmålet er om nogle er interesseret i at arbejde der som distributør?

Din opgave vil være at samle et team som også vil arbejde der som distributør osv. og på den måde vil du opbygge din egen forretning og self. at anbefale produkter til andre..

Er du interesseret i at høre nærmere så skriv endeligt.

Hilsen Sahm Big Smile

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 01:27

Uden at kende til det, lyder det for mig, som noget pyramide-spils agtigt....

MVH

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:03

Pyramide spil er ulovligt, syntes du nævner 16 år i politiet i din profil....Stick out tongue

Her er lidt mere om firmaet og Lee Iacocca (burde de fleste vist kende og vide at han ikke går med i scams):

Iacocca has been an advocate of "Nourish the Children," an initiative of Nu Skin Enterprises,[12] since its inception in 2002. He is currently its chairman. He takes an active interest in the initiative and helped to donate a generator for the Malawi, Africa VitaMeal plant.

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 02:15

Hej Martin