Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AUKTION Iphone ( DEFEKT ) - ingen mindste pris.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været med til at skille en iphone 100% ad og fixe en fugtskade hvorefter den virkede igen bagefter.  Dog kunne det ikke undgås at vi gav den et par små-ridser, samt garentien røg selvfølgelig (men det betød jo ikke noget) ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bentzen:

Nu ved jeg ikke, om den er solgt, men jeg kan fortælle, at min iPhone også fik en fugtskade, men godt et døgn efter var den på benene igen og virkede upåklageligt siden! Nogle gange skal de simpelthen have tid til at tørre.

Den har skam ligget til tørre i over en måned. Men den er sådan ca 95% død, men det kan godt være at den kan fikses hvis man er lidt elektronik teknisk anlagt, men jeg har ikke gidet at rode med det for jeg har købt den nye iPhone med videokamera og 16 GB.

Telefonen er så godt som solgt, har sendt Mathias besked med mit kontonummer og bedt ham om at sende mig hans adresse.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Den har skam ligget til tørre i over en måned. Men den er sådan ca 95% død, men det kan godt være at den kan fikses hvis man er lidt elektronik teknisk anlagt, men jeg har ikke gidet at rode med det for jeg har købt den nye iPhone med videokamera og 16 GB.

Telefonen er så godt som solgt, har sendt Mathias besked med mit kontonummer og bedt ham om at sende mig hans adresse.

Ellers må du jo sende kontonummer videre til mig, så skal du nok få en adresse ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kukuluksu:

Ellers må du jo sende kontonummer videre til mig, så skal du nok få en adresse ;-)

Mathias har overført pengene og givet mig hans adresse. Men det kan jo at du er heldig at han kontakter dig hvis han ikke selv kan få den til at virke.

Men hvis jeg kender mig selv godt nok skal jeg nok komme til at ødelægge min nyeste telefon, det er bare et spørgsmål om tid, jeg har mange telefondrab på samvittigheden.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mathias har overført pengene og givet mig hans adresse. Men det kan jo at du er heldig at han kontakter dig hvis han ikke selv kan få den til at virke.

Men hvis jeg kender mig selv godt nok skal jeg nok komme til at ødelægge min nyeste telefon, det er bare et spørgsmål om tid, jeg har mange telefondrab på samvittigheden.

Jamen så må du endelig skrive når det sker :-), ej nu skal jeg også være sød ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du ikke stjæle min telefon, kukuluksu Wink haha

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)