Tak fordi du overvåger min side, så kan du jo også sige til næste gang den er nede ;-)
Og du har helt ret i de 5 min. for den var nede i nøjagtig 5 min. og 50 sekunder midt om natten. Jeg tror det er begrænset hvor mange af mine brugere der kigger efter en hjemmesideløsning på det tidspunkt.
Nedetid er nedetid og tidspunktet er sådan set lige meget. Det viser jo bare forskellen på de forskellige udbydere, der er pris og kvalitetsforskel.
Hvordan kan du så fraskrive alle discount løsningerne?
Det jeg fortæller dig, er at din guide er fyldt med fejl og mangler, og der sker ikke en kvalitetsvurdering fra din side af, du lister kun en masse data op.
Hvor mange domæner ligger der f.eks. i snit på det enkelte firmas servere, det er noget man kan måle kvaliteten på. Simpelthen om man overlæsser serverne med lange svartider til følge, men det skriver du intet om.
Det kræver selvfølgelig at du laver et reverse ip opslag udfra et domæne på en kendt server, så du kan liste de domæner der findes på serveren.
Det er fint at du anbefaler dit eget firma, men du behøver vel ikke samtidig kritisere alle andre løsninger. Hvis du bare havde nøjet med at fremhævet alle fordelene ved din løsning, så tror jeg faktisk også at din løsning ville stå i et bedre lys.
Jeg kritiserer ikke alle andre, jeg kritiserer din side for manglende viden om de enkelte udbydere, at det grundlag du bruger for at lave siden på er FORKERT.
Og dermed er din side som jeg skrev tidligere misvisende og det gør at den slet ikke er brugbar.
Enhver kan liste sider op udfra pris, men når man ikke ved hvordan deres servere opbygges eller ved noget om antallet af domæner per. server, har man intet sammenligningsgrundlag.
Og det er det du mangler i din side.
Mogens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.dk/