Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IPhone leverandør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg søger en der kan levere iPhones? er der nogle herinde der kan hjælpe mig, eller har nogle kontakter?

/Frederik Fisker 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:15

Jeg ved ikke om alle bare kan få lov at sælge iPhones. Apple er jo "lidt" specielle.

Men jeg tror at du måske kan købe dem ulåste hos http://www.milcom.dk

Nu tager jeg så udgangspunkt i, at du skal sælge dem videre, Og sandsynligvis med fortjeneste. Det bliver lidt op ad bakke, hvis du skal have dem fra en dansk distributør. Men hvis du køber dem i udlandet, skal du være sikker på hvordan du kan overholde garantiforpligtelserne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:37

Din fortjeneste er så lille på Apple produkter, at det ik er værd at røre ved... Og når du ik er autoriseret forhandler, så hænger du på garanti + reklamationsretten... Og Apple ER PISSE DYRT AT REPARERE!

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 22:47

jamen jeg kan skam selv reparere iphones...

Hvad forslår i så jeg køber og sælger videre? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48

frederik fisker:

At du finder noget andet, som både er nemmere tilgængeligt, og har din interesse...

Iphones og MACs er og bliver no go, hvis man tænker sig om...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:05

frederik fisker:

Det øjeblik du selv begynder at rode med reparation, ryger den sidste rest af garanti der måtte være.

Generelt tror jeg det er svært at tjene penge på salg af telefoner, hvis du vil drive en reel forretning. Men på den anden side vokser salget af telefoner solgt via internettet. Og det stopper nok ikke foreløbig. Tværtimod tror jeg ikke vi skal ret mange år ud i tiden, før det bliver svært at gå ind i en butik og købe sig en telefon (operatørbutikkerne undtaget)

Så hvis det er telefoner du vil sælge, skal du nok købe dem i udlandet hvis du vil konkurrere med onlinepriserne. Og det skal du også passe på med.

Apple er som nævnt helt væk med hensyn til garanti osv (Se evt. Basta på TV2 midt i april). Og Sony Ericsson har indført den betingelse til deres autoriserede serviceværksteder, at hvis det er en telefon der ikke er "født" med dansk software (altså en importeret telefon), skal de lægge det oprindelige sprog på telefonen når den bliver repararet på garanti.

Dvs. hvis dine kunder køber en telefon af dig, som du har importeret og lagt dansk software på før du sælger den, vil de stå med det oprindelige software hvis telefonen bliver indleveret til reparation. Det giver sandsynligvis ikke glade kunder, og ekstra arbejde.

Hvad du så skal handle med er lidt svært at svare på, men hvis det skal være indenfor telefoni har du valgt et marked med ekstrem stor konkurrence.

Men kig evt. på mytrendyphone.dk som jeg tror gør det ret godt med salg af tilbehør. Jeg kender ikke deres regnskaber, men kan se på priserne at de importerer tilbehør (sandsynligvis fra Tyskland), og sælger det videre med en pæn fortjeneste. Så vidt jeg husker er det startet meget småt (og er det sandsynligvis stadig), men med god SEO og en website rettet mod hele EU, tror jeg de kører en ret god forretning.

Det var nok det jeg ville kaste mig over hvis jeg var dig, og så holde mig langt væk fra terminalerne.

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 23:23

Hej igen 
 Først - Tak for de hurtigt svar!

Jeg har overvejet noget med tilbehør, men, hvis jeg køber fx 1000 enheder hjem, skal jeg jo være sikker på at kunne afsætte dem? og det har jeg ikke erfaring med. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:30

frederik fisker:
Jeg har overvejet noget med tilbehør, men, hvis jeg køber fx 1000 enheder hjem, skal jeg jo være sikker på at kunne afsætte dem? og det har jeg ikke erfaring med. 

Jeg er træt og det har været en lang påske osv. Så jeg er i godt humør..

Det her sletter jeg én af de nærmeste dage, så du skal være hurtig Big Smile

Her skal du ikke købe .1.000 enheder. Jeg er ret sikker på at det er her bl.a MyTrendyPhone køber deres tilbehør. De har super priser, og det hele er originalt. Noget er bulk, og andet er i pæn indpakning.

Ring derned og spørg evt. efter Björn (det foregår på engelsk)

Held og lykke.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:32

Apple giver 10% vejl udsalg ved køb på 2,5 mill ;)
Så der er ikke meget at hente. Har ikke prøvet med telefoner, men med edb, og tilbehør

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 23:46

tak for de mange svar !!
jeg vil undersøge de forskellige ting

/ Frederik Fisker 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)